quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Wat op internet staat is waar. Die drempel over en hop, je squirt als een malle. Wel even een handdoek neerleggen.
+1quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Wat op internet staat is waar. Die drempel over en hop, je squirt als een malle. Wel even een handdoek neerleggen.
Is het geen blaasontsteking?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef Bixou het volgende:
Wanneer ik met mijn vriend vrij krijg ik steeds plasdrang. Als ik op internet kijk staat er alleen maar dat het te maken heeft met je G spot en dat je uiteindelijk heerlijk klaar komt, maar dat lijkt me sterk want het voelt heel ongemakkelijk!
Vooraf naar de wc gaan zodat mijn blaas leeg is helpt ook niet, hou het zelfde gevoel. Veel mensen zeggen dat je het gevoel moet negeren maar dat lukt ook niet.
Heeft iemand andere tips of ook dit gevoel?![]()
Alvast bedankt!
rest van reageerdes daar reageer je niet op, of wil je het niet geloven dat je squirtend klaar kan komen?quote:Op zondag 2 september 2012 12:17 schreef Bixou het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet... loop er al een paar maandjes mee.
Ohja dat is ook wel een idee... Thanksquote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef Fera het volgende:
Probeer anders je G-spot te stimuleren als je alleen bent. Mocht je die drang krijgen, laat je lekker gaan met een handdoek eronder. Mocht het dan toch urine zijn, sta je iig niet voor schut.
Wil het best geloven.. alleen voor mij is het nogal lastig me dan aan te gevoel over te laten. Dus vandaar dat ik eerst alles uit wil sluitenquote:Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef spoorrails het volgende:
[..]
rest van reageerdes daar reageer je niet op, of wil je het niet geloven dat je squirtend klaar kan komen?
Als je alles wilt uitsluiten moet je naar ziekenhuis gaan om je te laten onderzoeken.quote:Op maandag 3 september 2012 16:01 schreef Bixou het volgende:
[..]
Wil het best geloven.. alleen voor mij is het nogal lastig me dan aan te gevoel over te laten. Dus vandaar dat ik eerst alles uit wil sluitenEn daarbij vond ik het inderdaad een reactie waar mee ik wat kon.
Een soort masseur, hahahaha.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Leentjuh73 het volgende:
Ik had er eerst ook vaak last van. Ik ben toen naar een soort masseur gegaan die me geleerd heeft om spuitend klaar te komen. Voelde in het begin nogal ongemakkelijk, zowel geestelijk als lichamelijk, maar mijn orgasmes zijn nu echt veel beter en ik heb er nooit meer last van.
Ja, zou niet weten hoe ik het anders zou moeten noemen.quote:Een soort masseur, hahahaha.
Is het niet enorm vreemd om daar te liggen en dat bij je te laten doen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef Leentjuh73 het volgende:
[..]
Ja, zou niet weten hoe ik het anders zou moeten noemen.
Ja inderdaad, samen experimenteren is toch veel gezelliger.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Zoiets lijkt me juist veel geiler en romantischer om dat in een relatie te proberen, in plaats van naar 'een mannetje' te gaan.
A mythe i tell ya..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:47 schreef Leentjuh73 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik, kom op we zijn al een poosje in de 21ste eeuw beland...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |