quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Een stijltang?Lak je ook je nageltjes soms?
Jij bent meer van de mannen-hockey?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij plas je zittend en kijk je voetbal he?
je bent wel op dreef he, met je twee reacties. Lijkt wel alsof je iets te verbergen hebquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij plas je zittend en kijk je voetbal he?
drie inmiddels, zielepootjequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:18 schreef HenkDeZeiler het volgende:
[..]
je bent wel op dreef he, met je twee reacties. Lijkt wel alsof je iets te verbergen heb
In ieder geval niet een verborgen seksuele voorkeur voor hetzelfde geslacht zoals jij, ts.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:18 schreef HenkDeZeiler het volgende:
[..]
drie inmiddels, zielepootje
Gaat lastig als je een tent hebt zonder electriciteit. ik ga echt niet voor de lol een verkapte freakshow gevenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:19 schreef Tyron het volgende:
Even ontopic.
TS een stijltang is voornamelijk bedoelt voor vrouwen, ik heb er zelfs nog nooit een homo mee op tv gezien ofzo. Dus ik zal het de volgende keer in je slaapruimte doen.
in hokjes denkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In ieder geval niet een verborgen seksuele voorkeur voor hetzelfde geslacht zoals jij, ts.
Nee ik ben hetero.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:15 schreef HenkDeZeiler het volgende:
Iemand iets soortgelijk meegemaakt?
Ja oke, maar ik zal ook raar kijken als ik een jongen met een stijltang zie en de eerste gedachte zou zijn "homo".quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef HenkDeZeiler het volgende:
[..]
Gaat lastig als je een tent hebt zonder electriciteit. ik ga echt niet voor de lol een verkapte freakshow geven
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zal ook raar kijken als ik een jongen met een stijltang zie en de eerste gedachte zou zijn "homo".
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:23 schreef HenkDeZeiler het volgende:
[..]
Tot op mijn schouders, meisjes zijn er dol op!
Ik denk absoluut niet in hokjes en ben zelfs heel tolerant. Een Belgische Turk die in het weiland op zondagochtend een schaap anaal neemt? Prima! Een exhibitionistische bejaarde met een vaginale schimmelinfectie die op de hoek staat te soppen? Moet ze zelf weten! Maar een latente homo die zichzelf een mooiboi noemt en zichzelf schaamteloos bewerkt met een stijltang gaat echt te ver.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:21 schreef HenkDeZeiler het volgende:
[..]
in hokjes denkenword tijd dat je eens van de zolderkamer afkomt om een brede blik te krijgen
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:24 schreef SpecialK het volgende:
TS heeft een verhoogde kans op stijltangkanker.
jij bent egt een garpig mannetjequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk absoluut niet in hokjes en ben zelf heel tolerant. Een Belgische Turk die in het weiland op zondagochtend een schaap anaal neemt? Prima! Een exhibitionistische bejaarde met een vaginale schimmelinfectie die op de hoek staat te soppen? Moet ze zelf weten! Maar een latente homo die zichzelf een mooiboi noemt en zichzelf schaamteloos bewerkt met een stijltang gaat echt te ver.
ja gwn aan doen enzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:27 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb hier een krultang liggen, weet iemand hoe die werkt?
Dit. Zittend plassenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:31 schreef Monky het volgende:
Ik plas ook zittend, maar voel me daarnaast toch nog wel een man hoor
Heeft zo zijn voordelen, en zit ook lekker, waarom is dat een probleem? (overigens ik heb het hier over thuis op eigen pot, ik ga in een café ook echt niet zitten)
Laten we even andermans hobby's of tv-kijk-voorkeuren gaan afzeiken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit. Zittend plassenMaar voetbal kijken is wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |