abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:24:16 #51
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116228169
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Krijg opeens mail mijn telefoon is zojuist verstuurd.. Ik bedoel die was toch al verstuurd of wordt ik nou gek?
Jezus, weten ze het zelf eigenlijk wel??
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:26:00 #52
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116228237
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Krijg opeens mail mijn telefoon is zojuist verstuurd.. Ik bedoel die was toch al verstuurd of wordt ik nou gek?
Een vriend van mij kreeg die mail pas toen zijn telefoon er al was, dus daar zou ik niet teveel waarde aan hechten ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116228331
Njah er staat verder ook niet echt iets in waar je iets aan hebt,
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:33:17 #54
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116228528
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Njah er staat verder ook niet echt iets in waar je iets aan hebt,
Nee, klopt. Dat was bij hem toen ook.
Via die link dat je online je status kan bekijken stond "telefoon ontvangen" en daarna kreeg hij die mail :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116228537
Oh op de Vodafone site staat nu order status is afgerond
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116231814
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Whahahaha, jij wel....stikjaloerse collega's die de troep mogen opruimen zeker?

Is het trouwens nog gelukt met de Xanax, of?
Nog even naast de pot gescheten en een ingevroren haring in een bureaula van mijn baas gelegd ;)

Xanax was wel ok, wel lekker geslapen :D
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116233184
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nog even naast de pot gescheten en een ingevroren haring in een bureaula van mijn baas gelegd ;)

Xanax was wel ok, wel lekker geslapen :D
Dat zal ie vast wel kunnen waarderen ;)
pi_116233718
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat zal ie vast wel kunnen waarderen ;)
Ach, zal ie vast ook wel bij zijn baas doen :o
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116235254
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Kper_Norci het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef DuTank het volgende:
Lekker setje van Joseph Capriati op Awakefest!
Zal vast al wel gepost zijn, maar goed:
Joseph Capriati @ Awakenings Festival 2012 (main stage) 30-06-2012 by Joseph Capriati
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116235329
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:16 schreef teknomist het volgende:

[..]

[..]

_O_
pi_116235362
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:17 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

_O_
Niet helemaal mijn soort techno: iets te clean/gelikt en te veel clichés maar zal het zeker goed doen. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116235762
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef teknomist het volgende:

[..]

Niet helemaal mijn soort techno: iets te clean/gelikt en te veel clichés maar zal het zeker goed doen. :)
Het is met alle muziek hetzelfde, het blijft een kwestie van smaak.
pi_116235828
Inderdaad. Het is wel een lekker pompend setje hoor.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116235966
Ik zelf hou bijvoorbeeld ook altijd wel van iets meer up tempo techno, maar zo zijn er bij ons ook een paar in de groep die helemaal leip gaan op minimal. Wat ik overigens ook niet verkeerd vind hoor, maar hoor dat liever in het begin, dan kan je het wat opbouwen.
pi_116236502
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zelf hou bijvoorbeeld ook altijd wel van iets meer up tempo techno, maar zo zijn er bij ons ook een paar in de groep die helemaal leip gaan op minimal. Wat ik overigens ook niet verkeerd vind hoor, maar hoor dat liever in het begin, dan kan je het wat opbouwen.
Als rasechte technoliefhebber vind ik bijna alle soorten techno leuk. Het ligt ook een beetje aan mijn stemming. Diepe, warme detroit-techno en donkere, minimale, langzaam techno a la Berghain vind ik het tofste. Maar als het moment daar is ga ik net zo los op schranz. Alleen techhouse vind ik echt niks...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116236646


Dit vind ik echt supervet: langzaam, lo-fi, donker. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116237077
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:51 schreef teknomist het volgende:

[..]

Als rasechte technoliefhebber vind ik bijna alle soorten techno leuk. Het ligt ook een beetje aan mijn stemming. Diepe, warme detroit-techno en donkere, minimale, langzaam techno a la Berghain vind ik het tofste. Maar als het moment daar is ga ik net zo los op schranz. Alleen techhouse vind ik echt niks...
Ja, dat is bij mij ook wel idd, het ligt aan de stemming, situatie, noem maar op. Toen schranz in opkomst kwam was ik er gek op, nu zou ik er geen hele avond meer naar kunnen luisteren, maar een setje tussendoor is prima. Maar dat heb ik bijvoorbeeld met hardcore ook. Sowieso houd ik al niet van de tegenwoordige hardcore, maar nog wel die van vroeger. Platen die op dit moment in me opkomen welke ik heel lekker vind:



Zal thuis die jij gepost hebt ff luisteren, geen speakers hier op het werk :P
pi_116237117
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:55 schreef teknomist het volgende:


Dit vind ik echt supervet: langzaam, lo-fi, donker. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116237192
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:08 schreef teknomist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Iets zegt me dat mijn katten dit niet zouden waarderen :D
pi_116237271
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, dat is bij mij ook wel idd, het ligt aan de stemming, situatie, noem maar op. Toen schranz in opkomst kwam was ik er gek op, nu zou ik er geen hele avond meer naar kunnen luisteren, maar een setje tussendoor is prima. Maar dat heb ik bijvoorbeeld met hardcore ook. Sowieso houd ik al niet van de tegenwoordige hardcore, maar nog wel die van vroeger. Platen die op dit moment in me opkomen welke ik heel lekker vind:



Zal thuis die jij gepost hebt ff luisteren, geen speakers hier op het werk :P
Ik heb altijd zin in schranz als ik dronken ben. :@ Hardcore vond ik vroeger wel leuk, maar nu met al die blije trancemelodietjes erin vind ik er niks meer aan...


Dit soort hardcore vind ik nog wel tof.

Dat eerste nummer dat je post vind ik tof, beetje neoprogressive-achtig. De tweede niet zo...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116237423
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:10 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Iets zegt me dat mijn katten dit niet zouden waarderen :D
Ik heb een keer een nummer gemaakt met hondengeblaf erin, mijn hond werd helemaal panisch toen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116237508


Oh ja, ik moet natuurlijk ook nog effe een foto van mijn hond posten.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116237731
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:12 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik heb altijd zin in schranz als ik dronken ben. :@ Hardcore vond ik vroeger wel leuk, maar nu met al die blije trancemelodietjes erin vind ik er niks meer aan...


Dit soort hardcore vind ik nog wel tof.

Dat eerste nummer dat je post vind ik tof, beetje neoprogressive-achtig. De tweede niet zo...
Ja, dat heb ik dus ook, hardstyle vind ik ook zo vreselijk :') Ik ben meer van de wat oudere hardcore, t/m Thunderdome 6 vind ik het tof, daarna een heel stuk minder. Voorbeeld van wat ik echt geweldig vind: en

Toevallig allebei Industrial Strength, maar ik vind dat dan ook een heel vet label. Ook Shockwave Records, uit Duitsland, van Martin Damm, a.k.a. The Speedfreak. Die gast maakt zulke geniale Frenchcore en allerlei andere hardere muziekstijlen, vind ik persoonlijk één van de beste producers die er is.
pi_116237780
Oh, en

pi_116237901
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook, hardstyle vind ik ook zo vreselijk :') Ik ben meer van de wat oudere hardcore, t/m Thunderdome 6 vind ik het tof, daarna een heel stuk minder. Voorbeeld van wat ik echt geweldig vind: en

Toevallig allebei Industrial Strength, maar ik vind dat dan ook een heel vet label. Ook Shockwave Records, uit Duitsland, van Martin Damm, a.k.a. The Speedfreak. Die gast maakt zulke geniale Frenchcore en allerlei andere hardere muziekstijlen, vind ik persoonlijk één van de beste producers die er is.
Ja, dat is vet. Oude hardcore is zo tof: schelle, scheurende 303's, Juno's en distorted 909 drums. _O_

Ik heb zelf een paar jaar terug een remix van zo'n klassieker gemaakt:

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')