awaarom denk je datquote:
DVquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef WarmZaad het volgende:
stel dat ik mee zou willen? wie kan mij dan oppikken? (groningen stad)
Als je heen gaat zou dat geweldig zijn! Zet maar 1 plek bezet voor mij.quote:Op zondag 2 september 2012 03:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik kan waarschijnlijk wel mensen met de auto oppikken van Oss station en door naar de meet
Eenmaal dibs voor dv in gevaarlijke muis zijn pimpmobiel; genoteerdquote:Op zondag 2 september 2012 03:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je heen gaat zou dat geweldig zijn! Zet maar 1 plek bezet voor mij.
Ik kan misschien ook met monopoly meerijden vanaf Zwolle maar dat is afwachten.
Hierom:quote:Op zondag 2 september 2012 12:09 schreef graspolder11 het volgende:
Hoezo geen drugs? Zijn die slaapplekken ook meteen overbodig en wordt het feestje 10x vetter.
Totaal begrijpelijk ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Absoluut niet. Stel de politie wilt even het feestje inspecteren dan wil ik daar niet voor opdraaien. Wiet etc vind ik geen probleem zolang buiten.
Zijn huis, zijn regels.quote:Op zondag 2 september 2012 12:25 schreef graspolder11 het volgende:
Onzin. Nog nooit last van politie gehad met drugs. Met alcohol, daar komt juist politie van!
quote:Op zondag 2 september 2012 12:25 schreef graspolder11 het volgende:
Onzin. Nog nooit last van politie gehad met drugs. Met alcohol, daar komt juist politie van!
Ze meeten in Huis ten Bosch. Daar woont freak z'n oma.quote:Op zondag 2 september 2012 12:48 schreef Keith_Bakker het volgende:
wat is er allemaal gaande bij freak dat iedereen daarheen moet
woont ie in een huge mansion?
Ja met de posts die zijn gemaakt.quote:
Ik kan je daar geen rechten voor geven.quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja met de posts die zijn gemaakt.
Geef mij dan rechten ofzo dan kan ik het ook wel zelf doen. Ik wilde eigg zelf het vervolg topic openen, maar cp was mij voor. Zucht.
Er zijn hier en daar nog personen die zeggen dat ze op de meet komen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan je daar geen rechten voor geven.
Wat mis je nu precies in de OP?
Ik zie alleen Chocolatebear, die staat er al een tijdje bijquote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er zijn hier en daar nog personen die zeggen dat ze op de meet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |