in motherfucking schagen is er zelfs geen markt voor gratis durum döners... heb geen gratis ov meer, als het gewoon ergens in gelderland, brabant, utca was was ik wel gegaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:32 schreef StM het volgende:
Een organisatie moet wel het idee hebben dat hij een markt heeft voor zijn concept
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er ook weer!Vandaag geluisterd. Goede tracklist! Lekker veel plaatjes uit de beruchte gouden tijd, dus ik heb ervan genoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mixwerk is degelijk, alleen niet erg verrassend. Misschien is het leuk om in de toekomst daar wat meer in te variëren?
Het linkje op je site gaat nog steeds naar #49 trouwens.gr gr
dat is de nieuwe Pioneer, met beat sync?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:54 schreef mstx het volgende:
Volgens mij wordt dit model cdj ook door een aantal hardstyle artiesten gebruikt
[ afbeelding ]
wat een plaat, wat een plaatquote:
Waar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
op FB linkje naar het, een tijdje terug door mij genoemde, 320kbps setje met alleen maar P1-tracks![]()
[..]
wat een plaat, wat een plaat![]()
![]()
Je kent deze niet?quote:
haha die man geeft zomaar zijn halve set al vrij,quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:31 schreef Sethje het volgende:
Jaaaaaaaaaa vanavond horen tijdens Jones gok ik zo
ZIN IN!
Dit is een gok van mijzelf hequote:Op zaterdag 8 september 2012 09:38 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
haha die man geeft zomaar zijn halve set al vrij,
Heb nu al Missin, We are possesed (hhz remix) en superdisco voorbij zien komen, dat MOET wel vet worden!
Zijn jullie er trouwens met de bus Seth? of gaan er maar een paar?
Jou gokjes zijn meestal wel betrouwbaar seth, maar ik help het je hopen!quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dit is een gok van mijzelf he
Wij gaan met een taxibusje en losse autos, bij elkaar wel een man of 20-30 uit Haaren.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:31 schreef Sethje het volgende:
Jaaaaaaaaaa vanavond horen tijdens Jones gok ik zo
ZIN IN!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]![]()
Loaded & cocked 'cause I don't miss the block. Talkin' about the ones who don't get chained to the rock.
Nice heur!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
zo worden ze al jaren niet meer gemaakt
Ik heb zon gevoel dat dat wel gaat goedkomen!quote:
Mijn htc x one camera is top, maar volgens mij gaatie het geluid daar niet trekkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:11 schreef slvrbld het volgende:
Veel plezier inderdaad! Niet vergeten om achteraf alle vette promo's met ons te delen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |