quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:40 schreef winterstorm666 het volgende:
Daihutsjoe (gezondheid) Cuore
Net Charged.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef winterstorm666 het volgende:
Supra mk1(celica supra niet meegerekend)
Ben ook Charged,mijn pc loopt te klooien even en zit op Winterstorm's account,mijn excuses daarvoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Net Charged.![]()
Maar goed idd! Doe jij nu een nieuwe?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
Ben ook Charged,mijn pc loopt te klooien even en zit op Winterstorm's account,mijn excuses daarvoor.
Doe eens malquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:47 schreef winterstorm666 het volgende:
Koepert zal em wel weten (gvd) maar is niet online..
Hint kan ik geven indien gewenst.
Komt door jouw hintquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:05 schreef winterstorm666 het volgende:
XT it is,helemaal goed.
Nice one!
Auto met één van de mafste sturen ooit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:08 schreef winterstorm666 het volgende:
Lol,dat je de XT nog kent,tof!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Auto met één van de mafste sturen ooit.
Ford Cougar..niet ver naast...Mazda mx6?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:13 schreef Gummiebeer het volgende:
Nope, je zit er overigens niet ver naast.
Tadaaa! Win!quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:20 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
Ford Cougar..niet ver naast...Mazda mx6?
quote:
Meen je!?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:21 schreef vosss het volgende:
[..]Mazda 626 2.5L V6 24v Xerxes
Altijd spijt gehad dat ik die verkocht heb
\quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik kan die koplamp maar niet plaatsen.
Is het soms een model wat vaak gebruikt wordt door drifters?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:32 schreef winterstorm666 het volgende:
Smoke pics van deze wagen zie je vaker,maar dan anders..
Niet dat ik weet met deze wagen...conversie echter wordt vaker gedaan...quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:33 schreef Gummiebeer het volgende:
Is die koplamp toevallig een aftermarkt dingetje?
oeiiiiquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het soms een model wat vaak gebruikt wordt door drifters?
Ja die modellen ken ik dus allemaal niet behalve die oude Toyota (AE86), maar die zal het niet zijn lijkt mequote:
Toch geen Nissan Silvia?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het soms een model wat vaak gebruikt wordt door drifters?
Check, doe maarrr.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:43 schreef winterstorm666 het volgende:
ik heb er wel eentje maar is wel een moeilijke. het is een koepertje! winterstorm trouwens hier even.
Ze zijn idd lekker warm.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:00 schreef winterstorm666 het volgende:
Prius als eerste gok,met je sokken...ze zijn zo warm..
Zonder beschrijving zou ik het ook niet weten. Het is dat ik het opgezocht hebquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
knap zeg. ik haal hier totaal geen prius uit.
Niet helemaal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:26 schreef winterstorm666 het volgende:
triumph versie vd honda accord?
Yep, Triumph Acclaim. Het treurige einde van het automerk Triumph. Badge-engineering obv een Honda Ballade.quote:
Geen Ford Torino.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:48 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik zou bijna zeggen.....1968 Ford Torino Fastback, maar de knipperlichten zitten verkeerd
quote:
Sweeneyquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:40 schreef winterstorm666 het volgende:
gokje op mijn filmkennis..The sweeney?
rover nog wat?
ja.quote:
quote:The 3½ Litre saloon variant was a favourite of high-ranking Government Ministers, and served as Prime Ministerial transport for Harold Wilson, Edward Heath, James Callaghan and Margaret Thatcher. As testament to their suitability, the last batch of P5Bs to roll off the Rover line in June 1973 were purchased by the British government and placed in storage, to be released for government use as required:[8] subsequently registered relatively new looking P5s were therefore still familiar sights in Westminster for more than a decade after production had ended.
Inderdaad een mooie auto. Er staat er hier één in de buurt, een 4-deurs coupé.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
ja.![]()
beetje flauw van mij.
mooie bakken zijn dat.
[..]
Ik keur 'm goed. Wolseley 16/60. Uit 1965 inderdaad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:01 schreef winterstorm666 het volgende:
Wolseley..type weet ik niet..
Zie edit.quote:
Bonuspunten als je het model van de Volvo goed hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
links een volvo. maar geen bonuspunten zie ik.
rechts is een ....... peugeot 206?
306 ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
't is sowieso een Franse auto.... dusja, peugeot 306? of een renault megane?
de magnetron is binnen. U gaat door voor de koelvriescombinatie?quote:
Daewoo Lagenza?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
de magnetron is binnen. U gaat door voor de koelvriescombinatie?
Ik wou net zeggen. Heb die inderdaad nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ding zie je hier meestal als hatchback, en dit was de sedan uitvoering.
Whehe.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
afgaande op de portiergrepen zou ik zeggen: een zeer snelle Mercedes.
hoewel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Hmmm.... dat doen die Koreaantjes dus goed.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, mercedes heeft de grepen altijd boven zo'n deurlijn.
BMW dus.
Een Audi?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef tomaat52 het volgende:
Nope, ontworpen door Peter Schreyer him self.
Maar dan van beter kwaliteit.quote:
Nope. Tis een Koreaans merk gebouwd in Tsjechië.quote:
Welnee man zo eenvoudig is het niet.quote:Op zondag 2 september 2012 10:21 schreef Koepert het volgende:
Hoi...
Dat chassis is dat weer een Kubelwagen?
Mja.. maar denk het niet..quote:Op zondag 2 september 2012 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoewel.... bij nader googlen..... er is een kleine kans dat je weer gelijk hebt.
je denkt goed.quote:Op zondag 2 september 2012 10:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja.. maar denk het niet..
Die 'ribbels' zijn bij een kubel aan beide kanten gelijk.. en de 'deuropening' is anders..
Denk dat het een kaalgestript chassis is van n klein sportautotje oid.. gezien de platte lijn..
Als het je interesseert, het is je hobby of je doet er iets mee qua werk, dan word je hier vanzelf goed in.quote:Op zondag 2 september 2012 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Verschrikkelijk die Koepert. De Chuck Norris onder de autowrakherkenners!
Bijna goed!quote:Op zondag 2 september 2012 18:31 schreef Klonk het volgende:
lijkt me in de VS dus zou het een Geo Metro moeten zijn
deze generatie is niet als geo verkocht.quote:Op zondag 2 september 2012 18:33 schreef Klonk het volgende:
ah, fuck ja, die barrels zijn daar ook een tijdje als chevrolet verkocht, dat bakje is echt de hoer van de auto industrie geweest
In die staat had ik m op de sloop gegooid hoorquote:
quote:
Die chromen grill aan de voorkant was wel een weggevertje.quote:Op maandag 3 september 2012 14:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Toch te makkelijk?
Maar ja goed idd.
Dat klopt..daarom hou ik me nog even stilquote:Op maandag 3 september 2012 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen nog maar een vrij makkelijke.
[ afbeelding ]
Ik onderschat jullie ook niet, maar deze lijkt mij een moeilijke.quote:Op maandag 3 september 2012 15:47 schreef zl7z het volgende:
Pff onderschat de rest niet he.
Ik zeg Pontiac Firebird of Dodge Charger.
Ja sorry, ik moet echt weg.quote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef zl7z het volgende:
chevy volt? dan was die hint wel heel erg duidelijk
Urban Cruiser it is.quote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Koepert het volgende:
Lijkt mij n Corolla Verso of misschien een Urban Cruiser..
Nee, dat is te makkelijk. Bijna elke kloon heeft nu de revue gepasseerd.quote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
eerste ingeving: daihatsu charade.
nog ff googlen.![]()
Nee. Volgens mij eentje uit 20XX. Vormgeving is te modern voor een '90erquote:Op maandag 3 september 2012 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
't is een ding uit 1985 ofzo, 1990 uiterlijk.
Daar is ie toch veel te klein voor? 't Is een hoogstens middenklasser Japanner, maar dan weer wat kleiner.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:07 schreef the85mc het volgende:
Ik zit in de MPV hoek te denken. Klopt dat?
Zou kunnen. Dit is vast geen reneault want dit is in Amerika, en ik heb daar nog nooit een Renault zien rijden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:13 schreef the85mc het volgende:
Ik dacht eerder formaat Renault Scenic. Mid MPV..
vroegah, werden Renaults weg degelijk in de VS verkocht, de 5, 21 en 25 hebben het geprobeerd aan de andere kant van de grote plasquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zou kunnen. Dit is vast geen reneault want dit is in Amerika, en ik heb daar nog nooit een Renault zien rijden.Daar blieven ze die troep niet.
Het kenmerk waar we het hier van moeten hebben, is de luchtgaten in/boven de frontspoiler: 2 rijen van 4 gaten zeg maar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is een Daewoo Nubira Wagon natuurlijk!
toch?![]()
U zit helemaal juist!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is een Daewoo Nubira Wagon natuurlijk!
toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |