Die kinderen koken inderdaad heel goed. Soms ken ik het niet eens wat ze makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan niet opnemen
maar masterchef junior is cool ja (hoewel ik daarna alrijd wel in een depressie kom omdat die schijtkinderen zo veel beter zijn dan ik) en de slimste mens is awesome
vlaamse blijft beter maar goed die kunnen we niet meer zien
klopt, naar deze kan ik ook wel kijken, maar moet ik wel net voor in de stemming zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
Dezelfde presentatoren, dus dat zit wel goed. En die kinderen koken dingen waar ik nog nooit van gehoord heb. Wel een van de weinige kindershows die ik kan hebben. The Voice Kids of zo, of al die andere meuk is me te kids want "oh schattig, een kind doet mee"
Nee, op dit moment zijn kinderen beter in koken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef Tegan het volgende:
Is dit het topic om op te scheppen hoe je download?.
M'n nicht had het laatst ook over een pasgeboren kind dat zo heettequote:
Ik had echt niet beter verwacht hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht had het laatst ook over een pasgeboren kind dat zo heetteen dat de ouders raar hadden gekeken toen ze naar de spelling had gevraagd
Oh, dat valt me 100% mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van de naam van dat kind van 'Barbie'; 'Angelina'?
Ja, vond ik ook. En dat kind van Snooki heet Lorenzo. Dat vind ik stiekem best wel heel mooi, voor een Italiaan danquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van de naam van dat kind van 'Barbie'; 'Angelina'?
Dat jaquote:
Snooki?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. En dat kind van Snooki heet Lorenzo. Dat vind ik stiekem best wel heel mooi, voor een Italiaan dan.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijken we toch nog een beetje op elkaar
Oh, ik dacht dat het suikerexperiment mislukt was?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn eetbaar, maar een beetje droog.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, het is beter dat je het niet weet dan wel.
Het zijn kruidnotenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is de wraak van Sint omdat je al in augustus bezig bent met pepernoten!
jij bent ook een misbaksel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijken we toch nog een beetje op elkaar
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, het is beter dat je het niet weet dan wel.
Klopt. Het is een heel ander soort zoetstof dan suiker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het suikerexperiment mislukt was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |