Ben je niet een beetje laat met een stage zoeken/regelen?quote:Op maandag 3 september 2012 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou. Ik heb een beetje last van SOG. Stagezoekend Ontwijkend Gedrag.
Ro-ald met zijn pyama ohohohooooooooooooooooquote:
Ik heb in de vakantie gezocht naar stage plekken. Allemaal leuk en aardig maar ze vroegen allemaal welke dag ik naar school moest. Dat zou mijn school pas later bekendmaken wat dus vorige week was.quote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje laat met een stage zoeken/regelen?![]()
Ik ben gaar, net wakker.. en last van twijfel gedrag..
Haha. Vandaag ben ik niet lui dus geen pyjama.quote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ro-ald met zijn pyama ohohohoooooooooooooooo
Altijd kut ja die onduidelijkheid vanuit schoolquote:Op maandag 3 september 2012 14:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb in de vakantie gezocht naar stage plekken. Allemaal leuk en aardig maar ze vroegen allemaal welke dag ik naar school moest. Dat zou mijn school pas later bekendmaken wat dus vorige week was.
Vanaf dat moment ben ik dus al mijn sollicitatiebrieven aan het schrijven.
Ja. Dat valt ook een beetje tegen van ze. Nu dus zo snel als mogelijk (quote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd kut ja die onduidelijkheid vanuit school
TV daar waar de zon niet komt.quote:Op maandag 3 september 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik krijg maar niet verzonnen hoe ik mijn kamer in wil/moet delen (waar de TV moet staan)
Ja .. zon staat meeste aan de achterkant maar ik heb aan beide kanten ramen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
TV daar waar de zon niet komt.
Of alleen in de ochtend komt zodat je er weinig last van hebt. Dat heb ik nu ook maar dan heb ik mijn rolluik toch dicht zitten.
Dan is het makkelijker inderdaad, ik heb de zolder met aan 2 kanten een dakopbouw dus het is best een grote kamerquote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef Dimens het volgende:
Ik heb gewoon een kleine kamer waar eigenlijk maar een plek is waar mijn televisie kan staan. Ik heb dan ook vrijwel geen plaats om iets te doen in mijn kamer. Het is of mijn bed, of mijn bureau waar mijn televisie op staat.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef Dimens het volgende:
Gewoon Panasonic TX-P65VT50 halen joh.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef Ro-ald het volgende:
Godver sturen ze de verkeerde laptopoplader kan ik als nog niet op mijn laptop.
Ja, als ik de loterij win misschienquote:Op maandag 3 september 2012 15:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Samsung PS60E6500ES of Panasonic TX-P55ST50. Lekker groot voor maar 15 ruggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |