Divjes raak je bijna niet kwijt gewoon te mainstream motortje, 19 jaar en 53k als je hoogstens 700 vangt mag je blij zijn denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef BlueBubbles het volgende:
¤500,- is veel te weinig!
yep 53000km zonder denkbeeldige 1
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Divjes raak je bijna niet kwijt gewoon te mainstream motortje, 19 jaar en 53k als je hoogstens 700 vangt mag je blij zijn denk ik.
Kijk eens op marktplaats
Ik lees het vanzelfquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:37 schreef picodealion het volgende:
Ik ben wellicht geïnteresseerd! Vanavond zie ik iemand die ook een motor te koop heeft, daar wil ik eerst mee praten voordat ik hier serieus op inga, maar ik hou 'm in het achterhoofd. Morgen weet je meer.
Thanks daar hebben we wat aanquote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
topdingen. ik heb er ook 1.
(voor 200 gekocht en voor 300 helemaal in orde gemaakt (2e hands onderdelen))
Als hij in goeie staat is moet 700 a 800 wel lukken vind ik!
succes
We hebben geen haast. Okee er komt waarschijnlijk wel een nieuwe motor (chopper) en dan is 3 wel te veelquote:Op zondag 2 september 2012 14:15 schreef picodealion het volgende:
Ik wil graag een keertje komen kijken. Ik PM je morgen, thuis kan ik alleen mobiel online en dat is niet zo handig.
Heb je veel haast? Ik moet namelijk nog wel even mijn AVD halen maar dat gaat niet lang meer duren.
Haha, ja oké. Succes iigquote:Op zondag 2 september 2012 14:50 schreef picodealion het volgende:
Dat weet ik morgen ook pas. Anders heb ik een vriend die 'm wel even naar Arnhem wil rijden zolang ik dat zelf nog niet mag. Maar eerst even zien wat er met lessen gaat gebeuren.
Weet ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |