Ja si! Ik zit alleen dat weekend wel een weekendje in belgie, maar doordeweeks is goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:45 schreef Mss het volgende:
Melzie, ik denk in de week van 10 sept een keer in de avond, is dat goed?
Lollerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee, ik ben te lui om hem uit te loggen, bb slaapt nog
Londenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Die nieuwe models own komen volgens mij precies uit als ik in londen zit, eens kijken waar ik moet zijn voor die en barry m
Ik denk niet dat ik ze allemaal neem, sowieso nog ff swatches afwachten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Londen![]()
De set is 20 pond en verzenden 7,95. Dus zeg maar 35 euro.
Allebei bij bootsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Die nieuwe models own komen volgens mij precies uit als ik in londen zit, eens kijken waar ik moet zijn voor die en barry m
quote:the first-ever Models Own Bottleshop is now open at Westfield Shopping Centre London (Shepherd's Bush)
Lekker dicht bij een Underground hopelijk, dan heb je heel Londen dicht in de buurt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja i know, ik ga eens checken waar ons hotel zit enzo
Ja ik heb niet geboekt dus weet het nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lekker dicht bij een Underground hopelijk, dan heb je heel Londen dicht in de buurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |