quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Had het ook niet van jullie verwacht, maar HW is altijd in zo'n bui...

What did I do?quote:

Dat is niet voldoende voor Godtquote:

Je dubt maar een eind wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Had het ook niet van jullie verwacht, maar HW is al in zo'n bui...
 .
.  .
.

Hij was ZOOOO tof op LL12quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je dubt maar een eind weg.
Ik heb wat skrillex proberen te luisteren, maar ik hoor er niets anders in dan random geluiden.

Ach, ik vind zelfs dat het er niets te zoeken heeft, zo'n DJ. Maar goed, die discussie hoeft ook weer niet helemaal opnieuw. FOK!-vriendinnetje is er ook al zo weg van, snap het gewoon niet.quote:
 .
.

That doesn't make me feel specialquote:

Nee, hier voldoet de zuurpruimopmerkingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik vind zelfs dat het er niets te zoeken heeft, zo'n DJ. Maar goed, die discussie hoeft ook weer niet helemaal opnieuw. FOK!-vriendinnetje is er ook al zo weg van, snap het gewoon niet.
jaja MissMSX, kom maar met de oud en fossielopmerkingen.

Ik heb het alleen met jou!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
That doesn't make me feel special

Fossiel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik vind zelfs dat het er niets te zoeken heeft, zo'n DJ. Maar goed, die discussie hoeft ook weer niet helemaal opnieuw. FOK!-vriendinnetje is er ook al zo weg van, snap het gewoon niet.
jaja MissMSX, kom maar met de oud en fossielopmerkingen.

quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het alleen met jou!
En Angel

Ook goed, negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, hier voldoet de zuurpruimopmerking
 .
.

om het te waarderen moet je ook eerst even afstappen van het idee dat het muziek is waar je naar gaat luisterenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je dubt maar een eind weg.
Ik heb wat skrillex proberen te luisteren, maar ik hoor er niets anders in dan random geluiden.

Dansen is voor vrouwenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
om het te waarderen moet je ook eerst even afstappen van het idee dat het muziek is waar je naar gaat luisteren
 .
.

You know I love youquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goed, negatieve aandacht is ook aandacht.

I hope for it everyday my lovequote:
 .
.

quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ah, daarom ging je altijd helemaal los op de fok-meets?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |