Geen dingen als couchpotatoes?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook nauwelijks, voornamelijk voor ouder spul. Maar wat ik wel gebruik is een privetracker.
Neen. Op die tracker zie ik alle nieuwe dingen voorbij komen. Ook wat ik nog niet ken. Werkt goed genoeg voor mij.quote:
Neeheee. Op GoT...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
Wachten.. op... Wil jij nu ook dat Pheno vertrekt?![]()
quote:
Ja, maar op tweakers moet je eerst RTFM, twintig keer internmet doorspitten naar een antwoord op je vraag en dan mag je een topic openen!quote:
Ik vergeef het je. Zo ben ik.quote:
Huh, wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar op tweakers moet je eerst RTFM, twintig keer internmet doorspitten naar een antwoord op je vraag en dan mag je een topic openen!
same herequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik download gewoon per aflevering, via torrentz, altijd wel een goede site te vinden
Geheel in de lijn der verwachting..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Zo ben ik.
Wat heeft je nichtje een lekkere luipaardprinterige naam gekregen trouwens.
Dus dan maar meteen hier:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar op tweakers moet je eerst RTFM, twintig keer internmet doorspitten naar een antwoord op je vraag en dan mag je een topic openen!
Ik loop ook overal mee achterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same here
en dan met een externe harde schijf kijken op tv
heerlijk
maar ik loop kei achter weer
ik kijk enkel via laptop, teveel edoe om het op de tv te kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same here
en dan met een externe harde schijf kijken op tv
heerlijk
maar ik loop kei achter weer
Dat ligt een beetje aan je zorgverzekering he. Of kun je de voorwaarden niet lezen zonder bril?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus dan maar meteen hier:
Het verval is bij me ingetreden en ik moet een bril. Dat wordt niet meer te vergoed toch? of zijn er nog wat manieren om iets terug te krijgen?
Bij GoT denk ik altijd aan gathering of tweakers. Net zoiets dat ik bij Fb denk aan Feedback (forum op FOK!). In plaats van facebook, wat het merendeel bedoeltquote:
Fijn als dingen gaan zoals je verwacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geheel in de lijn der verwachting..
Ligt aan je pakket hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus dan maar meteen hier:
Het verval is bij me ingetreden en ik moet een bril. Dat wordt niet meer te vergoed toch? of zijn er nog wat manieren om iets terug te krijgen?
Ik ben geen nerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij GoT denk ik altijd aan gathering of tweakers. Net zoiets dat ik bij Fb denk aan Feedback (forum op FOK!). In plaats van facebook, wat het merendeel bedoelt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Fijn als dingen gaan zoals je verwacht.
ik vind het echt bizar dat je zo'n plaat voor je kop kunt hebben wat betreft je eigen gedrag.. je hebt wel meer onzin verklaart in die discussiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef Pheno het volgende:
Inderdaad, vragen of iemand in de modder gaat rollen op zo'n festival is meteen oordelen
Je leest te veel als oordeel Rhu. Zelf barst je van de vooroordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |