Ja si! Ik zit alleen dat weekend wel een weekendje in belgie, maar doordeweeks is goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:45 schreef Mss het volgende:
Melzie, ik denk in de week van 10 sept een keer in de avond, is dat goed?
Lollerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee, ik ben te lui om hem uit te loggen, bb slaapt nog
Londenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Die nieuwe models own komen volgens mij precies uit als ik in londen zit, eens kijken waar ik moet zijn voor die en barry m
Ik denk niet dat ik ze allemaal neem, sowieso nog ff swatches afwachten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Londen![]()
De set is 20 pond en verzenden 7,95. Dus zeg maar 35 euro.
Allebei bij bootsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Die nieuwe models own komen volgens mij precies uit als ik in londen zit, eens kijken waar ik moet zijn voor die en barry m
quote:the first-ever Models Own Bottleshop is now open at Westfield Shopping Centre London (Shepherd's Bush)
Lekker dicht bij een Underground hopelijk, dan heb je heel Londen dicht in de buurt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja i know, ik ga eens checken waar ons hotel zit enzo
Ja ik heb niet geboekt dus weet het nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lekker dicht bij een Underground hopelijk, dan heb je heel Londen dicht in de buurt!
Leuk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zondag om 11:30 daar, woensdag om 17:00 weer terug!
Hmm, dagje shoppen, dagje cultuur, dagje weg?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zondag om 11:30 daar, woensdag om 17:00 weer terug!
We hebben zondag en woensdag, maandag en dinsdag overdag is hij voor werk weg dus dan kan ik lekker shoppenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm, dagje shoppen, dagje cultuur, dagje weg?![]()
Hampton court is echt supermooi en ligt iets buiten Londen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zit ik metin de auto, rijdt er een busje van bedrijf herpers
voorbij...
Zegtheel droog 'zouden ze ook aids hebben'
goeiemoggel bijdeweej
aidsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zit ik metin de auto, rijdt er een busje van bedrijf herpers
voorbij...
Zegtheel droog 'zouden ze ook aids hebben'
goeiemoggel bijdeweej
Ja, Lush hebben ze genoeg!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
illamasqua en lush zitten natuurlijk ook in londen
BUY ALL THE THINGSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
illamasqua en lush zitten natuurlijk ook in londen
niet zo gek dat je ziek bent als je regendequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh... Gisteren in tennis geregend; nu ziek op de bank....![]()
Mja wilden allebei de baan niet af... Dus ik trui snel aan; pet op... Zij jasje aan... En was maar half uurtje (maar wel keihardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet zo gek dat je ziek bent als je regende
Arme priembabequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mja wilden allebei de baan niet af... Dus ik trui snel aan; pet op... Zij jasje aan... En was maar half uurtje (maar wel keihard). Toen na wedstrijd even op terras en ik was me toch aan het rillen... Dus toen maar 1 drankje gedaan; snel naar huis en in warme douche met de hoop dat ik genoeg opgewarmd was.
Niet dus![]()
Normaal kan ik echt wel tegen een 'beetje' regen. Ik tennis in de winter ook gewoon buiten en word niet meteen ziek ofzo.... maar nu... 3x overgegeven en maag is nog niet helemaal wat het moet zijn....
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:15 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik zal me eens aankleden.... kan ik in de collegezaal fijn verder fokken
He gadver, beterschap!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mja wilden allebei de baan niet af... Dus ik trui snel aan; pet op... Zij jasje aan... En was maar half uurtje (maar wel keihard). Toen na wedstrijd even op terras en ik was me toch aan het rillen... Dus toen maar 1 drankje gedaan; snel naar huis en in warme douche met de hoop dat ik genoeg opgewarmd was.
Niet dus![]()
Normaal kan ik echt wel tegen een 'beetje' regen. Ik tennis in de winter ook gewoon buiten en word niet meteen ziek ofzo.... maar nu... 3x overgegeven en maag is nog niet helemaal wat het moet zijn....
Ehmquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap waarom sommige mensen mensen dood gaan schieten met een machinegeweer op universiteiten.
Heb je wel eens ooit een hond gezien?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Lindytje het volgende:
Leuk niet, het is om te huilen...
We gaan 'leren hoe he informatie op moet zoeken en moet lezen'
En dan zijn er mensen die zeggen: maar we hebben de intro van de bibliotheek nog niet gehad! Ik weet niet hoe ik een artikel moet zoeken!
En serieus, de titel staat er al! En dan weten ze niet hoe ze via internet moeten zoeken...
Echt, shoot me Now![]()
![]()
Dat is wel een beetje treurig jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Lindytje het volgende:
Leuk niet, het is om te huilen...
We gaan 'leren hoe he informatie op moet zoeken en moet lezen'
En dan zijn er mensen die zeggen: maar we hebben de intro van de bibliotheek nog niet gehad! Ik weet niet hoe ik een artikel moet zoeken!
En serieus, de titel staat er al! En dan weten ze niet hoe ze via internet moeten zoeken...
Echt, shoot me Now![]()
![]()
Oh my!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Of ga naar het zwembad
http://www.nu.nl/achterklap/2897248/fajah-lourens-moest-afkickenen-van-wildplassen.html
dat doe ik altijd. Poepen alleen in zee tho.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Of ga naar het zwembad
http://www.nu.nl/achterklap/2897248/fajah-lourens-moest-afkicken-van-wildplassen.html
Maar, wel zeer de moeite waardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Experimenten met een 11 maanden oude baby. Pedo's
In een zwembad nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die zeggen dat ze nooit in het zwembad piesen
Liegenaars!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik pies nooit in een zwembad!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik pies nooit in een zwembadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zeker, het omvat het heel vaak op het hoofd rossen met een houten stokquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy gaat een experiment uitvoeren. Die is ook heul ethisch verantwoord endezo.
Stuur jij je adres nog even door via pm? Kan ik je spotted op de bus doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Halve winkelcentrum af op zoek naar van die cheap-ass vetkrijtjes. In 5 winkels geweest voordat ze ze ergens hadden![]()
Toen maar gelijk 3 doosjes meegenomen, hoarder-skills I haz them
o ja, komt er zo aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stuur jij je adres nog even door via pm? Kan ik je spotted op de bus doen
Omnomnomnom!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerst boterham smeren, honger!
Naar kruidvat danquote:
Ja, ik ben ook ongesteld dus misschien is het wel een goed excuus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Naar kruidvat dan![]()
Wij gaan nu turven hoeveel we er dit seizoen met z'n 3en op kantoor wegsnaaien![]()
Vorig jaar waren dat nl toch wel enkele kilo's
Same here, ik eet echt alles wat los en vast zit deze weekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook ongesteld dus misschien is het wel een goed excuus.![]()
Hebben ze ook de truffel al?
Happy hardcorequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh mijn god, het is hier terrorvrijdag![]()
Iedereen is de meest verschrikkelijke rotzooi aan het draaien, van hardstyle via speedcore nu naar happy hardcore
Hansonquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien moet ik ze terugpakken met wat Trijntje Oosterhuis of zo![]()
Oh mijn god!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is Eiffel 65 geworden![]()
I'M BLUE DABADEE DABADAAAIIIIIIIII
Ik heb m gewoon effe opgezet, omdat het kanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ik was mijn paupermuziek mapje eens aan het doorspitten
NOESquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben aangevallen.
Door een brievenbus.
Nu ligt mijn vinger open.
Arbeidsongeval, bel de arbo!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben aangevallen.
Door een brievenbus.
Nu ligt mijn vinger open.
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK HEB EEN BOOOOOT
IK HEB EEN HELE MOOIE SPLINTERNIEUWE BOOT
HAAR NAAM IS ANNA EN ZE LIGT HIER IN DE SLOOT
nee?
Die zag ik net wel voorbij komen op youtubequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK HEB EEN BOOOOOT
IK HEB EEN HELE MOOIE SPLINTERNIEUWE BOOT
HAAR NAAM IS ANNA EN ZE LIGT HIER IN DE SLOOT
nee?
God wat zou het mooi toeval zijn als dat een envelop met poedersuiker erin isquote:
Ghehehehe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
God wat zou het mooi toeval zijn als dat een envelop met poedersuiker erin is![]()
Of de scheidingspapieren ofzo
Ja zeg, had je de wond dan niet effe wat groter kunnen makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ghehehehe.
Nah, viel mee. Paar veegjes, het droop niet ofzo.
Maar pijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja zeg, had je de wond dan niet effe wat groter kunnen maken
Jij hebt ook niks voor het dramatische effect overquote:
Datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks voor het dramatische effect over
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks voor het dramatische effect over
Charmantquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:44 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een bouwvakkersdecolleté, maar ik kan mijn broek niet optrekken want ik heb mijn nagels net gelakt
Wat een mentaliteitquote:
OMDAT HET KANquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit![]()
DAT HET KAN IN NEDERLAND!
Heb je heel die zak op?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:56 schreef Dwyn het volgende:
Die zak choco pepernoten heeft mijn eetlust wel lichtelijk bedorven.
Natuurlijk. Ik ben een voormalig dikkerdje, daar zit geen rem op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je heel die zak op?![]()
Wij stoppen ze altijd in een pot en dan zo af en toe een paar pakken.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben een voormalig dikkerdje, daar zit geen rem op.
Dat bestaat toch heul niet met chocoladekruidnoten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je heel die zak op?![]()
Wij stoppen ze altijd in een pot en dan zo af en toe een paar pakken.
Dat! Die gaan niet per 'paar stuks'quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat bestaat toch heul niet met chocoladekruidnoten?
Die gaan toch per zak?
My point exactlyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat! Die gaan niet per 'paar stuks'
Waarschijnlijk eet ik ze nu volgend jaar pas weer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja maar, ik eet ze van september tot maart of zo, dan ga ik ze toch niet steeds per zak eten![]()
Dan ben ik ze zo beu
Maar die moet je ook niet zo lang etenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja maar, ik eet ze van september tot maart of zo, dan ga ik ze toch niet steeds per zak eten![]()
Dan ben ik ze zo beu
Ik ben inderdaad goed misselijk nu. Gelijk weer afgeleerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar die moet je ook niet zo lang eten
Die eet je een keer of 3 per jaar, dan vreet je een zak leeg en ben je misselijk. Dan hoef je niet meer en ben je er het volgende jaar september weer aan toe.
Die dingen liggen niet voor niks maar van sept-dec in de winkel....
Kijk, hoppa! Dat doe je nog 2x en dan hoef je ze echt niet meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad goed misselijk nu. Gelijk weer afgeleerd.
Preciesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk, hoppa! Dat doe je nog 2x en dan hoef je ze echt niet meer.
En dan tegen september volgend jaar denk je weer: woaaahhhhhhh, chocoladepepernoten
Ja maar het is de enige office snack waar we het alledrie over eens zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar die moet je ook niet zo lang eten
Die eet je een keer of 3 per jaar, dan vreet je een zak leeg en ben je misselijk. Dan hoef je niet meer en ben je er het volgende jaar september weer aan toe.
Die dingen liggen niet voor niks maar van sept-dec in de winkel....
Theheheh, goeden kantoorpolicyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar het is de enige office snack waar we het alledrie over eens zijn
En de houdbaarheidsdatum loopt tot maart, dus na 5 december nog ff snel paar kilo voordelig scoren en doorsnaaien maar![]()
En daarna wordt het bijna zomer en wil ik afvallen en dan vullen ze die pot met drop of zo en dat lust ik toch niet
Dat moet van mijn collega's, dat zijn 2 übersnoepkonten. En ik lust het meeste snoep niet dus werkt primaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:18 schreef Dwyn het volgende:
Pfff, waarom moet er sowieso een snaaipot op kantoor staan?
Hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef PriemGirl het volgende:
Zo swapkoffer leeggeplunderdIt's a niiiice
Cif zou boodschappen doen... Lees: Hij haalt straks chineesHij is zo heerlijk voorspelbaar hihi
13x dezelfde shampoo op voorraadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik ging googlen op een shampoo en ik vond dit:
http://www.beautyblogt.nl/?page_id=24
Ik heb echt meeeega honger. Hele dag niks gegeven en kon ook niets verdragen; maar niet meer moeten overgeven sinds vanmiddag. Maar chinees is ook lekkel iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha![]()
Maar Chinees kan ook lekkel zijn
Kan je maag het wel verdragen nu?
Mijn god.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik ging googlen op een shampoo en ik vond dit:
http://www.beautyblogt.nl/?page_id=24
Ja dat was ook het eerste dat ik zagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
13x dezelfde shampoo op voorraad
Ja, maar nagellak neemt niet zoveel ruimte inquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan heeft ze nog ergens staan dat ze een klein huis heeft. En 12 liter douchegel op voorraad
![]()
(waarschijnlijk zou zij precies hetzelfde zeggen als ze onze nagellakstash ziet
Je gaat toch geen gebruikte lippenbalsem overnemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:19 schreef Dwyn het volgende:
Kleine blogsale:
http://www.beautyblogt.nl/?page_id=149
Jawel, gratisch aidsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Je gaat toch geen gebruikte lippenbalsem overnemen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:31 schreef Lindytje het volgende:
Jongens, als jullie een keer iets doms zien op mijn blog, mailen of pmmen ofzo jullie me wel he? Toch?
Ja, zo arrogantquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:34 schreef Lindytje het volgende:
Straks ben ik ineens ergens onderwerp van gesprek omdat ik arrogant of dom of weet ik veel ben
Dat je gewoon je eigen haters hebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:34 schreef Lindytje het volgende:
Straks ben ik ineens ergens onderwerp van gesprek omdat ik arrogant of dom of weet ik veel ben
Omnomnomnom, kibbeling!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, nieuwe chicken tonight smaak uitgeprobeerd, ajam bali. Dat doen we dus niet meer![]()
Dus net maar ff snel naar de visboer gerend op het plein voor kibbeling wantmoest wel binnen 10 min weg
![]()
Kibbeling
Mijn man vond het dusdanig vies dat ie het liet staan en dat gebeurt niet snel. Ik vond het te eten en had op zich mijn bord leeg kunnen krijgen maar daar is dan ook alles wel mee gezegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnom, kibbeling!
Ajam bali is vies ja?
Uiteraard niet! Kibbeling is altijd beter dan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man vond het dusdanig vies dat ie het liet staan en dat gebeurt niet snel. Ik vond het te eten en had op zich mijn bord leeg kunnen krijgen maar daar is dan ook alles wel mee gezegd.
Maar als er dan kibbeling komt, ga ik niet mijn bord met 'mwah' spul leeg eten
Ik zag het op FB jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Al die untrieds, maar te bang voor aceton.
Das lekker danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:58 schreef Mss het volgende:
Ze hebben bij ons op de UvA het EC systeem veranderd. Ze zijn overgestapt van 5 en 10 punts vakken naar 6 en 12 punts, en ze we hebben nu ipv 2 semesters 4 blokken.
Voor de eerste twee blokken sta ik ingeschreven voor 35 EC, ipv de gebruikelijke 30. Nu ben ik dus mijn rooster aan het opzoeken, en blijkt dat van die 35 EC er 29 in het tweede blok vallen. Nu heb ik het tot november dus ontzettend rustig, en dan moet ik in 2/3 maanden ineens 29 EC halen. DRUK
Ik wacht denk ik een dagje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zag het op FB ja![]()
En heel voorzichtig met een wattenstaafje in de buurt van de nagelriem schoonmaken en bovenste helft met het uiterste randje van een wattenschijfje zodat je niet in de buurt van het wondje kan komen?
Mja, het moest deze combinatie van vakken zijn om binnen 2 jaar af te studeren, dus ik heb het erg wel een beetje zelf naar gemaakt vrees ik.quote:
ECTS gekloot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:58 schreef Mss het volgende:
Ze hebben bij ons op de UvA het EC systeem veranderd. Ze zijn overgestapt van 5 en 10 punts vakken naar 6 en 12 punts, en ze we hebben nu ipv 2 semesters 4 blokken.
Voor de eerste twee blokken sta ik ingeschreven voor 35 EC, ipv de gebruikelijke 30. Nu ben ik dus mijn rooster aan het opzoeken, en blijkt dat van die 35 EC er 29 in het tweede blok vallen. Nu heb ik het tot november dus ontzettend rustig, en dan moet ik in 2/3 maanden ineens 29 EC halen. DRUK
Je gaat dood gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef Mss het volgende:
Ja, en ik moet er dus nog naast werken he. Ik denk dus dat ik maar zo snel mogelijk iets ga zoeken, en de komende maanden 2-3 dagen per week ga werken en in november-december niet.
Ik heb net berekend dat ik in geval van nood het wel 2-3 maanden kan trekken om niet te werken. Zeker als ik in de maanden ervoor een beetje kan opbouwen. Mijn bestuur is dan ook niet meer wat tijd kost, dus ook al die tijd kan naar mijn studie. Zit ik alleen nog met mijn therapie.quote:
Goeien aanpak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef Mss het volgende:
Maargoed, nog geen problemen maken van dingen die geen probleem zijn!
Is het bij het RIAGG ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef Mss het volgende:
Ja, ik denk het wel!
Ik heb woensdag intake, ik ben heel benieuwd!
En dan een keer in de week een groepsbijeenkomst?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga dan voor de jongvolwassenengroep waarschijnlijk, ik ben er wel aan toe!
Jep, een half jaar lang zo te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En dan een keer in de week een groepsbijeenkomst?
Ja precies. Ik ben heel benieuwd naar hoe ze het gaan aanpakken, want hoe ik er momenteel insta... ik vind het moeilijk te geloven dat dit een oplosbaar probleem is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Prima. Daarna kun je altijd nog kijken of je extra hulp nodig hebt.
Oh, en als je je ei kwijt moet of iets over in een groep zitten... ge wit munne inbox te vinde ey!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben heel benieuwd naar hoe ze het gaan aanpakken, want hoe ik er momenteel insta... ik vind het moeilijk te geloven dat dit een oplosbaar probleem is.
Pehehe goeien middag wel danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef Lindytje het volgende:
Thehe,komt thuis van een personeelsmiddag, is katjelam, en ligt nu 5 minuten na binnenkomst te tukken op de bank
En we moeten vanavond nog naar een verjaardag
Jottem! Ze was heel trots op d'r eigen plannetje: ze,waren en ergens, daar hadden ze 5 consumptiemunten de man. En ze is bij iedereen langs gegaan om te zeggen dat als ze naar huis gingen, ze hun munten bij haar in moesten leveren omdat zij ze moest verzamelenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem! Ze was heel trots op d'r eigen plannetje: ze,waren en ergens, daar hadden ze 5 consumptiemunten de man. En ze is bij iedereen langs gegaan om te zeggen dat als ze naar huis gingen, ze hun munten bij haar in moesten leveren omdat zij ze moest verzamelen
Dus die had fijn velen consumpties...
[..]
Jottem! Ze was heel trots op d'r eigen plannetje: ze,waren en ergens, daar hadden ze 5 consumptiemunten de man. En ze is bij iedereen langs gegaan om te zeggen dat als ze naar huis gingen, ze hun munten bij haar in moesten leveren omdat zij ze moest verzamelen
Wat een held is Liesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch nog dingen gevonden om te sjoploggen.
Hij is aan het uploaden, morgenavond is 'ie vast wel klaar.quote:
Net als bij mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is aan het uploaden, morgenavond is 'ie vast wel klaar.
[..]
10%quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Net als bij mij![]()
Nou ja, ik heb een nieuwe webcam onderweg dus dan kan ik direct op mijn pc uploaden.
Ik vond het ook een goeden tactiek!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wel zeeeeeeeerrrr goeien tactic
![]()
Restecp thehehe
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:48 schreef Lindytje het volgende:
Thehe , ik heb er net friet in gepropt en ze ligt nu alweer te tukken
En hoe laat moet je bij de verjaardag zijn ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:48 schreef Lindytje het volgende:
Thehe , ik heb er net friet in gepropt en ze ligt nu alweer te tukken
Ik heb net geappt dat we rond uur uur komen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En hoe laat moet je bij de verjaardag zijn ?Wordt nog wat om haar wakker te krijgen dan
uur uur?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb net geappt dat we rond uur uur komen...
Succes met wekken.quote:
Da's wel een matige.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:13 schreef Mirjam het volgende:
http://sieraden-tassen-ui(...)M%3D&fta_ind=10&fs=1 faqke much..?
Mooie sticker ook.quote:
Dat iddquote:
Ja, behoorlijk kansloosquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die arrogante tekst in die advertentie er ook bij, tenenkrommend
Ja echt hè....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gelezen, maar huuu, wat een klotetoontje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Goeden idee!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef Mss het volgende:
Zullen we haar allemaal mailen of we asjeblieft als het niet teveel moeite is eventueel misschien iets mogen kopen?
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef Mss het volgende:
Zullen we haar allemaal mailen of we asjeblieft als het niet teveel moeite is eventueel misschien iets mogen kopen?
Filmpjonsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook goed geshopt vandaagzal morgen ook wel een shoplog maken dan
Succesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Oké, ik ga even iets van makeup op mijn gezicht gooien en iemand wakker maken....
Nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef Debsterr het volgende:
Bundle Monster plates gefaald met 15% korting.
Pics!quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:22 schreef Sharana_LV het volgende:
k heb nu in 1 paar gouden veters en in andere paar witte, weet nog niet wat t leukste is :/
Goeden wending hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben op de bank gaan zitten met een dekentje en binnen 5 minuten in slaap gevallen. Score
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goed rooster
M`n zus op m`n fbWil wil haar ff een sneer geven?
Het is niet dat je buiten je colleges niks hoeft te doen neem ik aan...?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:38 schreef Diconnected het volgende:
Maar 3 dagen collegeMaandag van 9.20 tot 16.00, met daartussen wel 2 tussenuren. Dinsdag 12.40 tot 15.10 en woensdag van 8.30 tot 16.50 dus dat is wel weer een beetje jammer
maargoed wel donderdag en vrijdag vrij, dus lekker lang weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |