SPOILER: Wie support welk team?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 27-01-2013 22:07:11 ]
Cim bom bom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef GGMM het volgende:
Oh, en als iemand TT-suggesties heeft, graag
Geen idee wat er staat, maar ik kies die onderste, die klinkt het grappist.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Cim bom bom.
En buyuk Galatasaray
Sampion cim bom bom
o.i.d.
Dat Galatasaray de kampioen is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat er staat, maar ik kies die onderste, die klinkt het grappist.
Niemand geeft een fok.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat Galatasaray de kampioen is.. De Fenerbahçe-supporters gaan tegensputteren.
.
Foto's van jou met je BJK-sjaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa dag ik ben voor Besiktas, wat is dit dan????
Zal ik morgen posten danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto's van jou met je BJK-sjaal..
FOK! pakt de 'Ş' niet. "Sampiyon", dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
"Şampiyon cimbom bom" dan.
Hahaha nee manquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hahaha nee man
Maar vrienden van mij zijn besiktas fans, dus dan was ik snel even langs gegaan om een sjaal te lenen
Zal even kijken danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik doe alsof ik dit niet heb gelezen en verwacht alsnog foto's..
.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ediz Bahtiyaroğlu van Eskişehirspor is vandaag op 26-jarige leeftijd bezweken aan een hartaanval. Allah rahmet eylesin.
Gisteren, spijtig om te horen. Voornamelijk ook na het lezen van zijn laatste tweets.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ediz Bahtiyaroğlu van Eskişehirspor is vandaag op 26-jarige leeftijd bezweken aan een hartaanval. Allah rahmet eylesin.
Wow, super jong nog.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar blijven de foto's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |