quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:51 schreef Heatseeker het volgende:
Weekend!!
Bier, wiet en mijn penis.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:53 schreef FL_Freak het volgende:
Er gaat weinig gebeuren met je penis hoor, tenzij je veel je rechterhand gaat gebruiken.
jep, met jou ook?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]![]()
Hoe is het verder hier? Alles fijn voor het gordijn?
Ja hier wel. Nog geneukt onlangs? Om maar eens een onderwerp aan te halen.quote:
Dit.. even Rock you like a hurricane knallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:02 schreef Heatseeker het volgende:
Zo de buren weten ook weer dat ik thuis ben.
nee zo droog als een handoek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja hier wel. Nog geneukt onlangs? Om maar eens een onderwerp aan te halen.
Ik draaide net Peter Pan Speedrock - Heatseeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.. even Rock you like a hurricane knallen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hier ook ik voel je pijn maat. Veuls te lang geleden alweer. Ik ben niet zo'n hosselkoning helaasquote:
PUB staat voor puber he, niet voor pub als in kroeg.. Alleen maar maagdjes hier en vulgaire taal wordt niet geapprecieerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik wel. Maar niet met pubersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja wat.
Pubers hebben toch ook wel eens seks. Toch?
Ik zal het de volgende keer omschrijven als geslachtsgemeenschapquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PUB staat voor puber he, niet voor pub als in kroeg.. Alleen maar maagdjes hier en vulgaire taal wordt niet geapprecieerd.
Tof was het fijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wel. Maar niet met pubers
Als het bijtje de bloem bestuift..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zal het de volgende keer omschrijven als geslachtsgemeenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |