jij was niet verbaasd neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stond laatst een artikel over allerlei zoetstoffen in één of ander vrouwenmagazine van mrs. Maar dat zegt me niks. Wij gebruiken nu thuis wel af en toe stevia. Mrs. heeft geprobeerd om daar caramel van te maken... dat lukte niet...
als dat wat is is dat wel heel tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder wil zo'n airfryer voor de verjaardag, geen idee of dat wat is.
Je gebruikt het misschien vaakquote:
Oh, ik las alleen het poepen. Bril he, dan heb je datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef je het toe ja? Nou? Hoeveel heb je er?
quote:
Oh stel je voor dat een kind wat zand binnenkrijgt... Ja, dat is wel heel erg.quote:
Was nu in de aanbieding bij de MediaMarkt en ze moet eigenlijk ook nog iets krijgen voor moederdagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als dat wat is is dat wel heel tof
Mijn vriendin heeft er eentje, werkt volgens mij prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder wil zo'n airfryer voor de verjaardag, geen idee of dat wat is.
Het is wel even experimenteren jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stond laatst een artikel over allerlei zoetstoffen in één of ander vrouwenmagazine van mrs. Maar dat zegt me niks. Wij gebruiken nu thuis wel af en toe stevia. Mrs. heeft geprobeerd om daar caramel van te maken... dat lukte niet...
Niet heel erg neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jij was niet verbaasd neem ik aan?
Gaan ze doodquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh stel je voor dat een kind wat zand binnenkrijgt... Ja, dat is wel heel erg.
Heerlijke rustquote:
Zo snel gaat dat niet... niet kapot te krijgen joh.quote:
Goed voor de weerstandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef Tegan het volgende:
Ja, zandbakken, ballenbakken, buiten spelen, ook maar verbieden.
Moeten we nog wel alles proberen om dat zo ver te krijgen, ipv dingen gaan verbiedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet... niet kapot te krijgen joh.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |