Ik kan beamen dat het gebak lekker isquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoera![]()
Kom je het brengen Frederik? Krijg jij ook koffie met gebak
Jij woont in Hoogkerk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:24 schreef frederik het volgende:
beetje ver fietsen om af te leveren
Vond Hoogkerk naar Bedum voor het kerstpakketten topic al ver genoeg
Waar woon je ergens? We kunnen de koffie ook wel delenquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat begrijp ik, maar mocht Poesopstokje om de een of andere reden toch geen interesse hebben, hou ik me aanbevolen.
Dat is heel lief van je! Maar ik las in het kerstbuddies topic dat je in het noorden woont, ik woon vlakbij Den Haag dus dat gaat hem niet worden. Het geeft ook niet hoor, misschien ben ik een eventuele volgende keer aan de beurtquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? We kunnen de koffie ook wel delen
Okidokiequote:Op zaterdag 20 december 2014 18:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je! Maar ik las in het kerstbuddies topic dat je in het noorden woont, ik woon vlakbij Den Haag dus dat gaat hem niet worden. Het geeft ook niet hoor, misschien ben ik een eventuele volgende keer aan de beurt
Graag gedaan, en nog vele lekkere bakjes hiernaquote:Op woensdag 24 december 2014 14:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Eerste bakje is inmiddels genuttigd, lekkere koffie!![]()
Bedankt Frederik
Mocht zich niemand anders melden dan heb ik wel interesse. Ik maak van een deel dan ook pakketjes om weer door te geven.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:30 schreef frederik het volgende:
ik heb een aantal weken thee verzameld. Ik heb nu 2 enveloppen met thee beschikbaar voor de eerste 2 aanmeldingen (elk 1).
ik heb een envelop voor je klaarliggen, doe hem maandag op het werk op de post (in de brievenbus aan de straat lukt op de een of andere reden niet).quote:Op zaterdag 7 februari 2015 07:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mocht zich niemand anders melden dan heb ik wel interesse. Ik maak van een deel dan ook pakketjes om weer door te geven.
Als er nog iets is, houd ik me aanbevolenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:30 schreef frederik het volgende:
ik heb een aantal weken thee verzameld. Ik heb nu 2 enveloppen met thee beschikbaar voor de eerste 2 aanmeldingen (elk 1).
Jammer. Vind het wel superleuk dat je dit steeds doetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef frederik het volgende:
Nope, de tweede envelop ligt klaar om morgen op de post te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |