-_Guitarist_- verlaat VBLquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:25 schreef yvonne het volgende:
-_Guitarist_- heeft aangegeven te willen stoppen ivm een privéleven, tsk.
Enorm bedankt voor je inzet en prettige samenwerking.
Nee, we schuiven Sjaak door als fervent PEC-Fanquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
Dan moet er natuurlijk wel een PSV'er als vervanger komen.
Dit zijn tekstenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, we schuiven Sjaak door als fervent PEC-Fan
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
4 mods is genoeg. We wisten al dat Guitarist wegging, daarom hebben we 2 nieuwe mods gekozen. Raja en Steven.
Ach, het ging toch best goed met "ons"?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
BEdankt hoor Gitaarman ookal nam ik je veel in de zeik, nouja een poging doen tot in ieder geval
tuurlijk welquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, het ging toch best goed met "ons"?
We gaan wel even verder met dit in het VBL-mod topicquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Alleen had je wel een schurfthekel aan mij volgens mij
Maarja, wie heeft dat niet
Omdat Sjaak er niet is zeg ik het;quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We gaan wel even verder met dit in het VBL-mod topic
Lijkt wel Patje84 de mod in het Olympische spelen Forum. Die had precies 3 posts in 4 maanden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Bedankt (alleen weet ik niet voor wat)
Waarom ben jij niet mod geworden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt wel Patje84 de mod in het Olympische spelen Forum. Die had precies 3 posts in 4 maanden.
Gelukkig sprong Morpheus (wel een goeie VBL-Mod) toen vaak bij en Motorbloempje in de laatste week.
Soms vraag je je af waarom iemand mod wordt. Schijnbaar een geile gedachte dat je macht hebt op een internetforum.
Eén keer is genoeg en je moet als mod op je hoogtepunt stoppen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet mod geworden?
Nu raak je een gevoelige snaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
Krijgen we er een bassist voor terug?
lol einz
Josti band is al aangevuld met Raja en mijquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
Krijgen we er een bassist voor terug?
lol einz
Wie is Raja ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Josti band is al aangevuld met Raja en mij
DonRajaquote:
Ken ik niet geloof ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |