hee ja! als ik em nu open gaat het wel goedquote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwaliteit van die nieuwe stream is 'adaptive'. Dat wil zeggen dat 'ie vanzelf beter wordt als je bandbreedte het toelaat. Hij begint idd slecht, maar wordt na een paar seconden al een stuk beter en is volgens mij zelfs op het hoogste niveau beter dan de oude stream qua kwaliteit.
De NOS heeft deze zelfde techniek ook al toegepast voor de Olympische Spelen-livestreams.
Verschrikkelijke techniek, echt dat begrijp ik dus gewoon niet, als je een internetpagina ververst krijgt dat voorrang dus dan valt de stream weer terug, ontzettend raar systeem.quote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwaliteit van die nieuwe stream is 'adaptive'. Dat wil zeggen dat 'ie vanzelf beter wordt als je bandbreedte het toelaat. Hij begint idd slecht, maar wordt na een paar seconden al een stuk beter en is volgens mij zelfs op het hoogste niveau beter dan de oude stream qua kwaliteit.
De NOS heeft deze zelfde techniek ook al toegepast voor de Olympische Spelen-livestreams.
van 18u tot 20u is ie op de radio!quote:
Oh mooizoquote:Op zondag 2 september 2012 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van 18u tot 20u is ie op de radio!
En als ie slechter wordt wordt ie daarna niet beter.quote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is dan ook nog een beta-versie. De player die de NOS hier momenteel voor gebruikt werkt al een stuk beter bijv. Moet ik nog eens naar gaan kijken.quote:Op zondag 2 september 2012 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En als ie slechter wordt wordt ie daarna niet beter.
Zoals Alors zegt ook; een paar webpagina's open en meteen wordt de stream slecht en blijft slecht. Baggersysteem.
Ik heb het juist over die van de NOS.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is dan ook nog een beta-versie. De player die de NOS hier momenteel voor gebruikt werkt al een stuk beter bijv. Moet ik nog eens naar gaan kijken.
Voordeel van adaptive is dat als je verbinding even minder snel is, de stream niet uitvalt om te gaan bufferen. In plaats daarvan schakel je gewoon een niveautje terug in kwaliteit.
zuurpruimquote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier daar, ik weiger dat te kijken
Afgeliept.quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier daar, ik weiger dat te kijken
Lekker interessant of ik dat nou wel of niet ben...quote:
Schon, kan ik Twitter ook weer openenquote:
Ik ben van het type dat na een paar minuten "Jezus, hebben jullie afgelopen weekend niks leukers beleefd, ofzo?!?" roept tegen collega's die daarover kletsenquote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk ook alleen om mee te kunnen praten op het werk
Mijn Twittertimeline was opvallend schoon na de eerste aflevering van BZV. Ik kijk 't ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Schon, kan ik Twitter ook weer openen
Nu je het zegt... Valt inderdaad tegenquote:Op zondag 2 september 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn Twittertimeline was opvallend schoon na de eerste aflevering van BZV. Ik kijk 't ook niet
BZVquote:Op zondag 2 september 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn Twittertimeline was opvallend schoon na de eerste aflevering van BZV. Ik kijk 't ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |