abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116229817

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgsilentchaos1.jpg
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116229825
Die moest al huilen en schreeuwen toen ze bami meenam ipv nasi.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116229955
Wacht even...4 maanden op Paiq en 3 weken vrijgezel?!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:13:21 #4
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116230046
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:11 schreef Sekhmet het volgende:
tja je voelt het vaak aankomen :9
wel apart idd....

Maar lekker boeiend of een vrouw al heeft samengewoond... mijn date heeft ook 1,5 jaar samengewoond...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_116230087
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:11 schreef Sekhmet het volgende:
Ja, account altijd actief gebleven.

Maar niet nonstop online ;-)
YouTube
pi_116230183
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:14 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, account altijd actief gebleven.

Maar niet nonstop online ;-)
En dan vindt je het gek dat je geen leuke matches tegenkomt :|W
Alsof de hele leuke, mooie vrouwen voor een bezette man zouden gaan :')
pi_116230230
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En dan vindt je het gek dat je geen leuke matches tegenkomt :|W
Als ik bezet was, kwam ik niet online ;-)

Moraalridder.
YouTube
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:21:30 #8
27929 piere
doe mij maar bier
pi_116230381
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat ligt toch geheel aan de insteek van de vrouw?
fok you ja!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:24:10 #9
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116230476
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die moest al huilen en schreeuwen toen ze bami meenam ipv nasi.
Klinkt meer als hormonaal dan een emotionele stoornis. Heb je dat label er zelf opgeplakt? ;)

Gewoon doorgaan of even een datepauze nemen, kan soms ook wel even fijn zijn. Even niet zo ermee bezig zijn. Je hebt toch niet gelijk iets vasts, ook daar moet je aan werken, issues of niet. Je bent nog jong, tied zat :)
pi_116230587
Datepauze lijkt mij inderdaad een beste optie.... van de ene naar de andere relatie hoppen lijkt mij namelijk ook 'emotioneel' (of hormonaal :') )gedrag waar niemand op zit te wachten.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116230706
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:21 schreef piere het volgende:

[..]

Dat ligt toch geheel aan de insteek van de vrouw?
Als zij alleen wil dat er wat ingestoken wordt wel ja...maar denk dat de meeste er niet voor zouden kiezen.

En ik mag dan een moraalridder zijn...maar iets klopt er mi niet als je tijdens je relatie op datingsites zit. Of je hebt geen (goede) relatie of je verneukt je partner.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:30:01 #12
27929 piere
doe mij maar bier
pi_116230806
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:28 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Als zij alleen wil dat er wat ingestoken wordt wel ja...maar denk dat de meeste er niet voor zouden kiezen.

En ik mag dan een moraalridder zijn...maar iets klopt er mi niet als je tijdens je relatie op datingsites zit. Of je hebt geen (goede) relatie of je verneukt je partner.
je mag echt wel moraalridder zijn.

En genoeg dames die voor de sex zonder de rest gaan hoor. En dan hoeft het geen probleem te zijn dat iemand bezet is (kan juist gemakkelijker zijn)
fok you ja!
pi_116230946
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef piere het volgende:

[..]

je mag echt wel moraalridder zijn.

En genoeg dames die voor de sex zonder de rest gaan hoor. En dan hoeft het geen probleem te zijn dat iemand bezet is (kan juist gemakkelijker zijn)
Dat laatste hoor je mij ook echt niet ontkennen.

Maar verwacht dan ook niet teveel van het daten en kom er gewoon voor uit dat je een seksdate zoekt...en volgens mij moet dat niet zo moeilijk zijn, mits je eisenlijstje niet te lang is.
pi_116231340
Ken wel een aantal vrouwen die best met een onbeschikbare man het bed willen delen.. Onder het mom "alleen lusten en geen lasten". Tsja, ik vraag mij dan af hoe wanhopig op zoek naar bevestiging je dan bent.

Nog mensen met een date vandaag? :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:42:56 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116231363
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef Perzephone het volgende:
Ken wel een aantal vrouwen die best met een onbeschikbare man het bed willen delen.. Onder het mom "alleen lusten en geen lasten". Tsja, ik vraag mij dan af hoe wanhopig op zoek naar bevestiging je dan bent.
In sommige gevallen zou het met wanhoop te maken kunnen hebben, maar zeker niet altijd :)
quote:
Nog mensen met een date vandaag? :)
Yup :)
pi_116231809
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klinkt meer als hormonaal dan een emotionele stoornis. Heb je dat label er zelf opgeplakt? ;)

Gewoon doorgaan of even een datepauze nemen, kan soms ook wel even fijn zijn. Even niet zo ermee bezig zijn. Je hebt toch niet gelijk iets vasts, ook daar moet je aan werken, issues of niet. Je bent nog jong, tied zat :)
Niet zelf op geplakt, wetenschappelijk bewezen.

oh ja, ik heb ook een date pauze nu... wel wat meiden gesproken maar moet er niets meer van.

Jullie zijn allemaal niet te vertrouwen (6)
YouTube
pi_116231894
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef Perzephone het volgende:

Lijkt mij ook, als je enkel op zoek bent naar lust en 'feeling good' dan zijn er echt wel betere opties om dat effect te krijgen.

Persoonlijk vind ik sex zonder emotionele binding totaal niet lekker, dan ga ik liever lekker feesten en daar helemaal uit mijn dak >:O
I'll sing you a lullaby.
pi_116231926
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

Je hebt kennelijk behoefte aan een langere pauze :D
I'll sing you a lullaby.
pi_116231979
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:57 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je hebt kennelijk behoefte aan een langere pauze :D
Ik moet even een andere manier hebben, dat is het beste.
YouTube
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:13:43 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116232531
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:56 schreef xenobinol het volgende:
Persoonlijk vind ik sex zonder emotionele binding totaal niet lekker, dan ga ik liever lekker feesten en daar helemaal uit mijn dak >:O
Dat is echt exact hetzelfde ja. :')
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:24:53 #21
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116233045
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Niet zelf op geplakt, wetenschappelijk bewezen.

oh ja, ik heb ook een date pauze nu... wel wat meiden gesproken maar moet er niets meer van.

Dan wist je waar je aan begon, toch?

Dat je er niks van moet en alle vrouwen niet te vertrouwen zijn is wel een teken dat je er even geen behoefte aan hebt inderdaad. Met zo'n houding trek je ook niet leuke vrouwen aan.
pi_116233076
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan wist je waar je aan begon, toch?

Dat je er niks van moet en alle vrouwen niet te vertrouwen zijn is wel een teken dat je er even geen behoefte aan hebt inderdaad. Met zo'n houding trek je ook niet leuke vrouwen aan.
Mama, hou eens op!

:')
YouTube
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:25:58 #23
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116233105
Hmm ik wil dit weekend eigenlijk wel een date fixen met de Badoo man. Nu paar smsjes over en weer gestuurd maar het is duidelijk niet iemand die aan zijn telefoon geplakt zit. Morgen op msn maar even kijken of zondag lukt :)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:26:49 #24
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116233151
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mama, hou eens op!

:')
Ik ben dan wel ouder, maar je moeder kan ik niet zijn hoor
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:29:22 #25
267443 Cue_