SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Stap 1: Stijg boven je zelf uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even kijken of de helikopterview weer gaat worden gebruikt vandaag!
Stap 2: Gebruik de helikopterview
Stap 3: ??????????????
Stap 4: Profit![]()
quote:
De hele week al. Er moet vandaag toch echt iets spectaculairs gebeuren, wil ik elke avond blijven kijken.quote:
Pris erin brengen zou een goede start zijn
Veel te groot ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef roos85 het volgende:
Dat nieuwe logo is vreselijk lelijk zegOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Hoezo al die flashbacks? Totaal onnodig!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik schakel ook even in. Hierboven lees ik dat het saai is, ze zetten de lijn van afgelopen dagen dus door![]()
![]()
Ik ben vol goede moed begonnen deze week... maar merk dat ik gewoon steeds meer andere dingen tussendoor aan het doen ben... Masterchef Aussie of zo gaat ook zeker en vooral om de kwaliteit... maar die hebben nog humor....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De hele week al. Er moet vandaag toch echt iets spectaculairs gebeuren, wil ik elke avond blijven kijken.
Pris erin brengen zou een goede start zijnDare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Fixedquote:
Dare to unleash my rage..
Masterchef Aussie is dan echt een bazenprogrammaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben vol goede moed begonnen deze week... maar merk dat ik gewoon steeds meer andere dingen tussendoor aan het doen ben... Masterchef Aussie of zo gaat ook zeker en vooral om de kwaliteit... maar die hebben nog humor....![]()
![]()
De junior chefs daar koken echt alle topchefs in NL eruit....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Masterchef Aussie is dan echt een bazenprogrammaDare to unleash my rage..
Verwant aan B100?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Je hebt het door.....quote:
Ik heb ook altijd pech.... *plof*Dare to unleash my rage..
Die kids zijn echt briljant he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De junior chefs daar koken echt alle topchefs in NL eruit....![]()
Jup, maar ze zijn gedreven, leergierig en trots op hun producten die ze in Australië hebben...quote:
Dat gezeik over: dat raak ik niet aan... hebben ze niet...Dare to unleash my rage..
Ik ga toch heul niet onthouden wat jij hebt gezegdquote:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |