jo woon in nijverdal heb ov zocht al iemand om mee te reizenquote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Woont iemand toevallig in Twente, of moet daardoor reizen om er te komen? Heb geen gratis OV en anders kost het me een godsvermogen om er te komen.
2happy4u. Maar Flippie, OV, leel en ik reizen al mee dus ik weet niet of er nog plek in het busje is.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
Komers:
- Smitjew
- Blaat.Papegaai
- Dromenvangertje
- F7
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Beach
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- SV
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- Chocolatebear
-Stevenmac26
Misschien:
- 2Happy4You
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Dimens
- SpaceInvaders
- Spouw
- Nestalgie
- Oceanview
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
Eten/drinken
FL_Freak: Paar kratjes bier, fris en wat broodjes in de ochtend
wietparkietje: Kratje en wat bolletjes voor de volgende ochtend
Dromenvangertje: 2 flessen wijn en frikandellen
LompeHork: Twee kratjes pils en fris voor hemzelf (de fris dus, niet die kratten )
Heatseeker: Kratje beugels, flesje rum en cannabis.
Uft - Intronic: Wijn, hamburgers, bolletjes en frisdrank.
Danger.Mouse: Rum/wodka/whisky en fris. Doosje partysnacks voor de gezamelijke munchies.
Ga.aguyim: Fris (Cola) en biefstuk of kip.
Flippiee: Wodka, cassis
Spaghettivreter: paar sixpacks bier, zakken chips en plastic bekertjes.
Blaat.Papegaai: Fust bier Bavaria , Condooms(Durex), Chips (Doritos), Mayonaise en Curry + uitjes!
Plastic_zak: Kratje bier (of sixpacks, ligt eraan hoe ik kom), wat kanon en wat eten voor op de bbq
Stevenmac26: fles whisky
Ik neem aan dat iedereen iets meeneemt, zelf niets meenemen maar wel alles opzuipen/leegvreten wordt niet op prijs gesteld. Gezond verstand, moet goedkomen
Vanaf nu gewoon weer lijst overnemen
Ik reis ook mee met happyquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2happy4u. Maar Flippie, OV, leel en ik reizen al mee dus ik weet niet of er nog plek in het busje is.
Ojaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik reis ook mee met happy
bij het volgende topic die ik zelf weer open zet ik er wel ff een POLL in.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens FL, al nagedacht over of we gaan BBQ'en of een mega lading pizza/kapsalon/kebab gaan bestellen?
Je kunt beter een aantal opties geven en mensen een lijstje laten maken net zoals de aanwezigheidslijst, anders krijg je van die josties die niet komen en toch gaan stemmenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
bij het volgende topic die ik zelf weer open zet ik er wel ff een POLL in.
hmm
Oja daar had ik niet aan gedachtquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kunt beter een aantal opties geven en mensen een lijstje laten maken net zoals de aanwezigheidslijst, anders krijg je van die josties die niet komen en toch gaan stemmen
Alleen fernandes is ook al voldoendequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef leeell het volgende:
KFC en watermeloenen dus ook op het menu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |