Er zijn genoeg andere mediaspelers die wel een interne HDD hebben. Maar deze zijn wel meteen een stuk duurder dan dan andere mediaspelers zonder een ingebouwde HDD.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel een nadeel dat die boxee geen interne schijf heeft Dimens, dan kan ik hem niet meenemen naar vrienden
En ik twijfel over plasma ivm binnenkomend licht (is niet echt een manier om dat te testen ... ) dus heb je ook een goede aanrader voor een LCD in die prijs klasse 700/900 met mijn wensen?(met goede specs voor ps3 games/streaming)
True, maar zelfs als je excl hdd doet heb je de PCH C-200 voor 199,99. Ik moet over die mediaspeler maar eens goed nagaan denken. Ja TV twijfel ik over gezien mensen in mijn omgeving begonnen over reflectie en invallen licht (door mijn lamellen en niet echt een optie heb voor gordijnen....). Ook las ik spook verhalen dat na een jaar plasma de kwaliteit achteruit gaat dus ik begon te twijfelen en dacht ik vraag om een LCD alternatief om daar tussen te twijfelen/kiezenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere mediaspelers die wel een interne HDD hebben. Maar deze zijn wel meteen een stuk duurder dan dan andere mediaspelers zonder een ingebouwde HDD.
Je kunt eventueel altijd nog de film op een USB zetten en deze dan vanaf de USB afspelen op het moment dat je naar vrienden toegaat. Of zorgen dat je vrienden ook een mediaspeler en films hebben.
Over de televisie. Plasma heeft alleen minder luminance wanneer het beeld volledig wit is. Op het moment dat een kleur wordt weergeven, zal plasma ongeveer net zoveel luminance geven als dat LCD doet.
Daarnaast moet je een televisie sowieso niet daar neerzetten waar het licht schijnt. Dan maakt het niet uit of je plasma of LCD hebt, iets zien doe je dan ook niet.
Die dingen die je hoort, zijn al dingen die vroeger zo waren. Ja, plasma is iets gevoeliger voor reflectie. Maar je krijgt er wel een veel beter beeld voor terug. De kwaliteit van plasma televisie gaat inderdaad achteruit. Maar zo langzaam, dat tegen de tijd dat het niet meer goed is, je allang een nieuwe televisie hebt. Inbranding, en verlies van kleuren komen vrijwel niet meer voor. levensduur is langer dan je die televisie waarschijnlijk gaat hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, maar zelfs als je excl hdd doet heb je de PCH C-200 voor 199,99. Ik moet over die mediaspeler maar eens goed nagaan denken. Ja TV twijfel ik over gezien mensen in mijn omgeving begonnen over reflectie en invallen licht (door mijn lamellen en niet echt een optie heb voor gordijnen....). Ook las ik spook verhalen dat na een jaar plasma de kwaliteit achteruit gaat dus ik begon te twijfelen en dacht ik vraag om een LCD alternatief om daar tussen te twijfelen/kiezen
Oke, wat acht je de gemiddelde levensduur dan? Voordat je een nieuwe haalt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die dingen die je hoort, zijn al dingen die vroeger zo waren. Ja, plasma is iets gevoeliger voor reflectie. Maar je krijgt er wel een veel beter beeld voor terug. De kwaliteit van plasma televisie gaat inderdaad achteruit. Maar zo langzaam, dat tegen de tijd dat het niet meer goed is, je allang een nieuwe televisie hebt. Inbranding, en verlies van kleuren komen vrijwel niet meer voor. levensduur is langer dan je die televisie waarschijnlijk gaat hebben.
Als je LCD zou kiezen, zou ik voor LG gaan. Maar dan zit je alsnog met dat de luminance bij LG LCD ook helemaal niet zo hoog is en de rede om een LCD te kopen dan in het iets valt.![]()
Daarnaast hebben de meeste LG modellen een vrij hoge input lag waardoor de game ervaring toch minder is.
Sony zou ik niet doen. Niet echt interessant als het aan mij ligt.
Yo, alles kits achter de rits?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yo, alles kits achter de rits?Prima, nergens last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij werd er verwacht dat plasma tegenwoordig 30 jaar meegaat. Dat is voor gemiddeld 4 uur per dag televisie kijken. Natuurlijk is dat wat er verwacht wordt want het is een schatting die ze doen. Kan best dat het 20 jaar is, maar zelfs dat is nog veel als je ziet dat mensen hun televisie vandaag de dag na gemiddeld 6 jaar alweer vervangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, wat acht je de gemiddelde levensduur dan? Voordat je een nieuwe haalt?
Ik moet maar eens het Panasonic topic door spitten en bij wat winkels langs gaan om te kijken naar het beeld en design![]()
En een kijken of ik alsnog gordijnen kan monteren mocht het nodig zijn of lamellen vervangen door rolgordijnen. Maar jij zweert dus bij Panasonicdan moet ik niet aan jouw kennis twijfelen en gewoon gaan rond kijken naar zulke toestellen (hopend dat ze die specifieke hebben) en de beslissen maken
![]()
Thanks again!
IS ER EEN PROBLEEM?????quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
AL WEER EEN NIEUWE UI WAT IS DIT
in dat gevalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Logisch wel, want het is een vrouw.
WASSSSS WILST TU DOENNNNNNquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |