Ja si! Ik zit alleen dat weekend wel een weekendje in belgie, maar doordeweeks is goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:45 schreef Mss het volgende:
Melzie, ik denk in de week van 10 sept een keer in de avond, is dat goed?
Lollerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee, ik ben te lui om hem uit te loggen, bb slaapt nog
Londenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Die nieuwe models own komen volgens mij precies uit als ik in londen zit, eens kijken waar ik moet zijn voor die en barry m
Ik denk niet dat ik ze allemaal neem, sowieso nog ff swatches afwachten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Londen![]()
De set is 20 pond en verzenden 7,95. Dus zeg maar 35 euro.
Allebei bij bootsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Die nieuwe models own komen volgens mij precies uit als ik in londen zit, eens kijken waar ik moet zijn voor die en barry m
quote:the first-ever Models Own Bottleshop is now open at Westfield Shopping Centre London (Shepherd's Bush)
Lekker dicht bij een Underground hopelijk, dan heb je heel Londen dicht in de buurt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja i know, ik ga eens checken waar ons hotel zit enzo
Ja ik heb niet geboekt dus weet het nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lekker dicht bij een Underground hopelijk, dan heb je heel Londen dicht in de buurt!
Leuk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zondag om 11:30 daar, woensdag om 17:00 weer terug!
Hmm, dagje shoppen, dagje cultuur, dagje weg?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zondag om 11:30 daar, woensdag om 17:00 weer terug!
We hebben zondag en woensdag, maandag en dinsdag overdag is hij voor werk weg dus dan kan ik lekker shoppenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm, dagje shoppen, dagje cultuur, dagje weg?![]()
Hampton court is echt supermooi en ligt iets buiten Londen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zit ik metin de auto, rijdt er een busje van bedrijf herpers
voorbij...
Zegtheel droog 'zouden ze ook aids hebben'
goeiemoggel bijdeweej
aidsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zit ik metin de auto, rijdt er een busje van bedrijf herpers
voorbij...
Zegtheel droog 'zouden ze ook aids hebben'
goeiemoggel bijdeweej
Ja, Lush hebben ze genoeg!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
illamasqua en lush zitten natuurlijk ook in londen
BUY ALL THE THINGSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
illamasqua en lush zitten natuurlijk ook in londen
niet zo gek dat je ziek bent als je regendequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh... Gisteren in tennis geregend; nu ziek op de bank....![]()
Mja wilden allebei de baan niet af... Dus ik trui snel aan; pet op... Zij jasje aan... En was maar half uurtje (maar wel keihardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet zo gek dat je ziek bent als je regende
Arme priembabequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mja wilden allebei de baan niet af... Dus ik trui snel aan; pet op... Zij jasje aan... En was maar half uurtje (maar wel keihard). Toen na wedstrijd even op terras en ik was me toch aan het rillen... Dus toen maar 1 drankje gedaan; snel naar huis en in warme douche met de hoop dat ik genoeg opgewarmd was.
Niet dus![]()
Normaal kan ik echt wel tegen een 'beetje' regen. Ik tennis in de winter ook gewoon buiten en word niet meteen ziek ofzo.... maar nu... 3x overgegeven en maag is nog niet helemaal wat het moet zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |