Geen SC hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hoi, weet je al of je komt? Anders neem ik Steven mee namelijk
Dat is geen SC, dat is gewoon een vraag of hij al weet of hij komt zodat ik anders mijn kale kameraad kan vervoeren naar de meet.quote:
Uhh nee nog niet zou opzich moeten werken dan en kan ik afzeggen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hoi, weet je al of je komt? Anders neem ik Steven mee namelijk
Welke eenheden ga je daarvoor gebruiken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is geen SC, dat is gewoon een vraag of hij al weet of hij komt zodat ik anders mijn kale kameraad kan vervoeren naar de meet.
Wacht maar tot ik je meet![]()
FL wil maar een beperkt aantal mensen in huis dus dat feestje gaat niet door helaaschquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:50 schreef Chocolatebear het volgende:
De gehele Fernandescrew is ook aanwezig, by the way.
Het moet geen Project X worden nee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
FL wil maar een beperkt aantal mensen in huis dus dat feestje gaat niet door helaasch
Ik dacht dat jij slimmer was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
FL wil maar een beperkt aantal mensen in huis dus dat feestje gaat niet door helaasch
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Speakersetje is er. Je moet dan wel je eigen laptop/muziek meenemen. Vrijwillig dit allemaal natuurlijk.quote:
Wat is deze poging tot SCquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is geen SC, dat is gewoon een vraag of hij al weet of hij komt zodat ik anders mijn kale kameraad kan vervoeren naar de meet.
Wacht maar tot ik je meet![]()
We zijn bij FL_Freak, dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef leeell het volgende:
niet teveel muziek uit de proletarische hoek svp, boem boem is leuk voor even
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso dat nieuwe topic, wel zo handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |