Fucking hellquote:Vanuit Prognose dus VVD/PvdA: 81 zetels. Elke andere combinatie vergt minstens 4 partijen. #NLKiest
VVD/CDA/D66: 66 Zetels. PvdA/CDA/D66: 65 zetels. Dus SP (PvdA) of PVV (VVD) erbij. Laatste gaat niet gebeuren lijkt me #NLKiest
VVD/PvdA heeft geen meerderheid in 1e kamer. Wordt nog vreemde formatie als prognose gelijk staat aan de werkelijkheid. #NLKiest
Ik ken wel de SOPN, maar dat tuig hoort in een dierentuin.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mag wel in de krant
Ik kende jou als echte rechtse gozer, die overigens ook wel op de COPN had kunnen stemmen
Waarom?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan kunnen we over 5 jaar een kenniscrisis te lijf, waarin alle kennis verdwenen is en de rijke, innoverende bovenlaag het land uit is.
De rijksten ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Waarom?
Wetenschappers hebben belang bij goed onderwijs en extra investeringen in hoger onderwijs.
En mensen met de hoogste inkomens hebben van 1940 tot 1980 altijd boven de 70% belasting betaald. Daar kwam pas verandering in sinds Reagan, Thatcher en de opkomst van de neoliberalen.
Heb je de film Inside Job al gezien?
Is nogal een eye opener als je wilt weten hoe de banken het verneukt hebben ( http://www.imdb.com/title/tt1645089/ ) en uiteraard hoe de deregulering dat in de hand heeft gewerkt.
Wut. Lol.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De rijksten ja.
Werknemers zijn niet de rijksten. Dit verhaal slaat op stront.
Stelletje linkse untermenschen in de stad met hun verzinsels.
Bazinquote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef Luco het volgende:
Godver, staat zo´n achterbuurtwijf met een PVVlogo op haar arm getatoeëerd
tikkie weinig als je het mij vraagtquote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef Rickazio het volgende:
42,889 van de 117,585 stemmen gingen naar de PvdA [ afbeelding ]
Koopkracht op de lange termijn > koopkracht op de korte termijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:46 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Wut. Lol.
Voor de duidelijkheid: Ik ben voor meer koopkracht voor werknemers en voor minder gegraai in de bankensector.![]()
moet je in oosterpark komen wonenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zat jij achter van die stembureaus?
[..]
Dit. Waarom zie ik zulke figuren nou nooit.
Is wel leuk om een dagje zulke figuren te bestuderen. En mee communiceren. Vind ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
moet je in oosterpark komen wonen
ik moet ook altijd wel om ze lachenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is wel leuk om een dagje zulke figuren te bestuderen. En mee communiceren. Vind ik.
... helemaal ernstig als ze dan ''perongeluk'' PVda stemtquote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef Luco het volgende:
Godver, staat zo´n achterbuurtwijf met een PVVlogo op haar arm getatoeëerd
Of per ongeluk PVVV tatoeërt ofzo.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
... helemaal ernstig als ze dan ''perongeluk'' PVda stemt
Vereniging voor Vreemdelingenverkeerquote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Of per ongeluk PVVV tatoeërt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |