dat heb ik met zo'n liedje van Ilse de Langequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat fallen is zo irritant en ze zingt het echt om de 3 sec.
Ik word al chagrijnig als die ik hoor. Kutnummer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Erger dan dat deuntje van de V&D kan bijna niet
ja,opzich wel leuk, maar dat ene woordje verpest het voor mij, ja ik weet het, ik spoor nietquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja,opzich wel leuk, maar dat ene woordje verpest het voor mij, ja ik weet het, ik spoor niet.
Maar ik heb dat met sommige nummers, Paper Planes en Jimmy van M.I.A., echt ik krijg moordneigingen als ik het hoor.
MIA moet dood, keihard doodquote:
*paf paf paf paf paf paf* ?quote:
Hehe, ja ach dat ken ik soms wel, maar nog niet bij dat nummerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja,opzich wel leuk, maar dat ene woordje verpest het voor mij, ja ik weet het, ik spoor niet.
Maar ik heb dat met sommige nummers, Paper Planes en Jimmy van M.I.A., echt ik krijg moordneigingen als ik het hoor.
Jimmy, baggia....jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia (of wat ze ook uitbraaktquote:
Nooitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Laat je even weten wanneer je uitgebitched bent op negervrouwen?
De uitzondering die de regel bevestigdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Oh, "fallen" is een lekker blond wijf.
Lekker het weekend inquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Hallelujah! Uitnodigingen voor mijn congres eindelijk af en goedgekeurd naar de drukker.
* missbehavin is best een beetje trots
Ik heb sowieso niet zoveel met zangeressen, dat is waar. Op wat uitzonderingen na hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd
Ook de 'ouwetjes'? Van heul vroegah toen zangers en zangeressen nog echt konden zingen?quote:
Mwah, ook niet echtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook de 'ouwetjes'? Van heul vroegah toen zangers en zangeressen nog echt konden zingen?
Gooi een muntje opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Moeilijk moeilijk moeilijk. Ga ik morgen naar From Dub Till Dawn in Hedon, of ga ik er niet heen. Lastig.
Nou en of! Heb me de pleuris gewerkt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |