KLB is meer om te klagen en niet zo zeer voor hulp.quote:
Dan lijkt het me verstandig om het eerst te snappen waarom dat is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:24 schreef barbara1983 het volgende:
Ze willen weten of het een zelfstandig woning is geweest...want als dat zo is dan raak ik mijn inschrijftijd kwijt...ik snap het ook niet!!
In dat geval zou ik vriendelijk vragen om een verklaring van de huurbaas.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:32 schreef barbara1983 het volgende:
Ja dat zal ik nu zeker wel doen.....ik heb na lang bellen email adres van mijn huurbaas toentertijd gekregen en heb hem gemaild, hij had me netjes terug gemaild en hij had zelfs ook alle oude huurcontracten weggegooid.
Dat lijkt me echt heel verstandig inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:36 schreef Basp1 het volgende:
Ze vragen gewoon om fraude, ik zou dan een contract namaken.
ONZ is een paar straten verder.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:36 schreef Basp1 het volgende:
Ze vragen gewoon om fraude, ik zou dan een contract namaken.
Want in het ergste geval kunnen ze haar de 8 jaar afpakken...quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel verstandig inderdaad
Dat is uiteraard heel triest, maar fraude lijkt me niet de manier om daar mee om te gaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:39 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Want in het ergste geval kunnen ze haar de 8 jaar afpakken...
quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:39 schreef barbara1983 het volgende:
Ik heb daar 3 maanden gewoon en dus ook 3 maanden ingeschreven gestaan bij de gemeente. Nee, het was geen zelfstandig woning want ik deelde
dezelfde ingang, woonkamer, douche, alleen kook gedeelte was voor mezelf en natuurlijk een groot zolder verdieping.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:35 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
In dat geval zou ik vriendelijk vragen om een verklaring van de huurbaas.
Als hij al de moeite neemt om te reageren, lijkt het meeen geschikte man.
Momentje, we gaan even in de glazen bol voor je kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:42 schreef barbara1983 het volgende:
Hij heeft per mail bevestigd om wat voor woning het gaat..is een email dan niet genoeg.
Jij vind het dan wel een reele eis dat de woningbouw verwacht dat je oude contracten jarenlang bewaard? Dat is net zo'n onzin als een contract " vervalsen".quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
ONZ is een paar straten verder.
Lijkt me sterk, buiten dat niks officieels is kan iedereen die e-mail wel gestuurd hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:42 schreef barbara1983 het volgende:
Hij heeft per mail bevestigd om wat voor woning het gaat..is een email dan niet genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |