Drank en peer pressurequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ah, daarom ging je altijd helemaal los op de fok-meets?
Goede smoes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Drank en peer pressure. Ik ben soms ook maar een mens
.
Alsof ik me hoef te verantwoordenquote:
Was leuk jaquote:
Nou weten we allemaal wel dat je iets te compenseren hebt hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]love at first sight
.
De jaren 80 belde...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou weten we allemaal wel dat je iets te compenseren hebt hoor
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De jaren 80 belde...Altijd heel mooi gevonden idd, rechte hoeken op een sportautoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ach ja, je bent ook maar een kind van je generatie he...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd heel mooi gevonden idd, rechte hoeken op een sportauto.
Uiteraardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, je bent ook maar een kind van je generatie he...
Meteen weer uitgezet, ik dreigde vrijwel direct in slaap te vallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb maar weer een deuntje Takkyu opgezet. Veul beter
Het hangt er heel erg vanaf wel deuntje je opzetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meteen weer uitgezet, ik dreigde vrijwel direct in slaap te vallen
Hmpf, hoekige raket op wielen. Net zo lelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:
.
Even door een live optreden op Mayday 2011 gezapt en een los nummer. Klonk wat minimal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hangt er heel erg vanaf wel deuntje je opzet
Ah ja, live is niet zijn sterkste kantquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even door een live optreden op Mayday 2011 gezapt en een los nummer. Klonk wat minimal.
Mannenauto, duidelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf, hoekige raket op wielen. Net zo lelijk.
Ik denk hetquote:
Zal ik eens opzoekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt een beetje als chiptunes. De hardere/snellere nummers daarvan kan ik wel waarderen.
Hmmmm, is lastig zoeken. Heb je iets concreets in gedachten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt een beetje als chiptunes. De hardere/snellere nummers daarvan kan ik wel waarderen.
Kan nou niet uitgebreid luisteren/kijken ivm werk, maar zal vanavond eens kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal ik eens opzoeken
Deze vind ik ook geniaal. Maar misschien is het vooral het clippie erbij
Ach, ik snap wel waarom mensen het niet mooi vinden, maar ik vond de countach vroeger echt om van te kwijlen, ook bijv de oude Lancia Delta Integrale was een hoeking kreng, maar zo stoer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik zou 'm niet willen.
Doe mijn maar een Aston. Of de nieuwe Ferrari, die is wel gaaf, lijkt een beetje op een Porsche. Misschien daarom
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |