Bij mijn intake heb ik te horen gekregen dat ik een aantal vrijstellingen krijg en als ik goed mijn best doe, ik binnen een jaar een diploma zou kunnen halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat ik ook geen zin meer heb dan, maarja je moet wat.maar hoe weet je zeker dat je niveau 3 in een jaar haalt?
Interactief Vormgeven, niveau 4quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke opleiding en welk niveau doe je?
Heb jij dyslexie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mijn intake heb ik te horen gekregen dat ik een aantal vrijstellingen krijg en als ik goed mijn best doe, ik binnen een jaar een diploma zou kunnen halen.
Ben ik toch wel blij dat ik vorig jaar op mijn oude school een Engelse en Nederlandse test heb afgelegd. Nederlands heb ik het niveau van iemand die eind hbo'er is. En dat voor iemand met dyslexie.
Mediacollege Amsterdamquote:
quote:
Ja. Wordt ook bijna niet opgemerkt hoor. Totdat je mij iets laat voorlezen. Dan komen de mooiste verhalen naar buiten die niet in het boek staan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb jij dyslexie?. En beter! Hopelijk krijg ik dan ook van die vrijstellingen
Kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Het moeilijkste aan een mbo-opleiding lijkt mij toch het omgaan met al die domme schapen om je heen.
Nee joh, in een dorp naast Schiphol.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Wordt ook bijna niet opgemerkt hoor. Totdat je mij iets laat voorlezen. Dan komen de mooiste verhalen naar buiten die niet in het boek staan.
Schiphol rijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, in een dorp naast Schiphol.
Hoofddorpquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Schiphol rijk?
Ik dacht dat altijd. Geen idee waarom.
Net diploma gehaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog op de middelbare school zat?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Het moeilijkste aan een mbo-opleiding lijkt mij toch het omgaan met al die domme schapen om je heen.
Ik zit niet op het mbo. En ook niet iedereen op het mbo is een dom schaap... maar de meesten wel.quote:
Definieer dom schaap. Is onzin wat je zegt man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zit niet op het mbo. En ook niet iedereen op het mbo is een dom schaap... maar de meesten wel.
Ik kan ook geen lange cijfers voorlezen of wanneer ik deze hoor, opschrijven. Dat is iets wat altijd misgaat bij mij. Daar heb ik nog wel eens problemen mee gehad, maar ik doe er niets aan.quote:
Welke eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben ook geen dom schaap maar toch doe ik mbo
Niets persoonlijks maar de meeste domme schapen vinden zichzelf ook niet dom.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben ook geen dom schaap maar toch doe ik mbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |