quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef princess-a het volgende:
Dood hierik heb een supermooie blouse gekocht, want hij zit en goed bij den boobs, en bij den buik, en dat is me werkelijk nog nooit gelukt dus I haz a happy
Ik vind ze allebei tof.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, die dancing queen vind ik toch wel tof
Dat heb ik ook, daarom draag ik ook nooit een blouse. Zonde want voor m'n werk is het ideaal, wel zakelijk, maar niet te tuttigquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik moet altijd van die oversized dingen halen anders passen mijn tetten er niet in.
Thanksquote:
Was dat niet iets met het vullen van bingo-kaarten?quote:Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef Dwyn het volgende:
Waar is toch die connectie met aids vandaan gekomen?
die zijn super lekker, alleen heb ik een keer gehad dat er een in mijn badkamer was ontploftquote:Op zondag 2 september 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik zo meteen die douche foams bij rituals gaan halen?
Ik betaal meestal niet veel voor douchegels enzo maar die zijn fijn en ruiken lekker, hmz
we zijn ziektes aan het verzamelen!quote:Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef Dwyn het volgende:
Waar is toch die connectie met aids vandaan gekomen?
Schuim.quote:Op zondag 2 september 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik zo meteen die douche foams bij rituals gaan halen?
Ik betaal meestal niet veel voor douchegels enzo maar die zijn fijn en ruiken lekker, hmz
quote:Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is feestboek alleen bij mij kaput?
quote:
ik heb de nieuwe mario al uitgespeeld met alle secrets en hidden coinsquote:Op zondag 2 september 2012 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Zowel op de comp als op de ipad wil hij niet meer laden.
FEESTBOEK HAAT MIJ!
*kraskras*
nerdquote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe mario al uitgespeeld met alle secrets en hidden coins
*krast mee*
En is peach eindelijk gered of heeft dat mokkel zich weer laten ontvoeren?quote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe mario al uitgespeeld met alle secrets en hidden coins
*krast mee*
PEACHquote:Op zondag 2 september 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En is peach eindelijk gered of heeft dat mokkel zich weer laten ontvoeren?
Ook niet in een andere browser? Ik heb er geen problemen meequote:Op zondag 2 september 2012 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mario never gets laid![]()
En feestboek doet het nog steeds niet
Nee vind je het logisch dat hij zo dik blijft, emo-pizza-vreten omdat peach een trut isquote:Op zondag 2 september 2012 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mario never gets laid![]()
En feestboek doet het nog steeds niet
Maar Luigi is wel slank! Zou die het wel doen met Peach dan?quote:Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee vind je het logisch dat hij zo dik blijft, emo-pizza-vreten omdat peach een trut is
Nee luigi doet daisy, maar daisy is niet zo'n trut die steeds weglooptquote:Op zondag 2 september 2012 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar Luigi is wel slank! Zou die het wel doen met Peach dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |