abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116222663
Vroeger
Skv hupseflupst en flaneert de kroeg rond en is tussen de 18 en 24 jaar oud. Terwijl hij de ene slettebak na de andere afspeekselt drinkt hij in gestaag tempo grote hoeveelheden bier. Na het bier gaan er enkele shotjes ondefinieerbare ellende naar binnen, waarna een slingertocht per studentenbarrel volgt. Eventueel een klein braakje en een bak frituur voor het slapen gaan (in willekeurige volgorde). Slapen rond 5 uur. Resultaat de volgende ochtend: een kleine zweem van hoofdpjn, een droge bek en een beetje moe. Prima in staat om naar college te gaan. *O*

Nu
Skv hupseflupst en flaneert de kroeg rond en is 25 jaar oud. Terwijl hij de ene na de andere slettebak afspeekselt merkt hij dat de biertjes iets lastiger zijn strot in gaan dan vroeger. Gelukkig is dit probleem na een bak of vijf opgelost en voelt Skv zich weer de oude! *O* Na het bier gaan er iets minder vaak dan voorheen willekeurige shotjes met ellende naar binnen, waarop de slingertocht naar huis begint. Geen frituur, maar drie glazen water en slapen rond 5 uur. Resultaat de volgende ochtend: geen, want Skv wordt niet meer wakker. Rond 18.00 gaan de oogjes open, waarna deze door een withete pijnscheut door de kop weer snel worden gesloten. Het kotsen staat nader dan het lachen en de dode mus in de bakkes is gaan ontbinden tot epische proporties. Na twee uur als een zombie rond te hebben gesjokt wordt er besloten om maar weer in bed te gaan liggen. Regelmatig verdwijnen er zo hele zater- danwel zondagen uit het leven van Skv. :'( :( :r

Klacht: discrepantie en alcoholisme.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:46:10 #2
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116222696
Terechte klacht. Eerst had je er geen last van en als je nu te veel zuipt op bijv. zaterdag heb je er vaak zelfs maandag nog last van.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_116222723
Zeer terecht. Vroeger (18-22) kon ik én donderdag én vrijdag én zaterdag helemaal los. Nu na 1 nachtje zuipen helemaal kut :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_116222740
Ik zuip eigenlijk nooit meer zoveel dat ik een kater heb. Het is het gewoon niet waard. Met 10 biertjes kan je ook lol zat hebben.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116222772
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zuip eigenlijk nooit meer zoveel dat ik een kater heb. Het is het gewoon niet waard. Met 10 biertjes kan je ook lol zat hebben.
Met tien biertjes kan ik toch ook al best een kater hebben (een kleintje dan hé), het ligt er aan hoeveel slaap ik krijg en in welke snelheid ik de biertjes achterover heb geslagen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_116222785
Samen stappen? Ik heb geen ervaring.
pi_116222795
Hoe kan dat?
pi_116222818
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Met tien biertjes kan ik toch ook al best een kater hebben (een kleintje dan hé), het ligt er aan hoeveel slaap ik krijg en in welke snelheid ik de biertjes achterover heb geslagen.
Ja in een paar uur valt dat wel mee. Echt zuipen om het zuipen doe ik heel zelden omdat ik het de dag erop gewoon niet waard vind.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116222841
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Terechte klacht. Eerst had je er geen last van en als je nu te veel zuipt op bijv. zaterdag heb je er vaak zelfs maandag nog last van.
Ja, precies! Tijdens mijn eerste jaren van mijn studententijd kon ik zuipen wat ik wilde, drie uur slapen en dan betrekkelijk fris dingen doen. Nu word ik na 12 uur slaap totaal verrot wakker en móet ik binnen een paar uur weer mijn nest in. :') Een 'goede' vrijdagavondborrel resulteert dus in een weekend dat alleen bestaat uit de zondag. :{
pi_116222861
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja in een paar uur valt dat wel mee. Echt zuipen om het zuipen doe ik heel zelden omdat ik het de dag erop gewoon niet waard vind.
Ik doe het ook niet om te zuipen om het zuipen, maar als ik om 22 uur de kroeg insjouw en bezopen raak dan haak ik echt niet om 1 uur af. Ik kan dat gewoon niet, het wordt altijd 4 á 5 uur. :(
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:53:22 #11
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_116222910
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik doe het ook niet om te zuipen om het zuipen, maar als ik om 22 uur de kroeg insjouw en bezopen raak dan haak ik echt niet om 1 uur af. Ik kan dat gewoon niet, het wordt altijd 4 á 5 uur. :(
Ow nee die tijd heb ik echt gehad. Dan is je hele weekend verpest zo'n beetje omdat je de hele zondag in je nest ligt en tegen de avond pas wakker wordt.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116222927
Misschien drinkt TS doordeweeks niet genoeg water, dat kan schadelijk zijn, weet je.
pi_116222956
Oplossing
Ik heb een oplossing gevonden voor het probleem. Na veel trial-and-error. Het werkt als volgt:

• Zuip door tot een uur of 5. Eindig met veel sterke drank.
• Duik je nest in en slaap een uurtje of 4 á 5. Het is belangrijk dat je nog semi-dronken bent als je wakker wordt.
• Begin je dag met drank en hou dit vol tot het einde van de dag. Als je dronken blijft voel je je kater nog niet.
• Stop rond 18.00 met drinken en ga even goed eten. Drink wat water.
• Ga rond 21.00 in bed liggen en ga slapen. Je stelt je kater nu de hele dag uit, waardoor deze plaatsvindt tijdens je slaap. Zolang je niet wakker wordt tussendoor merk je er dus geen zak van.
• Sta op en geniet van je fruitigheid! *O*

Het is wel een beetje de alcoholistenmethode, maar hij werkt best oké.
pi_116223041
Ik begrijp dit echt niet hoor. Drink dan gewoon geen alcohol. Kan jij geen goede avond hebben zonder alcohol?

ow en:
pi_116223052
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:57 schreef -supergirl- het volgende:
Ik begrijp dit echt niet hoor. Drink dan gewoon geen alcohol. Kan jij geen goede avond hebben zonder alcohol?

ow en:
[ afbeelding ]
Nee, dat kan ik niet.
pi_116223059
Ik heb al heel mn leven een kater..

Lievv beestje hoor
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:58:20 #17
350968 kedge
cicatrix manet
pi_116223062
Dat gevoel van je ogen dichtdoen wanneer je teveel gezopen hebt. De hele wereld die ineens draait ;(

Terechte klacht. Vooral dat stukje dat het bier steeds moeilijker de strot doorgaat. Na 8 biertjes sta je dan dat ene biertje nog door je strot heen proberen te krijgen en uiteindelijk dan toch maar een famouse grouse cola drinken ;(

Oud worden :N
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_116223075
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:58 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik niet.
Mensen die afhankelijk zijn van alcohol :')
pi_116223144
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:58 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Mensen die afhankelijk zijn van alcohol :')
Mensen die 'supergirl' heten ter compensatie van hun lege bestaan. :')

In before: 'mensen die hun lege bestaan compenseren door te drinken'. :')
pi_116223156
Ik ben best jaloers dat jij doorslaapt tot 18:00.

Op de een of andere manier weet mijn katerige lichaam me altijd om half 9 te wekken zodat ik me tenminste een maximale tijd ellendig kan voelen.
pi_116223198
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:01 schreef Stranger het volgende:
Ik ben best jaloers dat jij doorslaapt tot 18:00.

Op de een of andere manier weet mijn katerige lichaam me altijd om half 9 te wekken zodat ik me tenminste een maximale tijd ellendig kan voelen.
Meer sterk aan het einde van de avond óf doorzuipen tot 7 uur. :Y
pi_116223204
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:01 schreef Skv het volgende:

[..]

Mensen die 'supergirl' heten ter compensatie van hun lege bestaan. :')

In before: 'mensen die hun lege bestaan compenseren door te drinken'. :')
Mensen die denken dat mensen een leeg bestaan hebben omdat ze geen alcohol drinken. :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:04:27 #23
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_116223258
Conclusie: frituur is beter dan water.
censuur :O
pi_116223275
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Mensen die denken dat mensen een leeg bestaan hebben omdat ze geen alcohol drinken. :')
Lik mijn zak, nare vrouw. ;(
pi_116223285
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')