abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132642496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Cirilico het volgende:
Ah, ok ok, bedankt beiden. Dan zal ik volgend jaar een minor proberen, als ik niet in aanmerking kom voor een HC. :)
Ik heb uiteindelijk voor de minor Kindermishandeling gekozen overigens.
Hotapnyc
pi_133396979
:'( Had ik eindelijk een beetje door hoe Usis werkt, hebben ze het weer veranderd ;(
  maandag 24 februari 2014 @ 20:15:31 #203
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_137102963
Hebben jullie ook zoveel problemen met inloggen in f#@cking uSIs?
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_137108521
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef fh101 het volgende:
:'( Had ik eindelijk een beetje door hoe Usis werkt, hebben ze het weer veranderd ;(
Als je op de universiteit zit moet je slim genoeg zijn om binnen een kwartier door te hebben hoe Usis werkt, anders kun je beter HBO gaan doen ofzo.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137109469
quote:
Hebben jullie ook zoveel problemen met inloggen in f#@cking uSIs?
Nope
pi_137117407
Bij mij werkt alles prima
pi_137120655
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:58 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als je op de universiteit zit moet je slim genoeg zijn om binnen een kwartier door te hebben hoe Usis werkt, anders kun je beter HBO gaan doen ofzo.
Ik ben gewoon anti Usis. Tuurlijk kan ik erachter komen hoe het werkt, maar waarom in hemelsnaam een systeem dat werkt vervangen door een systeem dat 5 jaar later nog steeds niet naar vol vermogen werkt?
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:00:22 #208
124676 RobertoCarlos
pi_137136352
@^ & ^^ thx
pi_137152625
Blijkbaar vinden de docenten Usis ook niet handig. Tentamen van 17 december staat er nog niet in, terwijl die al (lang) nagekeken is.
pi_137154513
Kan ook liggen aan de extreem trage onderwijsbalie, al onze tentamencijfers waren ook pas twee weken (misschien wel meer) nadat ze waren ingeleverd op usis gezet. En ook nog eens de verkeerde cijfers waardoor een maand later de goede cijfers erop stonden :')
pi_137639499
Een bekende, uit het buitenland, komt september dit jaar hier studeren. Die persoon wilt dit inschakelen: http://www.studenthousing(...)ation-form-bias.html . Iemand ervaring mee? Persoon zou nu al willen inschrijven maar wil alleen ''Option 6'', is het aannemelijk dat ze dit sowieso krijgt?
pi_142984282
Ik heb nog steeds niet te horen gekregen of ik ben toegelaten voor mijn master of niet (in de eerste helft van juni ingeschreven)... is dat normaal? :N
Gisteren voor de zoveelste keer met ze gebeld, kreeg te horen dat ik nog even geduld moet hebben...
Ik moet ook nog een kamer zoeken :{ Woon aan de andere kant van het land.

Hebben anderen wel al duidelijkheid?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 11:22:40 #213
124676 RobertoCarlos
pi_142984748
Ik heb pas net duidelijkheid bij doorstroommaster Ze moeten eerst nog de toelatingseisen checken
pi_142984830
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb pas net duidelijkheid bij doorstroommaster Ze moeten eerst nog de toelatingseisen checken
Doorstroommaster is dat je de bachelor in Leiden hebt gedaan en nu de master ervan doet?
(Ik heb de bachelor in een andere stad gedaan dus ben een nieuwe student)

Een week geleden kreeg ik een maltje gericht aan alle studenten van die opleiding met wanneer en waar we verwacht worden. Dacht anderen zullen al wel gehoord hebben of zij zijn toegelaten of niet...

[ Bericht 0% gewijzigd door BluesRebel op 02-08-2014 11:58:04 ]
pi_142986423
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:27 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Doorstroommaster is dat je de bachelor in Leiden hebt gedaan en nu de master ervan doet?
(Ik heb de bachelor in een andere stad gedaan dus ben een nieuwe student)

Een week geleden kreeg ik een maltje gericht aan alle studenten van die opleiding met wanneer en waar we verwacht worden. Dacht anderen zullen al wel gehoord hebben of zij zijn toegelaten of niet...
Zijn er redenen om te denken dat je niet toegelaten zult worden? Anders kun je er eigenlijk gewoon alvast van uit gaan dat je inschrijving zal lukken, en als de donder een kamer gaan zoeken. Succes daarmee, want dat kan nog wel eens moeilijk worden op dit moment...

Ik kreeg trouwens vandaag m'n collegepas voor het nieuwe jaar binnen. Zo snel heb ik 'm nog nooit gehad!
pi_142988019
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:45 schreef fh101 het volgende:

[..]

Zijn er redenen om te denken dat je niet toegelaten zult worden? Anders kun je er eigenlijk gewoon alvast van uit gaan dat je inschrijving zal lukken, en als de donder een kamer gaan zoeken. Succes daarmee, want dat kan nog wel eens moeilijk worden op dit moment...

Ik kreeg trouwens vandaag m'n collegepas voor het nieuwe jaar binnen. Zo snel heb ik 'm nog nooit gehad!
Nee ik denk wel dat ik toegelaten word. Het is een andere opleiding dan mijn bachelor maar ik ga ervan uit dat ik genoeg vakken daarvoor in mijn minor heb gevolgd en dus geen pre-master hoef te doen.
Ik vind het inderdaad vooral vervelend vanwege een kamer. Ik ken maar 1 persoon in Leiden en woon er te ver vandaan om heen en weer te gaan, ook voor 2 weken ofzo.
pi_142989392
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Nee ik denk wel dat ik toegelaten word. Het is een andere opleiding dan mijn bachelor maar ik ga ervan uit dat ik genoeg vakken daarvoor in mijn minor heb gevolgd en dus geen pre-master hoef te doen.
Ik vind het inderdaad vooral vervelend vanwege een kamer. Ik ken maar 1 persoon in Leiden en woon er te ver vandaan om heen en weer te gaan, ook voor 2 weken ofzo.
Ik zou echt alvast beginnen met die kamer, ook nu je nog geen absolute zekerheid hebt. Je kunt altijd die kamer op het laatste moment afwijzen. Op het laatste moment een kamer vinden wordt een stuk lastiger.

Hoe ver woon je bij Leiden vandaan? Mijn reistijd is 2 uur enkele reis :') Wel ver, maar wel te doen als je niet al te veel colleges hebt.
pi_142990702
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:45 schreef fh101 het volgende:

[..]

Ik zou echt alvast beginnen met die kamer, ook nu je nog geen absolute zekerheid hebt. Je kunt altijd die kamer op het laatste moment afwijzen. Op het laatste moment een kamer vinden wordt een stuk lastiger.

Hoe ver woon je bij Leiden vandaan? Mijn reistijd is 2 uur enkele reis :') Wel ver, maar wel te doen als je niet al te veel colleges hebt.
Enkele reis van huis naar universiteit zou meer dan 3 uren zijn. 6-7 uren per dag reizen ga ik niet doen :P

Ik wilde gebruik maken van mijn DUWO inschrijving. Sta al belachelijk lang ingeschreven. Maar zo lang ik bij de universiteit niet ingeschreven sta kan ik niet reageren.
pi_142993092
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:32 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Enkele reis van huis naar universiteit zou meer dan 3 uren zijn. 6-7 uren per dag reizen ga ik niet doen :P

Ik wilde gebruik maken van mijn DUWO inschrijving. Sta al belachelijk lang ingeschreven. Maar zo lang ik bij de universiteit niet ingeschreven sta kan ik niet reageren.
Haha nee, da's net iets te veel :P

Wel beter dat je al zo lang staat ingeschreven, en dan weer balen dat je nog niet kan reageren. Ik ging er eigenlijk van uit dat je particulier zou gaan huren, maar bij de DUWO gaat het een stuk makkelijker worden als je al zo lang staat ingeschreven. :)
pi_143169278
Ok, toegelaten *O*

Hoe lang duurt het voordat ik mijn studentnummer krijg? Dan kan ik reageren bij DUWO :)
pi_143169354
Misschien kun je ze even bellen, ik heb namelijk een paar dagen geleden mijn collegekaart voor dit jaar gekregen dus misschien kunnen ze het zo doorgeven aan jou.
pi_143169389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:05 schreef Nezhi het volgende:
Misschien kun je ze even bellen, ik heb namelijk een paar dagen geleden mijn collegekaart voor dit jaar gekregen dus misschien kunnen ze het zo doorgeven aan jou.
Dank, zal ik doen.
pi_143505075
Die LU card he, heb ik die echt nodig? Ik krijg m'n pasfoto niet geupload :')

Ik ben aankomend collegejaar 6e jaars (poeh, klinkt oud!) en heb tot nu toe die hele kaart nooit nodig gehad. Ik kom bijna niet in Leiden en verwacht voor 2015 m'n master te hebben en dus helemaal klaar te zijn.

Maar zag een paar dagen geleden een berichtje dat je die kaart nodig hebt om sommige gebouwen in te komen.. Valt het FSW daar onder? Dat is het enige gebouw waar ik nog kom en tot nu toe kon iedereen daar gewoon naar binnen wandelen.
pi_143519800
FSW niet, volgens mij is het wel verplicht voor de campus in Den Haag, daar moet je ook identiteitskaart etc. kunnen laten zien. Ik nam de lu-kaart altijd mee bij tentamen.
pi_143535056
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef Nezhi het volgende:
FSW niet, volgens mij is het wel verplicht voor de campus in Den Haag, daar moet je ook identiteitskaart etc. kunnen laten zien. Ik nam de lu-kaart altijd mee bij tentamen.
Top, dank je, daar kom ik gelukkig nooit. Denk dat ik dan nog maar een paar maanden zonder doe :P Tentamens heb ik niet meer, en dan nam ik altijd gewoon m'n collegekaart mee.

Vind het wel stom dat ze neerzetten dat je zonder kaart sommige gebouwen niet in komt, maar er dan vervolgens niet bij zetten welke gebouwen dat dan precies zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')