Chocola en taart niet zelf opeten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil het in zijn gezicht gooien. Niet opeten, malle jongen ben je toch
goed ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind dat we gaan schaatsen op de winter meet
Ja was een grapjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
utrecht > lelystad > 13 oktober > heatseeker meet.
Dat lijkt me echt baasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef Heatseeker het volgende:
Ze hebben hier in de buurt zo'n boeren schuur, met bar, kachel, en goed onderdak. Ik heb mijn pa gevraagd om eens te informeren wat het kost. Ik ben er wel eens geweest en het is echt tof, en niks anders dan wat weilanden er om heen. Dus geen last van buren en zulks.
Maar verder nog niks serieus, gewoon even kijken wat het kost en zo.
ik vind dat jij gelijk hebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind dat we gaan schaatsen op de winter meet
Tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef Heatseeker het volgende:
Ze hebben hier in de buurt zo'n boeren schuur, met bar, kachel, en goed onderdak. Ik heb mijn pa gevraagd om eens te informeren wat het kost. Ik ben er wel eens geweest en het is echt tof, en niks anders dan wat weilanden er om heen. Dus geen last van buren en zulks.
Dat was echt grappig vannachtquote:
Chocoladetaart in iemand gezicht gooienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Chocola en taart niet zelf opeten.
Je hebt een eigen schoolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
Godver mijn school is vanaf woensdag al begonnen
Meteen al 2 dagen gespijbeld?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
Godver mijn school is vanaf woensdag al begonnen
Ik zag het bij de gemiste oproepen staan jaquote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef Heatseeker het volgende:
Ro-ald jongenquote:
En de UDOWU meet, maar daar was hij niet bij.quote:
Waar woon jij ook alweer?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nadeel van mensen meeten op internet, ze wonen zelden dicht bij je in de buurt
Voordeel van mensen meeten op internet, je komt uit je comfortzonequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
Zelfde geldt voor mijn exen, ik moet op één of andere manier altijd aan de andere kant van het land verliefd wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voordeel van mensen meeten op internet, je komt uit je comfortzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |