Ik heb geen felicitatie per brief ontvangen, maar wel een uitnodiging voor de bachelorbuluitreiking per e-mail. Gefeliciteerd btw.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef fh101 het volgende:
Voor degenen hier die al een bachelor hebben gehaald; hebben jullie ooit een brief gekregen met iets in de trant van 'gefeliciteerd, je hebt je bachelor diploma behaald'?
Ik ben vorige week begonnen aan de master, en 28 augustus is mijn inschrijving voor de master ook officieel goedgekeurd. Ik neem dus aan dat ik mijn diploma gewoon echt heb en de avond van de diploma uitreiking vrij moet houden, maar het zou zo leuk zijn als het nog even officieel bevestigd wordt
Misschien kan je beter de TS quoten of dm'en.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
Hallo mag ik er ook bij. Gr gr
(Stop mij bij rechten)
Dank je!quote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik heb geen felicitatie per brief ontvangen, maar wel een uitnodiging voor de bachelorbuluitreiking per e-mail. Gefeliciteerd btw.
Is gewoon de melding dat er iets veranderd is.. niet per se dat het belangrijk was.quote:Op zondag 22 september 2013 00:10 schreef Boomeister het volgende:
De nieuwe blackboard omgeving is zwaar irritant, elke keer denk ik dat er iets belangrijk is als er een rood wolkje naast je naam staat.
Dat rode dingetje kan ik ook wel negeren inderdaad, maar dat wachtwoord is veel irritanter... Hij wordt dan nog wel automatisch ingevoerd in Chrome, maar als ik dan op enter druk verdwijnt alles en kan ik helemaal opnieuw alles invullen...quote:Op zondag 22 september 2013 11:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is gewoon de melding dat er iets veranderd is.. niet per se dat het belangrijk was.
Ik vind het iri dat ik nu steeds mijn password in moet typen.... gaat niet meer automatisch in Firefox..
Ik zie bovendien de vooruitgang niet echt.. dus was geen noodzaak om BB up te graden wmb
Moet je ook gewoon door laten sturen naar je eigen emailadres johquote:Op zondag 22 september 2013 13:12 schreef fh101 het volgende:
[..]
Umail kan ik ook niet meer in op mn telefoon...
Neuh, vind het wel makkelijk als alles gescheiden isquote:Op zondag 22 september 2013 13:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon door laten sturen naar je eigen emailadres joh
maak je een aparte alias aanquote:Op zondag 22 september 2013 14:37 schreef fh101 het volgende:
[..]
Neuh, vind het wel makkelijk als alles gescheiden is
Dan zal ik mn mond houdenquote:Op maandag 23 september 2013 00:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
maak je een aparte alias aanEn anders gewoon niet zeiken
ik heb geen precieze handleiding, maar dat moet je via de proxy van de bieb van de UL. Dan kom je er niet in, maar kun je wel gewoon thuis googlen en het artikel dl-enquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:39 schreef fh101 het volgende:
Hoe kan ik inloggen op mijn ULCN account vanuit huis?
Ik moet een artikel downloaden voor een review, maar ik kan niet bij het artikel komen omdat ik dan moet inloggen en dat lukt dus niet :-(
Oh ja, zo kon het ook inderdaad. Ga ik dat even proberen, het is een tijdje geleden dat ik het vanuit huis geprobeerd hebquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
ik heb geen precieze handleiding, maar dat moet je via de proxy van de bieb van de UL. Dan kom je er niet in, maar kun je wel gewoon thuis googlen en het artikel dl-en
(maar ik wil het ook wel ff voor je dl-en hoor)
Via voorzieningen, bibliotheken, vaak gebruikte (oid) catalogi en databases en dan heb je links waarmee je op de proxy komtquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef fh101 het volgende:
[..]
Oh ja, zo kon het ook inderdaad. Ga ik dat even proberen, het is een tijdje geleden dat ik het vanuit huis geprobeerd heb
En thanks voor het aanbod, mss dat ik er zo op terug kom
edit: hebbes!Downloaden is dus niet meer nodig, maar bedankt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |