abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116225646
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel een nadeel dat die boxee geen interne schijf heeft Dimens, dan kan ik hem niet meenemen naar vrienden :(

En ik twijfel over plasma ivm binnenkomend licht (is niet echt een manier om dat te testen ... ) dus heb je ook een goede aanrader voor een LCD in die prijs klasse 700/900 met mijn wensen? :@ (met goede specs voor ps3 games/streaming)
Er zijn genoeg andere mediaspelers die wel een interne HDD hebben. Maar deze zijn wel meteen een stuk duurder dan dan andere mediaspelers zonder een ingebouwde HDD.
Je kunt eventueel altijd nog de film op een USB zetten en deze dan vanaf de USB afspelen op het moment dat je naar vrienden toegaat. Of zorgen dat je vrienden ook een mediaspeler en films hebben.

Over de televisie. Plasma heeft alleen minder luminance wanneer het beeld volledig wit is. Op het moment dat een kleur wordt weergeven, zal plasma ongeveer net zoveel luminance geven als dat LCD doet.
Daarnaast moet je een televisie sowieso niet daar neerzetten waar het licht schijnt. Dan maakt het niet uit of je plasma of LCD hebt, iets zien doe je dan ook niet.
pi_116225790
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:17 schreef Dimens het volgende:

[..]

Er zijn genoeg andere mediaspelers die wel een interne HDD hebben. Maar deze zijn wel meteen een stuk duurder dan dan andere mediaspelers zonder een ingebouwde HDD.
Je kunt eventueel altijd nog de film op een USB zetten en deze dan vanaf de USB afspelen op het moment dat je naar vrienden toegaat. Of zorgen dat je vrienden ook een mediaspeler en films hebben.

Over de televisie. Plasma heeft alleen minder luminance wanneer het beeld volledig wit is. Op het moment dat een kleur wordt weergeven, zal plasma ongeveer net zoveel luminance geven als dat LCD doet.
Daarnaast moet je een televisie sowieso niet daar neerzetten waar het licht schijnt. Dan maakt het niet uit of je plasma of LCD hebt, iets zien doe je dan ook niet.
True, maar zelfs als je excl hdd doet heb je de PCH C-200 voor 199,99. Ik moet over die mediaspeler maar eens goed nagaan denken. Ja TV twijfel ik over gezien mensen in mijn omgeving begonnen over reflectie en invallen licht (door mijn lamellen en niet echt een optie heb voor gordijnen....). Ook las ik spook verhalen dat na een jaar plasma de kwaliteit achteruit gaat dus ik begon te twijfelen en dacht ik vraag om een LCD alternatief om daar tussen te twijfelen/kiezen :P

Dacht aan Sony Bravia dan als ik voor LCD zou gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2012 11:23:41 ]
pi_116226041
grgr van leeell en dv
pi_116226151
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
grgr van leeell en dv
gr trg
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_116226315
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

True, maar zelfs als je excl hdd doet heb je de PCH C-200 voor 199,99. Ik moet over die mediaspeler maar eens goed nagaan denken. Ja TV twijfel ik over gezien mensen in mijn omgeving begonnen over reflectie en invallen licht (door mijn lamellen en niet echt een optie heb voor gordijnen....). Ook las ik spook verhalen dat na een jaar plasma de kwaliteit achteruit gaat dus ik begon te twijfelen en dacht ik vraag om een LCD alternatief om daar tussen te twijfelen/kiezen :P
Die dingen die je hoort, zijn al dingen die vroeger zo waren. Ja, plasma is iets gevoeliger voor reflectie. Maar je krijgt er wel een veel beter beeld voor terug. De kwaliteit van plasma televisie gaat inderdaad achteruit. Maar zo langzaam, dat tegen de tijd dat het niet meer goed is, je allang een nieuwe televisie hebt. Inbranding, en verlies van kleuren komen vrijwel niet meer voor. levensduur is langer dan je die televisie waarschijnlijk gaat hebben.

Als je LCD zou kiezen, zou ik voor LG gaan. Maar dan zit je alsnog met dat de luminance bij LG LCD ook helemaal niet zo hoog is en de rede om een LCD te kopen dan in het iets valt. :')
Daarnaast hebben de meeste LG modellen een vrij hoge input lag waardoor de game ervaring toch minder is.

Sony zou ik niet doen. Niet echt interessant als het aan mij ligt.
pi_116226570
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:36 schreef Dimens het volgende:

[..]

Die dingen die je hoort, zijn al dingen die vroeger zo waren. Ja, plasma is iets gevoeliger voor reflectie. Maar je krijgt er wel een veel beter beeld voor terug. De kwaliteit van plasma televisie gaat inderdaad achteruit. Maar zo langzaam, dat tegen de tijd dat het niet meer goed is, je allang een nieuwe televisie hebt. Inbranding, en verlies van kleuren komen vrijwel niet meer voor. levensduur is langer dan je die televisie waarschijnlijk gaat hebben.

Als je LCD zou kiezen, zou ik voor LG gaan. Maar dan zit je alsnog met dat de luminance bij LG LCD ook helemaal niet zo hoog is en de rede om een LCD te kopen dan in het iets valt. :')
Daarnaast hebben de meeste LG modellen een vrij hoge input lag waardoor de game ervaring toch minder is.

Sony zou ik niet doen. Niet echt interessant als het aan mij ligt.
Oke, wat acht je de gemiddelde levensduur dan? Voordat je een nieuwe haalt?
Ik moet maar eens het Panasonic topic door spitten en bij wat winkels langs gaan om te kijken naar het beeld en design :)

En een kijken of ik alsnog gordijnen kan monteren mocht het nodig zijn of lamellen vervangen door rolgordijnen. Maar jij zweert dus bij Panasonic :) dan moet ik niet aan jouw kennis twijfelen en gewoon gaan rond kijken naar zulke toestellen (hopend dat ze die specifieke hebben) en de beslissen maken :P

Thanks again!
pi_116226986
DIG?
pi_116227165
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef FL_Freak het volgende:
DIG?
Ja.

Keer wat anders dan hey g, boks, O+ one luv

:D
pi_116227270
Terug naar het gewoonlijke dan..

Hey FL g, waddup?
pi_116227338
G, fawakka mi mang?
pi_116227372
No spang G.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:03:11 #87
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_116227381
Middag :W
pi_116227418
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Middag :W
Yo, alles kits achter de rits?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116227425
Last van je nek SV? :D
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:04:51 #90
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_116227468
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Yo, alles kits achter de rits?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, nergens last van.
pi_116227616
Sv jij gruwelijke baas _O_
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:09:49 #92
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_116227638
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Sv jij gruwelijke baas _O_
P_z _O_
pi_116227675
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:09 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

P_z _O_
Had je 2 kratten op ofzo? ;(
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:14:10 #94
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_116227788
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:10 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Had je 2 kratten op ofzo? ;(
7 beugels :')
pi_116228060
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:43 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Oke, wat acht je de gemiddelde levensduur dan? Voordat je een nieuwe haalt?
Ik moet maar eens het Panasonic topic door spitten en bij wat winkels langs gaan om te kijken naar het beeld en design :)

En een kijken of ik alsnog gordijnen kan monteren mocht het nodig zijn of lamellen vervangen door rolgordijnen. Maar jij zweert dus bij Panasonic :) dan moet ik niet aan jouw kennis twijfelen en gewoon gaan rond kijken naar zulke toestellen (hopend dat ze die specifieke hebben) en de beslissen maken :P

Thanks again!
Volgens mij werd er verwacht dat plasma tegenwoordig 30 jaar meegaat. Dat is voor gemiddeld 4 uur per dag televisie kijken. Natuurlijk is dat wat er verwacht wordt want het is een schatting die ze doen. Kan best dat het 20 jaar is, maar zelfs dat is nog veel als je ziet dat mensen hun televisie vandaag de dag na gemiddeld 6 jaar alweer vervangen.

Een tip als je naar de winkel toe gaat om het beeld te bekijken. Kies een winkel uit waar de thuissituatie zo echt als mogelijk is. Meestal hebben de echte speciaalzaken dat wel waar ze een goede demo kunnen geven. Als de winkel TL verlichting heeft, dan is het eigenlijk meteen al een No Go. TL verlichting doet een plasma televisie namelijk niet veel goed en laat de kleuren vrij lelijk worden en doet het beeld "trillen". Het liefst gewoon gloeilampen of LED verlichting.

Als het aan mij ligt, zou ik op dit moment inderdaad plasma nemen net zoals veel andere mensen. Er zijn ook genoeg mensen hier op FOK! die uiteindelijk een Panasonic plasma hebben genomen en er ontzettend blij mee zijn.

Users als Xaobotnik, Riparius, Yi-Long, Klonk en heel veel plasma bezitters, zouden het je allemaal aanbevelen.
Je zou eens de search kunnen gebruiken om de televisie topics te bekijken. Veel plasma bezitters en kopers die er ontzettend tevreden mee zijn.
pi_116228321
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 03:24 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

AL WEER EEN NIEUWE UI WAT IS DIT
IS ER EEN PROBLEEM?????
pi_116228349
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef Dimens het volgende:

[..]

Logisch wel, want het is een vrouw.
in dat geval :~
pi_116229228
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

IS ER EEN PROBLEEM?????
JA EEN GROOT PROBLEEM
pi_116229249
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:51 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

JA EEN GROOT PROBLEEM
WASSSSS WILST TU DOENNNNNN
pi_116229313
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

WASSSSS WILST TU DOENNNNNN
JOU VERMOORDEN EN IN ZOUTZUUR LEGGEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')