Oh ja, dat kan ik prima snappen. Voor veel mensen is het smikkelen en smullen lijkt me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mag jij vinden, het scoort nog steeds goed.
Die kleine chef met zijn Allo Allo-accent is nog wel grappig met kinderen, maar de Australische presentatoren zijn gewoon veel menselijker, vriendelijker. Niet kusjekroel, maar de kijker heeft ook nog wat aan het programma. Er wordt meer uitgelegd, waarom iets gedaan wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik vind de nederlandse niet leuk
alleen de australische
de nederlandse heeft stomme chefs
Ripley heeft het er wel vaker over gehad en gebruikt ook af en toe die afkorting, dus die snapte mij welquote:
dat was laterquote:
Mislukt dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, maar dat was er dus niet aan mislukt? Alleen droog?
In de wereld van de kruidnootjesbakkers is dat wel degelijk een potentieel misverstandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om dat verschil. Men weet wat er bedoeld wordt.
Ik hou mijn hart vast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de wereld van de kruidnootjesbakkers is dat wel degelijk een potentieel misverstand
het vervangen van de suiker kan er ook voor gezorgd hebben dat het droger isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik bedoel. Het mislukte was niet door de suiker. Maar gewoon te lang gebakken ofzo?
Nee, deze zoetstof heeft (kennelijk) een andere uitwerking op de overige ingredienten. Of ik heb er teveel of te weinig van gebruiktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik bedoel. Het mislukte was niet door de suiker. Maar gewoon te lang gebakken ofzo?
Ieuw, in bed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was later
eerst hadden we kuthotels
de eerste die kut was had kakkerlakken in bed
daar zijn we dus niet gebleven
later hadden we nog een kutte: 2 uur zitten wachten op een gebakken ei en toen zijn we maar weg gegaan
Voor je het weet word je bekogeld met een zooi kruidnotenquote:
De australische versie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
Leuk dat jullie junior masterchef kijken, dat maken wij
De pepernoten liggen al in de winkel, hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ineens wel zin in december
Bak jij wel eens met sucanat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het vervangen van de suiker kan er ook voor gezorgd hebben dat het droger is
Dat mag tegenwoordig niet eens meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor je het weet word je bekogeld met een zooi kruidnoten
I know! Ik durfde mijn koffer nog niet neer te zettenquote:
Geheel terecht!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know! Ik durfde mijn koffer nog niet neer te zetten
we zijn meteen weg gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |