Zijn dat negervrouwen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ook niet echt. Janis Joplin bijv kotst "parking lot" ook uit als "paaaking lot"
.
Alanis kan ik soms hebben, wat van die gothic bitches... maar verder....
nee, daar ken ik er niet zoveel vanquote:
Dat zijn juist van die lekker mindless klusjes om je geest goed leeg te maken voor het weekendquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou en of! Heb me de pleuris gewerkt!Nu straks het alleen nog ophalen bij de drukker, inpakken en versturen, maar het lastige werk is gedaan.
Je zou niet alleen gaan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een beter plan. Ik vraag eerst of een vriend uberhaupt kan morgen.
Big, Black & Beautifulllll!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Laat je even weten wanneer je uitgebitched bent op negervrouwen?
Dat maakt het dus lastig. Ik ga wel eens alleen, en er komen een boel mensen die ik ken. Maar ik heb nu niet zo'n zin om alleen te gaan. Dus het wordt zonder zin alleen, of niet, of met een bepaalde vriend.quote:
Ik vind Shirley Bassey zo mooiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, daar ken ik er niet zoveel van.
Of je moet op die soul meuk doelen. Dat kan ik wel verdragen op bepaalde gelegenheden
.
Hoe groot is de kans dat als je er eenmaal (alleen) bent je het toch wel naar je zin hebt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat maakt het dus lastig. Ik ga wel eens alleen, en er komen een boel mensen die ik ken. Maar ik heb nu niet zo'n zin om alleen te gaan. Dus het wordt zonder zin alleen, of niet, of met een bepaalde vriend.
Die kan wel zingen hoorquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan wel zingen hoor. Dat is ook niet het probleem, de muziek zelf wel.
And it's all just a little bit of history repeatinnnnggggg.....quote:
Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And it's all just a little bit of history repeatinnnnggggg.....
Ik vind haar niet zo'n hele prettige stem hebben om nara te luisteren. Zo laag en achter in de keel. Moet je van houden. Ik dus niet.
Jaaahaaa, best groot, maar tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat als je er eenmaal (alleen) bent je het toch wel naar je zin hebt?
Aangezien je het hier vroeg zeg ik: gaan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaahaaa, best groot, maar toch
Nu moet ie luisteren ook!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aangezien je het hier vroeg zeg ik: gaan!
Big Black and Beautiful.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen ja
Welke negerin doet het wel voor jou?
Dat klinkt me iets te modernquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Big Black and Beautiful.
Ofwel: Lucretia van der Vloot, Rocq-E Harrel en Michelle Davis.
[ afbeelding ]
Ieder zo zijn ding hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef stbabylon het volgende:
*zucht*
Ok...
Valt me trouwens mee dat er niet meer gezeik op komt. Het is niet echt een dub avond. Meer een dubstep avond
zegt mij echt helemaal nietsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Moeilijk moeilijk moeilijk. Ga ik morgen naar From Dub Till Dawn in Hedon, of ga ik er niet heen. Lastig.
Mij boeit het echt niet wat iemand wel of niet leuk vindt. Whatever floats your boat hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef stbabylon het volgende:
*zucht*
Ok...
Valt me trouwens mee dat er niet meer gezeik op komt. Het is niet echt een dub avond. Meer een dubstep avond
Die wou echter alleen even klagen over zich eigen dingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Had het ook niet van jullie verwacht, maar HW is al in zo'n bui...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |