abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116267276
Ik maakte vorige week gebruik van een bij AH gekochte kortingskaart van de NS die je op een bepaalde dag/datum kan gebruiken om door heel Nederland te reizen. Ik merkte op het mededelingen bord in de stationshal de oorspronkelijke trein omgezet was naar een diensttrein van Fyra die alleen op die route reed. Bij de kaartcontrole vertelde de conducteur dat ik ¤ 10,- extra moest betalen omdat ik met een Fyra trein reed. Ik vertelde dat ik oorspronkelijk NS reed maar door technische omstandigheden gedwongen werd een trein van Fyra te nemen,zoals dat vermeld stond op het mededelingenbord in de stationshal waar ik toen was. MAW buiten mijn schuld om moest ik wel met hun dienst (Fyra ) meegaan. Hoe dan ook ik moest ¤ 10,- extra betalen.

Mijn vraag is of jij als reiziger moet opdraaien voor die extra kosten als buiten jouw schuld om je verplicht wordt een andere lijndienst te nemen? Want zo is die AH NS korting toch nog prijzig!
pi_116267335
Dan ga je toch gewoon ergens anders heen? Of pak je een omweg
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:12:29 #3
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_116267341
Helaas is dat wel het geval ja. Fyra heeft niks met die actie te maken, en kan jou daar ook onmogelijk korting voor geven. Dat zij net op die lijn rijden is dan simpelweg pech.
pi_116267348
Op welk station stopt de Fyra wel, waar een 'normale' trein niet stopt? Volgens mij geen enkele... Dus je kan nog best op je bestemming komen. Dat het langer duurt is dan jammer.
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:12:54 #5
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_116267353
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Dan ga je toch gewoon ergens anders heen? Of pak je een omweg
:')
(╯°□°)╯︵ Ħʞoɟ
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2012 @ 13:17:32 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_116267482
Er staat een linkje in dat plaatje naar de actievoorwaarden. En daar staat:

quote:
Niet geldig in Thalys en alleen geldig met toeslag in ICE en Fyra.
Dus ja, ze mogen dat, jij bent hiermee akkoord gegaan toen je het kaartje kocht.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_116267530
alleen als zij zeggen dat fyra toeslagcrij is, wat zelden gebeurd
pi_116267654
ik zie het probleem niet.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_116267712
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie het probleem niet.
Is er ook niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:36:05 #10
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_116268075
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:18 schreef Xetran het volgende:
alleen als zij zeggen dat fyra toeslagcrij is, wat zelden gebeurd
Fyra was afgelopen weekend toeslagvrij, door werkzaamheden tussen Gouda en Utrecht.
pi_116268239
Als de Fyra de 'gewone' trein verving en op het mededelingenbord werd aangegeven dat je deze trein kon 'nemen' met je gewone vervoersbewijs, dan lijkt me een bijbetaling overbodig.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:27:19 #12
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116269479
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:42 schreef Alan_Bastard het volgende:
Als de Fyra de 'gewone' trein verving en op het mededelingenbord werd aangegeven dat je deze trein kon 'nemen' met je gewone vervoersbewijs, dan lijkt me een bijbetaling overbodig.
Lijkt mij ook. Als die Fyra het door NS geboden alternatief is en het mededelingenbord wijst daarop, zou ik een boos briefje sturen naar de NS.
Ook hoi !
pi_116270891
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:27 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Als die Fyra het door NS geboden alternatief is en het mededelingenbord wijst daarop, zou ik een boos briefje sturen naar de NS.
Waarop je keihard uitgelachen wordt door de klantenservice van de NS, zo zijn ze dan ook wel weer.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_116337547
en, heb je al antwoord gehad?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')