Dat boek heeft echt geen 96128 pagina's.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:05 schreef Rezania het volgende:
96128 pagina's, dat staat er toch? Veel leesplezier.
Haten op Buma.quote:
Nu heb ik geen wiskunde gehad, maar hier in het begin ligt dat boek. En dat lijken mij geen 96128 pagina's.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef Barbapapamama het volgende:
TS is dom en kan niet zien dat het boek gewoon 96128 pagina's heeft.
Mensen die geen boeken van 96128 pagina's lezen
vmbo zeker
Ja mijn stem heeft die!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Hij was gisteren mooi op dreef, die Buma.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef Barbapapamama het volgende:
TS is dom en kan niet zien dat het boek gewoon 96128 pagina's heeft.
Mensen die geen boeken van 96128 pagina's lezen
vmbo zeker
Mooi omschreven, Buma kwam inderdaad met erg goeie input bij de debatten. Jammer dat Wilders de confrontatie met hem niet aandurfde, en spelletjes ging spelen. Om maar niet direct te debatteren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Hoe hij Wilders en Rutte tegen elkaar uitspeelde, en daarna Roemer oraal een linkse hoek gaf.
Nooit gehoord van flinterdun papier?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Nu heb ik geen wiskunde gehad, maar hier in het begin ligt dat boek. En dat lijken mij geen 96128 pagina's.
Jawel, dat is om die herhalingen van Buma te plaatsen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef Argo het volgende:
Dat boek heeft echt geen 96128 pagina's.
Ja, erg goed boek moet ik zeggen. Naarmate je het boek leest merk je dat het echt een prima kerel is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Bedankt, heb jij het gelezen toevallig?
Tof hij lijkt mij al erg tof, dus dan moet ik dat boek wel lezen. Denk dat ik ook gewoon op hem ga stemmen, hij lijkt mij wel eerlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:34 schreef duranduran het volgende:
[..]
Ja, erg goed boek moet ik zeggen. Naarmate je het boek leest merk je dat het echt een prima kerel is.
Zeker, CDA heeft ook deze verkiezing weer mijn stem!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Tof hij lijkt mij al erg tof, dus dan moet ik dat boek wel lezen. Denk dat ik ook gewoon op hem ga stemmen, hij lijkt mij wel eerlijk.
Mooi dan is het CDA weer twee stemmen rijker!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:36 schreef duranduran het volgende:
[..]
Zeker, CDA heeft ook deze verkiezing weer mijn stem!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |