quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef princess-a het volgende:
Dood hierik heb een supermooie blouse gekocht, want hij zit en goed bij den boobs, en bij den buik, en dat is me werkelijk nog nooit gelukt dus I haz a happy
Ik vind ze allebei tof.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, die dancing queen vind ik toch wel tof
Dat heb ik ook, daarom draag ik ook nooit een blouse. Zonde want voor m'n werk is het ideaal, wel zakelijk, maar niet te tuttigquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik moet altijd van die oversized dingen halen anders passen mijn tetten er niet in.
Thanksquote:
Was dat niet iets met het vullen van bingo-kaarten?quote:Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef Dwyn het volgende:
Waar is toch die connectie met aids vandaan gekomen?
die zijn super lekker, alleen heb ik een keer gehad dat er een in mijn badkamer was ontploftquote:Op zondag 2 september 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik zo meteen die douche foams bij rituals gaan halen?
Ik betaal meestal niet veel voor douchegels enzo maar die zijn fijn en ruiken lekker, hmz
we zijn ziektes aan het verzamelen!quote:Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef Dwyn het volgende:
Waar is toch die connectie met aids vandaan gekomen?
Schuim.quote:Op zondag 2 september 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik zo meteen die douche foams bij rituals gaan halen?
Ik betaal meestal niet veel voor douchegels enzo maar die zijn fijn en ruiken lekker, hmz
quote:Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is feestboek alleen bij mij kaput?
quote:
ik heb de nieuwe mario al uitgespeeld met alle secrets en hidden coinsquote:Op zondag 2 september 2012 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Zowel op de comp als op de ipad wil hij niet meer laden.
FEESTBOEK HAAT MIJ!
*kraskras*
nerdquote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe mario al uitgespeeld met alle secrets en hidden coins
*krast mee*
En is peach eindelijk gered of heeft dat mokkel zich weer laten ontvoeren?quote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe mario al uitgespeeld met alle secrets en hidden coins
*krast mee*
PEACHquote:Op zondag 2 september 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En is peach eindelijk gered of heeft dat mokkel zich weer laten ontvoeren?
Ook niet in een andere browser? Ik heb er geen problemen meequote:Op zondag 2 september 2012 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mario never gets laid![]()
En feestboek doet het nog steeds niet
Nee vind je het logisch dat hij zo dik blijft, emo-pizza-vreten omdat peach een trut isquote:Op zondag 2 september 2012 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mario never gets laid![]()
En feestboek doet het nog steeds niet
Maar Luigi is wel slank! Zou die het wel doen met Peach dan?quote:Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee vind je het logisch dat hij zo dik blijft, emo-pizza-vreten omdat peach een trut is
Nee luigi doet daisy, maar daisy is niet zo'n trut die steeds weglooptquote:Op zondag 2 september 2012 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar Luigi is wel slank! Zou die het wel doen met Peach dan?
Niet als je daarnaast je vol vreet aan pizza omdat emoquote:Op zondag 2 september 2012 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van achter een wijf aanrennen zou je in theorie ook slank moeten worden
Is dom niet een soort stopwoordje? Ik noem ook vaak mensen dombo en sukkel maar ik bedoel het niet zoquote:Op zondag 2 september 2012 13:40 schreef Dwyn het volgende:
Wtf? Weten jullie nog die vriendin die mij dom noemde omdat ik iets kwijt was? Nu ben ik weer dom omdat ik spierpijn heb?
Ik vind het echt onbeschoft worden zo.
Is ook, ik help mario met rennen en springen en goed fit blijven, en wat doet die hoer? die gaat er met bowser vandoorquote:Op zondag 2 september 2012 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van achter een wijf aanrennen zou je in theorie ook slank moeten worden
Haar reactie was 'Tja, das dom'quote:Op zondag 2 september 2012 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dom niet een soort stopwoordje? Ik noem ook vaak mensen dombo en sukkel maar ik bedoel het niet zo
Als iemand tegen mij zegt: Ik heb spierpijn. Dan zou mijn reactie ook sukkel zijn mehequote:Op zondag 2 september 2012 13:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haar reactie was 'Tja, das dom'
En nu probeert ze zich eruit te redden.
Of 'Wat goed dat je aan het sporten bent'. Of 'Vervelend zeg!'quote:Op zondag 2 september 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als iemand tegen mij zegt: Ik heb spierpijn. Dan zou mijn reactie ook sukkel zijn mehe
Ze is zelf dom met dat soort reactiesquote:Op zondag 2 september 2012 13:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haar reactie was 'Tja, das dom'
En nu probeert ze zich eruit te redden.
Het is niet dom maar ik noem mensen vaak een sukkel. En dan bedoel ik niet daarmee dat ze echt een sukkel zijn. Logica I haz nonequote:Op zondag 2 september 2012 13:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of 'Wat goed dat je aan het sporten bent'. Of 'Vervelend zeg!'
Ik zie niet zo goed in wat er dom is.
Harharquote:Op zondag 2 september 2012 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze is zelf dom met dat soort reacties
Gwoon zeggen dat het van een nacht epische seks komt. WIE IS ER NOU DOM HARHARHAR
natuurlijk weten we dat, niemand neemt jouw serieusquote:Op zondag 2 september 2012 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet dom maar ik noem mensen vaak een sukkel. En dan bedoel ik niet daarmee dat ze echt een sukkel zijn. Logica I haz nonemaar mensen weten wel dat ik het niet zo bedoel
Jouw[/u]i] wel danquote:Op zondag 2 september 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk weten we dat, niemand neemt jouw serieus
Mehehquote:Op zondag 2 september 2012 13:51 schreef Dwyn het volgende:
Nou ik heb gesmst dat ik het niet zo leuk vind dat ze mij steeds dom noemt.Ben benieuwd.
Gewoon een sms sturen metquote:Op zondag 2 september 2012 13:51 schreef Dwyn het volgende:
Nou ik heb gesmst dat ik het niet zo leuk vind dat ze mij steeds dom noemt.Ben benieuwd.
Haha dat snapt ze toch nietquote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon een sms sturen met
"je lijkt peach wel"
en dan verzenden
Da's wel een heel grove beledigingquote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon een sms sturen met
"je lijkt peach wel"
en dan verzenden
Dat is juist zo leuk!quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk!
En als ze het niet snapt terug sturen " WIE IS ER NOU DOM HARHAR!"
Nouja goed
[..]
Dat is juist zo leuk!
Nouja goed
zeg niemand zegt stomme dingen tegen onze dwynquote:Op zondag 2 september 2012 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's wel een heel grove belediging
[..]
Dat is juist zo leuk!
Nouja goed
Als ik geen spierpijn heb dan heb ik meestal t idee dat ik nix gedaan hebquote:Op zondag 2 september 2012 13:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ze zegt: ''Ik zie niet dat jy dom bent maar dat het dom is je ineens teveel rekt en strekt dat moet je langzaam weer opbouwen dat scheeld een hoop pyn'
Inclusief spelvauten.
Mijn reactie: 'Zo komt het wel over. En een actie dom noemen komt op hetzelfde neer. Ik heb langzaam opgebouwd met een warmup. Dus tja, ik hoopte op een medeleven of aanmoediging ofzo'
Ja echt he. Dat ga ik toch niet winnen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klinkt als een matigen kansloze discussie
peach is ook blond, ik wil niet zeuren ofzo hoor maar ik zie redelijk veel overeenkomstenquote:Op zondag 2 september 2012 13:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Dat ga ik toch niet winnen.
Ja dat ookquote:Op zondag 2 september 2012 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik geen spierpijn heb dan heb ik meestal t idee dat ik nix gedaan heb
Ja ze is ook nog blond.quote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
peach is ook blond, ik wil niet zeuren ofzo hoor maar ik zie redelijk veel overeenkomsten
just sayin'
dus ze zegt tegen jou dat je dom bent om ze DENKT dat je geen warming up doet maar ze doet het zelf niet?quote:Op zondag 2 september 2012 14:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ze is ook nog blond.![]()
De ruzie is weer afgeketst. Ze zegt: `Ik dacht dat je zo gesport had zonder warming up dat doe ik namelyk en was de wii boos dat je hem een poos niet hebt gebruikp´
Wat een faalvriendin.quote:Op zondag 2 september 2012 14:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De ruzie is weer afgeketst. Ze zegt: `Ik dacht dat je zo gesport had zonder warming up dat doe ik namelyk en was de wii boos dat je hem een poos niet hebt gebruikp´
Ja goed he.quote:Op zondag 2 september 2012 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dus ze zegt tegen jou dat je dom bent om ze DENKT dat je geen warming up doet maar ze doet het zelf niet?
![]()
![]()
![]()
Het verband tussen warming-up en de wii die miept als je hem niet gebruikt is ook garpig te noemenquote:Op zondag 2 september 2012 14:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
SPORTEN OP DE WII IS SERIOUS BUSINESS JA!quote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het verband tussen warming-up en de wii die miept als je hem niet gebruikt is ook garpig te noemen
UITERAARD!quote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SPORTEN OP DE WII IS SERIOUS BUSINESS JA!
Niet zoveel.quote:Op zondag 2 september 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
UITERAARD!
Maar wat heeft een wii die zegt dat je hem een tijd niet gebruikt hebt te maken met een warming up doen voor het sporten?
Ik denk dat het een vraag aan Dwyn is?quote:Op zondag 2 september 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
UITERAARD!
Maar wat heeft een wii die zegt dat je hem een tijd niet gebruikt hebt te maken met een warming up doen voor het sporten?
Check en checkquote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is die vriendin toevallig dik en wil ze afvallen?
Want dan is ze natuurlijk jaloers EINZ
MYSTERIE OPGELOSTquote:Op zondag 2 september 2012 14:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Check en check![]()
Ze zegt nu ook dat Duitsland niet zoveel goeds voor me heeft gedaan, terwijl ik niks ben aangekomen.
WATquote:Op zondag 2 september 2012 14:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Check en check![]()
Ze zegt nu ook dat Duitsland niet zoveel goeds voor me heeft gedaan, terwijl ik niks ben aangekomen.
Ze gaat nogal van veel dingen uit inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2012 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT
HOEZO PRAAT JE NOG MET HAAR!
Dit is toch geen vriendinIk vind best dat je in een vriendschap eerlijk mag zijn tegen elkaar maar wat een ontgelovelijk mormel is dit mens zeg
blokken en goodbye
Die vriendin ziet er zo uit:quote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is die vriendin toevallig dik en wil ze afvallen?
Want dan is ze natuurlijk jaloers EINZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die vriendin ziet er zo uit:Maar dan dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yes please.quote:Op zondag 2 september 2012 14:15 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb wel een foto als jullie het graag willen zien.
Sorry, ik neem alles terug wat ik heb gezegdquote:
ditquote:Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar seriously Dwyn, vraag je af of je dat soort mensen om je heen wil hebben. Sommige mensen kunnen er niet tegen als anderen iets bereiken wat ze zelf graag willen. En dan gaan ze denigrerende opmerkingen maken. Ik heb ook zo'n vriendin gehad. Ik weet niet of ze het bewust deed, maar ze deed mijn zelfvertrouwen er geen goed mee.En zo subtiel dat het lang duurde voor ik het door had.
Hoezo matig? Matig is als hij zelf zijn melk en chips moet pakken!quote:Op zondag 2 september 2012 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben een matige vriendin.
Heb net Fred voor de lunch een glas melk en een zak chips gegeven
Goeden redenatiequote:Op zondag 2 september 2012 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo matig? Matig is als hij zelf zijn melk en chips moet pakken!
Je zorgt toch voor hem
Nee joh, het is zondagquote:Op zondag 2 september 2012 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
misschien moet ik maar eens gaan aankleden en boodschappen doen
Legorobotsquote:Op zondag 2 september 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme ik had toch moeten kiezen voor legorobots programmeren ipv psycholinguistics
Welkom terug op school.quote:Op zondag 2 september 2012 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet nog 40+ pagina;s lezen
Mwehehe.quote:Op zondag 2 september 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En voor volgende week is het 100+ voor dit vak dus als ik nu niets doe ben ik FUCKED
Ze kunnen ook seksen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME HET IS HIER FUCKING GEHORIG EN BOVENBUREN GAAN BOREN FUCK THEM ALL
KILL THEM WITH FIRE
quote:
Ik ga denk ik volgende maand zelf wel even op en neer naar Oberhausen. Want die shampoo die ik heb gekocht is ook superfijn.quote:
Als in, dat is nog naarder dan borenquote:Op zondag 2 september 2012 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want het was geen gebonk maar echt geboor
Ik had gisteravond nog meegemogen met iemand naar huisquote:Op zondag 2 september 2012 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hoeft geen relatie hebben om te seksen
Maar het is een meisje die met haar ouders haar studio aan het inrichten is............. Seksen met je oudersquote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als in, dat is nog naarder dan boren.
True, moet ik wel wat minder de bejaarde uithangen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hoeft geen relatie hebben om te seksen
quote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had gisteravond nog meegemogen met iemand naar huis. Hij was 21
. Zijn moeder zou wel lekker ontbijt maken
.
quote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Hij was behoorlijk overtuigd van zichzelf wel.quote:
Niks eten! Goeden dieet en je hoeft niet naar de superquote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
OKAY
ik ga mijn luie kont van de bank schoppen en richting de super
anders heb ik morgenochtend geen ontbijt en vanavond geen avondeten :<
Wat zal ik eten? Gerne gezond voer want dieet!
Wokken met groenters en kip en rijstquote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
OKAY
ik ga mijn luie kont van de bank schoppen en richting de super
anders heb ik morgenochtend geen ontbijt en vanavond geen avondeten :<
Wat zal ik eten? Gerne gezond voer want dieet!
Jamaar dan val ik flauw, dasniehandig! Plus dat ik sowieso moet anders heeft iemand anders morgen ook geen ontbijt ... plus mijn koelkast is helemaal leeg, k heb nog een halve broccoli en een zak worteltjes, thats it!quote:Op zondag 2 september 2012 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niks eten! Goeden dieet en je hoeft niet naar de super
mmmm, klinkt wel goedquote:Op zondag 2 september 2012 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wokken met groenters en kip en rijst
Die gast verdient een emoslinger.quote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Ik vind dat er nog onvoldoende informatie bekend is over die iemand andersquote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar dan val ik flauw, dasniehandig! Plus dat ik sowieso moet anders heeft iemand anders morgen ook geen ontbijt ... plus mijn koelkast is helemaal leeg, k heb nog een halve broccoli en een zak worteltjes, thats it!
stekeltjesquote:Op zondag 2 september 2012 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Ohja help eens bedenken wat ik met mijn haar moet doen! Het hangt nu al over de helft van mijn rug dus moet binnenkort naar de kapper!
Dat.quote:Op zondag 2 september 2012 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gast verdient een emoslinger.
Ik maak pasta, met spinazie en spekjes, en kruidenboter-spul er doorheen. Heel snel en makkelijk, en lekker.quote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmmm, klinkt wel goedmaar eet alleen vanavond, misschien beetje veel. Of k heb morgen ook gelijk eten
Weinig te vertellenquote:Op zondag 2 september 2012 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat er nog onvoldoende informatie bekend is over die iemand anders
Ik eet maar even geen pasta, liever groenten! Plus kruidenboter is ook niet echt goed nu voor mij om te nemenquote:Op zondag 2 september 2012 15:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik maak pasta, met spinazie en spekjes, en kruidenboter-spul er doorheen. Heel snel en makkelijk, en lekker.
Neuq je ermee?quote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weinig te vertellen
[..]
Ik eet maar even geen pasta, liever groenten! Plus kruidenboter is ook niet echt goed nu voor mij om te nemen
Spinazie is groente.quote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weinig te vertellen
[..]
Ik eet maar even geen pasta, liever groenten! Plus kruidenboter is ook niet echt goed nu voor mij om te nemen
Ook wel goeden oplossingquote:Op zondag 2 september 2012 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens faalt mijn postbode harder dan die van schaar, hij is gisteren niet eens langsgeweest.
Het merendeel van mijn collega's zijn kneuzen, helemaal op zaterdag.quote:Op zondag 2 september 2012 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook wel goeden oplossing![]()
Maar van collega's zal het wel pijn doen
quote:
Londenquote:Op zondag 2 september 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
En doe je er nog meer mee dan neuqen, of is hij alleen daarvoor?
Doe eens ons allemaal dmen dan.quote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Londen
het is verder beetje raar verhaal wat ik maar niet op fok ga zetten
Verhaal op facebook!quote:Op zondag 2 september 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
het is broccoli geworden voor vanavond!
Ja maar die is al beetje oud ana het worden en ze waren toch in de aanbieding bij de appiequote:Op zondag 2 september 2012 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Had je trouwens niet al broccoli in huis?
ik ga zo maar verder met huis soppenquote:Op zondag 2 september 2012 17:03 schreef Dwyn het volgende:
Honger maar mijn magnetronmaaltijd is nog te bevroren
JE MOET OOK EEN GOEDEN WARMINGUP DOEN EINZ!quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Debsterr het volgende:
Oh echt, ik voel met de minuut mijn spierpijn erger worden. Tevens is stappen gevaarlijker voor nagels dan raften. Klein hoekje eraf met raften, hele duimnnagel ingescheurd toen ik vanochtend wakker werd. What the fuck heb ik gedaan gisteravond
?
Wacht maar tot morgen. Zal de spierpijn dubbel zo erg zijnquote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Debsterr het volgende:
Oh echt, ik voel met de minuut mijn spierpijn erger worden. Tevens is stappen gevaarlijker voor nagels dan raften. Klein hoekje eraf met raften, hele duimnnagel ingescheurd toen ik vanochtend wakker werd. What the fuck heb ik gedaan gisteravond
?
Ik lollerdequote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE MOET OOK EEN GOEDEN WARMINGUP DOEN EINZ!
Sorry die was te makkelijk![]()
![]()
Oh ja wachtquote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
IK kijk er inderdaad nu al naar uitquote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wacht maar tot morgen. Zal de spierpijn dubbel zo erg zijn2de dag erna vind ik altijd way worse
![]()
Wat een heerlijke dag vandaag trouwens. Beetje in de tuin liggen met wijntje, olijven en boekje
quote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Ben je dom ofzo?!quote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef megamandy het volgende:
Ik zie eruit als Harvey DentMijn gezicht is vandaag alleen aan de linker kant verbrand + zonnebrilmotief
Gelukkig hoef ik niet te werken dus kan ik mij verstoppen en ga ik zaterdag pas naar Eindhoven
Ja moet stiekem toch ook een beetje lollerenquote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Sorry, maar dat klinkt echt heel komisch!
Goed after sun smeren, anders ga je straks ook nog vervellen.
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen ja.quote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja moet stiekem toch ook een beetje lollerenMaar toch is het niet heel grappig om zelf mee rond te lopen
Goed bezig.quote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef megamandy het volgende:
Ik zie eruit als Harvey DentMijn gezicht is vandaag alleen aan de linker kant verbrand + zonnebrilmotief
Gelukkig hoef ik niet te werken dus kan ik mij verstoppen en ga ik zaterdag pas naar Eindhoven
Ja echt welquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja echt welVrijdag was het zo koud dat ik na een uur rijden thuis aankwam met nog steeds blauwe lippen en nu broeit mijn linker lichaamshelft
We hebben elkaar nog niet gezien sinds dinsdag. Dus nee.quote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
Bambi hoe is het met jouw date? Heb je al gemuild?
Klinkt leukquote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
We hebben elkaar nog niet gezien sinds dinsdag. Dus nee.Maar wel dagelijks contact, en plannen voor een volgende afspraak zijn er ook. Alleen de datum nog niet.
muilenquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
Bambi hoe is het met jouw date? Heb je al gemuild?
Mja, dat dan weer niet bij mij.quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Mss het volgende:
[..]
+1.
Batsen trouwens ook, weg pandapunten!
SOMEBODY PLEASE GIVE ME AIDS!quote:Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je aids hebt wil Milo je niet meer smsde hij me laatst
Als er een gelaarsde kat look à like voor mijn deur staat weet ik dat jij aids hebtquote:
Ah, jouw pandapunten verdwijnen ook wel een keerquote:Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, dat dan weer niet bij mij.
Ik lollerdequote:Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je aids hebt wil Milo je niet meer smsde hij me laatst
als hij tegenwoordig ook mijn telefoon al jat zal hij waarschijnlijk mijn geld ook wel weten te vinden!quote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als er een gelaarsde kat look à like voor mijn deur staat weet ik dat jij aids hebt
Koop je wel een treinkaartje voor hem? Lopen is zo ver
Ooit wel ja.quote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, jouw pandapunten verdwijnen ook wel een keer.
ditquote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb hoooooooooooonger my god
Je moet hem inzetten als zakkenroller!quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als hij tegenwoordig ook mijn telefoon al jat zal hij waarschijnlijk mijn geld ook wel weten te vinden!
Hoezo had jij ze uberhaupt! Was je vent het land uit?quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
Mijn pandapunten zijn ook weer weg. Dat is lang geleden dat ik ze had
Herpesquote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo had jij ze uberhaupt! Was je vent het land uit?
Hij gebruikt het dan toch alleen maar voor zijn catnip verslavingquote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Je moet hem inzetten als zakkenroller!
Jij of hij?quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Mss het volgende:
Van zo'n enorme opgezwollen bakkes met korsten gaat je de zin wel over.
JA IK OOK WAT IS DEZONquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil macdonalds en chips en en en ik heb macdonalds bonnen
chipsquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil macdonalds en chips en en en ik heb macdonalds bonnen
Ik. Had vorige week flinke koortslip. Best wel kut want ik kon hem niet eens een zoen gevenquote:
Beertjeschipsquote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Diconnected het volgende:
IK HEB NOG BEERTJESCHIPS
eerst chips en drinken en roken, daarna wel lakken
Die beertjes zijnquote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Diconnected het volgende:
IK HEB NOG BEERTJESCHIPS
eerst chips en drinken en roken, daarna wel lakken
Balen zegquote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik. Had vorige week flinke koortslip. Best wel kut want ik kon hem niet eens een zoen geven.
Die valt niet zo goed te ontledenquote:
Dat doe ik ook altijd!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die valt niet zo goed te ontledenDe echte kun je eerst ontdoen van zijn armen, dan zijn benen, dan lijf, dan oortjes
sadistquote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die valt niet zo goed te ontledenDe echte kun je eerst ontdoen van zijn armen, dan zijn benen, dan lijf, dan oortjes
Die was allang aangevinkt, ik heb dat al jaren. Ik heb wel nog overwogen om er genitale herpes van te maken, maar dat bleek geen extra vakje te zijnquote:Op zondag 2 september 2012 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Balen zeg
Maar wel blij dat je weer herpes vrij bent!!!111!
wel weer een vakje vrij op de bingokaart dan
oh het blijft op de bingokaart ook al is t nu pleite? SCORE! DAN WIL IK AIDS DIE NA EEN PAAR DAGEN WEG IS!quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Die was allang aangevinkt, ik heb dat al jaren. Ik heb wel nog overwogen om er genitale herpes van te maken, maar dat bleek geen extra vakje te zijn
Nooit helemaal pleite, blijft in je lijf hangenquote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh het blijft op de bingokaart ook al is t nu pleite? SCORE! DAN WIL IK AIDS DIE NA EEN PAAR DAGEN WEG IS!
Ja dat weet ik, maar ik bedoel dat je niet alleen wat je ala de minuut hebt hoeft aan te vinkenquote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nooit helemaal pleite, blijft in je lijf hangen
Pfeiffer is ook herpes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet ergquote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat je ze moet afvoeren als chemisch afval
ja dat, is vlaardingsquote:
ik heb morgen geen tijd en dinsdag ga ik naar alkmaar ik ben woensdag de hele dag daar, maar voor de week erna ofzo?quote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat, is vlaardingssorreh
trouwnessss heb je ma, di of woensdag 's avonds tijd?
wie was jij ook alweer?quote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar hoe is het hier? Ben ik nu shunned ofzo?
Bijna iedereen is dood of heeft juist een bruisend leven tegenwoordig lijkt het wel.quote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar hoe is het hier? Ben ik nu shunned ofzo?
Barbies baby?quote:Op zondag 2 september 2012 21:38 schreef Mss het volgende:
IK HEB NET DE ALLERLAATSTE TEEN MOM GEZIEN. WAT MOET IK NU MET MIJN LEVEN JONGEUH!
Ja belachelijk he.quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bijna iedereen is dood of heeft juist een bruisend leven tegenwoordig lijkt het wel.
ja ik mis jullie ookquote:
hoax nieuwe eps beginnen soonquote:Op zondag 2 september 2012 21:38 schreef Mss het volgende:
IK HEB NET DE ALLERLAATSTE TEEN MOM GEZIEN. WAT MOET IK NU MET MIJN LEVEN JONGEUH!
Is er al uit en er is dus schijnbaar serieus een serie overquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wie was jij ook alweer?we zijn in de vakantie harder aan het werk dan wanneer we aan het werk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is er al uit en er is dus schijnbaar serieus een serie overVind het wel in het rijtje Teen Mom horen.
oh ja is goedquote:Op zondag 2 september 2012 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb morgen geen tijd en dinsdag ga ik naar alkmaar ik ben woensdag de hele dag daar, maar voor de week erna ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |