Je geeft je vriend een lingeriesetje? Spannend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden!
Hij houdt van voetballen en fitnessquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:24 schreef Bootje84 het volgende:
wat zijn zijn hobby's? Verzameld hij iets?
Neem hem mee naar een wedstrijd, weet de prijs niet, je kan ook naar een café in de betreffende plaats.quote:Op zondag 2 september 2012 00:10 schreef --Ukkiepukkie het volgende:
[..]
Hij houdt van voetballen en fitness
Heb ik inderdaad aan zitten denken, alleen heeft hij al een seizoenskaart voor feyenoord.. Ik ga even kijken voor internationale wedstrijden. bedankt.quote:Op zondag 2 september 2012 00:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Neem hem mee naar een wedstrijd, weet de prijs niet, je kan ook naar een café in de betreffende plaats.
Moet je een keer naar een Ajax-wedstrijd gaan. Vinden die gasten altijd wel leuk om een dagje in een andere stad rond te banjeren.quote:Op zondag 2 september 2012 00:14 schreef --Ukkiepukkie het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad aan zitten denken, alleen heeft hij al een seizoenskaart voor feyenoord.. Ik ga even kijken voor internationale wedstrijden. bedankt.
Jouw persoonlijke voorkeur is niet meteen ieders voorkeurquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:45 schreef sinepedraap het volgende:
Zeg dat je een verrassing voor hem hebt bind hem vast op bed op z'n buik en pak dan zo'n enorme zwarte voorbinddildo valt altijd wel in de smaak
In dat geval denk ik dat je hem een uitgebreide sm-sessie cadeau kan doen. Of je neemt hem mee naar een zwaar auto-ongeluk, dat vindt ie dan ook prachtig.quote:Op zondag 2 september 2012 00:14 schreef --Ukkiepukkie het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad aan zitten denken, alleen heeft hij al een seizoenskaart voor feyenoord.. Ik ga even kijken voor internationale wedstrijden. bedankt.
Krijgt hij dit alleen voor de verjaardag? Misschen kun je er iets aan toevoegen. Zorg dat je al klaar ligt op bed voordat hij door heeft dat je er bent. Kaarsjes al aangestoken, alleen nog maar lingerie aan en al lekker nat van het met jezelf spelen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:30 schreef --Ukkiepukkie het volgende:
Vorig jaar heb ik hem al een 'romantisch' avondje gegeven, met kaarsjes, rozenblaadjes en een nieuw lingeriesetje, alleen wil ik nu wel wat anders doen.
Feyenoord fans interesseren zich niet voor het Nederlands Elftal. En als ze dat doen kijken ze enkel naar de geselecteerde spelers van Feyenoord. Overigens zullen de wedstrijden in de Amsterdam Arena gespeeld worden. Daar wil een Feyenoord fan niet komen.quote:Op zondag 2 september 2012 00:14 schreef --Ukkiepukkie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |