Ik heb even getrd, zo gaan we hier niet met elkaar om.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Nou moet je echt je kankermuil houden.
Mag hij dat niet van je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Jammer, hij heeft geen facebook.
OMFG......quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Schoolfoto moest hij naast haar staan. Maar ehm, je kan toch zeggen ik wil niet naast haar staan ?! jezus man... en zijn moeder gaat trouw die foto kopen en ophangen heb ik het gevoel. Mijn vriend zorgt er maar voor dat ik die foto niet te zien krijg want ik weet wel zeker dat er dan iets knapt in mijn hoofd. Een foto van ons 2 wilt hij tegenwoordig niet maar met zijn.ex op een schoolfoto is geen probleem, flikker op. Die foto koopt hij niet klaar, zo wel dan kan hij weer lekker een relatie met haar weer nemen als ik klaar met haar ben zodat ze alleen nog maar kan eten via een rietje. vieze hoer
Vastgebonden en gagged in de kelder met een zak over zijn hoofd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Waar is je vriendje op dit moment eigenlijk?
in zjin exquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vastgebonden en gagged in de kelder met een zak over zijn hoofd.
Vuistdiep in de endeldarm van zijn ex.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Waar is je vriendje op dit moment eigenlijk?
Die heeft hij weg moeten gooien omdat jij anders dagelijks doorflipt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Jammer, hij heeft geen facebook.
Inderdaad TS ga eerst maar eens afkoelen in een hoekje , voor dat je een topic aanmaakt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb even getrd, zo gaan we hier niet met elkaar om.
Tuurlijk niet. Al die meiden op Facebook die hem van haar af willen pakken.quote:
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Al die meiden op Facebook die hem van haar af willen pakken.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |