Ja precies, die laatste, hahahquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groep F:
PSV Eindhoven
Napoli
Dnipro Dnippppopwaaaat?
Ja en dan maar kwart vol.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef mrstylo het volgende:
Stadion Dnipro Arena
Capaciteit 31.003
PSV ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Djnepr, heeft Utrecht ooit 2 rotwedstrijden tegen gespeeld.
Owja vorig jaar helemaal in aziequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef Doublepain het volgende:
Zoals altijd moet PSV weer naar de andere kant van Europa
quote:
Was 2 jaar terugquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja vorig jaar helemaal in azie
Vanwege Roebin alleen voor PSVquote:
Omdat de 2 Oekrainse ploegen over de rode en de blauwe groepen verdeeld moeten worden. Dnjepr moest daardoor bij PSV.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:40 schreef TLC het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Partizan en Sparta Praag niet tegen PSV kunnen spelen.
Is Oekraiens en ligt helemaal niet zover als men beweert.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kunnen we niet in Moskou spelen, net zoals al die ploegen daar doen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Kramer is echt de weg kwijt. Staat er in beeld dat Rosenborg naar K gaat. ,,Zegt hij: Twente, yes or no?"
Even later: ,,Het wordt dus Young Boys voor Twente. De Tukkers mogen naar Zwitserland."
Even later: ,,Waar ik Young Boys zei, bedoel ik natuurlijk Levante."
Hij wil geen joker inzetten.
Oekraïne.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:40 schreef Pedroso het volgende:
Is Dnjepr een Russische club eigenlijk of van een deelrepubliek ?
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anzhi bij nederlandse club, let maar op
Even ver als Moskou zie ik nu op Maps. Niet zo ver als vorige seizoenen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Oekraiens en ligt helemaal niet zover als men beweert.
Magatsjkala, valt wel mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef ZwarteMaan het volgende:
Anzhi Malachakakakachakak uitspreken is ook een kunst
Goed te doen. Als je maar met 2-0 thuis wint van Hveen ben je niet veel waard.quote:
Neftci voor PSV joh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:44 schreef andre77 het volgende:
Zeker Molde of een Zweedse club nu voor PSV.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groep D:
Girondins Bordeaux
Club Brugge
Newcastle United
Maritimo
R.I.P. Maritimo
Liever Molde dan Helsingborg/AIK. Molde is minder.quote:
Wordt een kraker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:44 schreef Mandéra het volgende:
PSV - Dnipro Dnipropetrovsk , mooie pot!
Moeten een Zweedse ploegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom kan PSV niet tegen Azerbeidzjan loten, zoveel Azerbeidzjaanse ploegen doen er toch niet mee?
2x Rusland kan toch niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef Bonkers. het volgende:
Waarom kan die niet bij PSV?
Ik snap er echt de ballen van.
Inter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |