Ik doe al jaren mee met de 'Geen pepernoten voor Sinterklaas (in het land is)'-actie. Weet niet, heb toch het idee dat de eerste pepernoten die ik eet (van die kleine harde van de banketbakker) daardoor toch echt beter smaken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
De pepernoten liggen al in de winkel, hoor. Ergens is het wel triest. Maar zo lekker ;9.
nee maar ik bak en experimeteer wel vaakquote:
Mogen pepernoten niet meer gegooid wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet eens meerMoet in een zakje in het handje gegeven worden
Tradities
Kan me nog heel goed herinneren dat ik Zwarte Piet was op de middelbare en we de klassen moesten ophalen door de deur open te trekken en een hand naar binnen te gooien. Bij de klas van mijn broertje was dat bovenhands en gericht. Ondanks dat hij niet wist dat ik Zwarte Piet zou zijn, zag hij helaas in 0.03 seconde dat ik het was en was in 0.08 seconde verdwenen onder zijn tafel.
Stond laatst een artikel over allerlei zoetstoffen in één of ander vrouwenmagazine van mrs. Maar dat zegt me niks. Wij gebruiken nu thuis wel af en toe stevia. Mrs. heeft geprobeerd om daar caramel van te maken... dat lukte niet...quote:
oooh ook wel een beetje nice toch? Een huis CL! Een HUIS!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Oh het grote dokken voor het huis is begonnen
Al jaren niet meer. Dan vallen ze op de grond, worden ze vies, of zoiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mogen pepernoten niet meer gegooid worden. Wat flauw.
Moeten die blagen beter leren vangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren niet meer. Dan vallen ze op de grond, worden ze vies, of zoiets.
Terecht wel. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die nu al pepernoten willen eten (nou ja, dat snap ik wel, want lekker), het is echt iets voor Sinterklaas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe al jaren mee met de 'Geen pepernoten voor Sinterklaas (in het land is)'-actie. Weet niet, heb toch het idee dat de eerste pepernoten die ik eet (van die kleine harde van de banketbakker) daardoor toch echt beter smaken.
Argh!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh ook wel een beetje nice toch? Een huis CL! Een HUIS!!
Je lijkt wel volwassenquote:
Oké... Is dat in verband met milieuvervuiling of omdat koters ze dan van de stoep gaan vreten? Want in beide gevallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren niet meer. Dan vallen ze op de grond, worden ze vies, of zoiets.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Lief heeft voor mij gisteravond de frituurpan schoongemaakt, zodat ik straks verse friet kan bakken
Heb er nu al trek in
Haha vaakwasserquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]friet
Wij gaan uit eten want de vaakwasser is stuk
Ja heerlijk! Fijne dikke, met echte mayonaisequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]friet
Wij gaan uit eten want de vaakwasser is stuk
Neeeeeee!quote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké... Is dat in verband met milieuvervuiling of omdat koters ze dan van de stoep gaan vreten? Want in beide gevallen__!
het was letterlijk het eerste wat ik kochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha vaatwasser
God die moet ik ook nog kopen.
patattuurpanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Lief heeft voor mij gisteravond de frituurpan schoongemaakt, zodat ik straks verse friet kan bakken
Heb er nu al trek in
Welcome on the darkside!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |