Meh vind van nietquote:
hm, blijft beetje zelfde aldoorquote:
Nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hm, blijft beetje zelfde aldoor
SPOILER: verdommeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILER: verdommeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
Één gigantische vijver voor je DV
Mooie rivierquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
echt, het water is hier niet normaal hoog
Alles goed?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
In udowu stond ik hogerSPOILER: verdommeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gaat wel goedquote:
Picsquote:
Jaquote:
Zo rol ik niet, ik huur altijd gelijk villa met zwembad aan ocean, maar dit is Nederlandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:18 schreef FL_Freak het volgende:
Dientje heb je al wel een motelletje gehuurd?
Moet je zulke villa's niet kopen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo rol ik niet, ik huur altijd gelijk villa met zwembad aan ocean, maar dit is Nederland
Heb ik al, maar is ver wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je zulke villa's niet kopen?
waar?quote:
gerard233quote:
Zag ik gister toevallig ook op youtubequote:
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
hi, jullie ook weer school?
Yup, 2 weken geleden alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
hi, jullie ook weer school?
Liepquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je liep toch stage bij een school, iets met ict?
[..]
sucks, ik kan er maar niet aan wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |