Bonkers?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef Bonkers. het volgende:
Hoe noem je een nigger die een hele kip op eet?
Kluivertquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef Bonkers. het volgende:
Hoe noem je een nigger die een hele kip op eet?
Serieus?quote:
Lijkt wel een parkeergarage. Is rond, vol met beton en er groeit geen gras. En oh ja het is er altijd rustig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lelijk stadion was dat zeg, waar ligt dat ergens?
okquote:
Lijkt me financieėl geen vooruitgang en sportief een beperkte vooruitgang, A'lecht speelt natuurlijk wel CL.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:14 schreef sausagin het volgende:
[..]
Gerucht , denk het eerder van niet
Sportief zou ik toch begrijpen , AZ speelt geen europees. En daarbij speelt Anderlecht ook om kampioenschap. En hij heeft zijn jeugd bij Anderlecht door gebracht , en het is in zijn eigen land.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me financieėl geen vooruitgang en sportief een beperkte vooruitgang, A'lecht speelt natuurlijk wel CL.
wat dan ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bagger. Nu wordt het al gevaarlijker
Want?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bagger. Nu wordt het al gevaarlijker
das vooruit denken zeg, hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij is de kans nu groter dat we Inter tegen gaan komen in de rondes
Als je niet in de subsector met een Engelse ploeg zit heb je meer kans op Newcastle. Het is niet extreem natuurlijk.quote:
Nee, van Finale en Feestquote:
en Rubin, Napoli, Athletico niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gladbach in ieder geval ontlopen.
Gelukkig niet de D van DE LUL zoals ajax.quote:
Prima systeem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ik snap het lotingsysteem nu wel beter. Wat een faalsysteem.
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:24 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
en Rubin, Napoli, Athletico niet?
Fixquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Nou daar komt het, Kluivert gaat ons verkrachten
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:25 schreef Sasman het volgende:
[..]
Om dan 2 keer te verliezen van Club Brugge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |