Eerstejaars worden dan automatisch ingeschreven voor hun vakken, dus je bent eerstesjaars denk ik dan...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef Lorrelies het volgende:
Ik kon me ook niet inschrijven voor hoorcolleges (wist eerlijk gezegd ook niet of het moest) maar toen stonden ze wel ineens in mijn rooster
Je staat erbij!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef Nezhi het volgende:
Kan ik in de OP toegevoegd worden onder 'Politicologie' ?
Nee, tweedejaars, maar misschien heb ik het toch wel zelf gedaan... is alweer even terug, maar ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Eerstejaars worden dan automatisch ingeschreven voor hun vakken, dus je bent eerstesjaars denk ik dan...
Voor de 100% zekerheid kun je het het beste ook nog even checken bij het topic van de Lsvb: [LSVb] Landelijke Studenten Vakbond vraagbaak: stel hier je vragen!quote:Artikel 7.45b. Verhoogd wettelijk collegegeld
1. Het wettelijke collegegeld volgens het verhoogde tarief, bedoeld in
artikel 7.45, eerste lid, is verschuldigd door een student die voldoet aan de
voorwaarden die in artikel 7.45a worden gesteld om in aanmerking te
komen voor het wettelijke collegegeld en die blijkens het Centraal register
inschrijving hoger onderwijs, bedoeld in artikel 7.52, sedert 1991
a. langer voor een opleiding ingeschreven is geweest dan:
1°. vijf studiejaren, indien de inschrijving een bacheloropleiding met een
studielast van 240 studiepunten betreft, of
2°. vier studiejaren, indien de inschrijving een bacheloropleiding met
een studielast van 180 studiepunten betreft, dan wel
b. langer voor een masteropleiding ingeschreven is geweest dan:
1°. vijf studiejaren, indien de inschrijving een masteropleiding met een
studielast van 240 studiepunten betreft,
2°. vier studiejaren, indien de inschrijving een masteropleiding met een
studielast van 180 studiepunten betreft,
3°. drie studiejaren, indien de inschrijving een masteropleiding met een
studielast van 120 studiepunten betreft,
Dit pasje is alleen voor de bieb en zo, dus heeft niet echt haast. Ik heb heb hem vorig jaar aangevraagd en nog steeds niet gekregenquote:Op zondag 2 september 2012 16:02 schreef Nezhi het volgende:
Godver, moet ik nog een studentenkaart ding inleveren voor Politicologie en er moet een pasfoto bij.. maar die heb ik dus niet. Ik zag niet eens dat er een bijlage in de e-mail stond, zag het pas met die nieuwe versie van de webmail. En ik maar rot zoeken naar een studentenkaart, ik ging er maar vanuit dat het een pasje was die ik al had
Dan maar wat vroeger naar Leiden...
Thanks! Mijn master betreft inderdaad 120 punten. Ik zal het deze week ook even navragen bij de master-coördinator voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Volgens mij heb je dan 3 jaar in totaal (2 jaar + 1 uitloopjaar).
Kijk maar naar de tekst die ik heb vet gemaakt in het desbetreffende artikel uit de Langstudeer-wet :
[..]
Voor de 100% zekerheid kun je het het beste ook nog even checken bij het topic van de Lsvb: [LSVb] Landelijke Studenten Vakbond vraagbaak: stel hier je vragen!
quote:Op maandag 3 september 2012 19:23 schreef Boomeister het volgende:
Maar moet je die 2 plakkers nou op elkaar plakken ofzo? .
Top. Zie je wel een keer bij NP1.quote:Op maandag 3 september 2012 19:45 schreef Nezhi het volgende:
Vandaag leuk eerste hoorcollege gehad. Introductie eigenlijk. Ook een rondleiding en kennismaking met SPIL
Ik kan helaas de post niet meer aanpassen :squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:59 schreef Boomeister het volgende:
Voeg mij maar toe aan geschiedenis.
http://hum2.leidenuniv.nl/roosters/rooster2012/GES-000001-S1.htmlquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:42 schreef Boomeister het volgende:
Heb nog steeds geen rooster en weet mijn werkgroep ook niet. Weet alleen dat de colleges beginnen 10 september maar meer ook echt niet.
Zojuist een mail gestuurd naar de geschiedenisadministratie.
HC en WC?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Top. Zie je wel een keer bij NP1.
die introductiedag was vandaag maar daar kon ik niet heen omdat ik bij de ortho een nieuwe spalk moest laten aanbrengen. Dus ik weet nu helemaal niets.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Mordecai het volgende:
[..]
http://hum2.leidenuniv.nl/roosters/rooster2012/GES-000001-S1.html
Daar staat je rooster, werkgroep krijg je op de eerstejaarsdag te horen.
Ik neem aan dat je een mail hebt gestuurd naar Els Munter? Zij kan je verder helpenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:11 schreef Boomeister het volgende:
[..]
die introductiedag was vandaag maar daar kon ik niet heen omdat ik bij de ortho een nieuwe spalk moest laten aanbrengen. Dus ik weet nu helemaal niets.
Nee, naar de geschiedenis administratie. Wie is Els Munter dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een mail hebt gestuurd naar Els Munter? Zij kan je verder helpen
Zit in 17 geloof ik. Ook laat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:05 schreef Nezhi het volgende:
[..]
HC en WC?
Ik zit in werkgroep 15.. van 17:00 - 19:00 op donderdag
Ja. Wie is Els Munter dan wel?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Boomeister het volgende:
[..]
Nee, naar de geschiedenis administratie. Wie is Els Munter dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |