SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef badboynova het volgende:
wie heeft er weer mw2 gespeeld?
[ afbeelding ]
Whehequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik drink altijd zwart, extra sterk. Zijn van die DE-machines, als je niet extra sterk doet is het echt niet te doen. Funfact hierbij is dat Freek nog koffiedrinkapprentice is. Hij drinkt het nog met een wolkje melk. Ach, hij is nog jong, en de vooruitzichten zijn goed
Hield het 35 seconden volquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
weinig mensen die het tof gaan vinden, maar het is wel een lekker nummertje
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hield het 35 seconden vol
Dit is toch geen rap/hip hop
Ja maar jijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hield het 35 seconden vol
Dit is toch geen rap/hip hop
Kon niet!quote:
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Dadelijk lijsttrekkersdebat bij KvdB, ben benieuwd.
Whutquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
Lijsttrekkersdebat, hoe kom je er op
Aight mi mangquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kom zo.
Zit nog Twente te kijken.
Az, Heerenveen, Feyenoordquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
AZ![]()
![]()
In eigen huis met 5-0 verliezen.
Hij is wel dik in vorm nu.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Matige speler vind ik dat eigenlijk
Dat wel maar ik zie hem nooit echt door breken in het buitenland. Is geen Anita ofzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hij is wel dik in vorm nu.
Veel goals ook.
HAHAHAquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Matige speler vind ik dat eigenlijk
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef Pixell het volgende:
Stef je praat te veel over dingen waar je geen verstand van hebt
Anita is dan ook wel eentje die eens in de 25 jaar voorkomt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wel maar ik zie hem nooit echt door breken in het buitenland. Is geen Anita ofzo
Kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef SoldMayor het volgende:
Anita is wel aardig maar echt geen Gears.
Anita is veel te skinnyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft Fer ooit uitgeblonken tegen Ajax of PSV ? Hij speelt vooral goed tegen matige teams
Komt omdat je zoveel onzin praatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is dr mis met die pauper xbox ding loopt vast enzo
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk dat ik maar een PS3 ga kopen
Wij hebben nergens last van? Misschien je ISP?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik een maand geleden verkocht. Is live aan het kutten ofzo niets werkt
Welke kauwgom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:42 schreef KoningStoma het volgende:
ik geef je 2 euro en wat kauwgom voor.
Sold en ik kunnen helemaal niet samen gamenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wij hebben nergens last van? Misschien je ISP?
Moet hem ook nog verkopen
Wel apart dan? Wij zitten met 4en in een lobbyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sold en ik kunnen helemaal niet samen gamen
Masterlijk avondje CSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:02 schreef Cliffy het volgende:
Beetje Nick z'n kills jatten en pipos taseren in CS
Ik heb die Jaap wel eens in het echt gezien. Hij was echt kankerdik. Ik paste daar 5x in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat filmpje is wel batta vet. Dat programma zou weer op tv moeten komen en dan gewoon de mensen van deze topic in dat huis zetten
Komt helemaal goedquote:
Hij is trotsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:34 schreef Rossdale het volgende:
Stef typ eens normaal Nederlands, je bènt geen mocro
Dat zou gewoon leuk en gezellig zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat filmpje is wel batta vet. Dat programma zou weer op tv moeten komen en dan gewoon de mensen van deze topic in dat huis zetten
Ja net vandermar zeker. Ik zou echt prima in zo'n serie kunnen zitten beetje trollen, zuipen en bbq prima leventje. Zolang Nick niet mee doet zou ik me ook prima kunnen beheersenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb die Jaap wel eens in het echt gezien. Hij was echt kankerdik. Ik paste daar 5x in.
Hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja net vandermar zeker. Ik zou echt prima in zo'n serie kunnen zitten beetje trollen, zuipen en bbq prima leventje. Zolang Nick niet mee doet zou ik me ook prima kunnen beheersen
Jij pakt helemaal niets gek behalve lelijke draken misschienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HahaAlleen al met woorden pak ik jou, moet je nagaan hoe diep het zit
![]()
Jij bent geen partij als je dat soms denkt? En daar heb ik geen MMA filmpjes voor nodigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij pakt helemaal niets gek behalve lelijke draken misschien
Dan kan je gewoon private match doenquote:
Ach vriend ik laat jou zo'n lekker dutje doen als jij met mij in een kooi zou staan hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij bent geen partij als je dat soms denkt? En daar heb ik geen MMA filmpjes voor nodig
En dan er lekker tegenaan kroelen zeker vind jij wel lekker hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach vriend ik laat jou zo'n lekker dutje doen als jij met mij in een kooi zou staan he
Zit niet te dromen jongen, eet je pizzaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach vriend ik laat jou zo'n lekker dutje doen als jij met mij in een kooi zou staan he
Het zal wel niet positief zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:44 schreef Cliffy het volgende:
Wat zei die pipo trouwens in z'n voicemsg? heb em niet geluisterd
Kijk deze boy stoertje zijn. Kom keer mee trainen als je er zo zeker van bent dat mij dat niet luktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza
[..]
Het zal wel niet positief zijn
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk deze boy stoertje zijn. Kom keer mee trainen als je er zo zeker van bent dat mij dat niet lukt
dan koopt ie nog eerder Minecraftquote:
Met je krokobil.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Het zit weer eens diep bij deze boy.
hap hap
De beat is wel oke, en dat is het dan ook meteenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Met je krokobil.
Yellow Motherfucking CLAW!!!
Zit niets diep bij mij weet toch dat jij toch niet durft saffiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Het zit weer eens diep bij deze boy.
hap hap
Die beat is dan ook van yellow claw nigga.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De beat is wel oke, en dat is het dan ook meteen
HAHAHAHA!!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit niets diep bij mij weet toch dat jij toch niet durft saffie
beetje dust nabouwen jeweetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan koopt ie nog eerder Minecraft
En stond je erbij? DJ MISTIQ vond het zeker ook tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die beat is dan ook van yellow claw nigga.
Die boys gingen ook hard op mysteryland.
Pak die trein dan een keer op maandag,woensdag of vrijdag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!!!
Droom lekker verder kerel![]()
Jij weet de weg toch ook? Een paar woordjes en Steffie word helemaal lijpquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak die trein dan een keer op maandag,woensdag of vrijdag.
Mistiq is te white voor die shit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En stond je erbij? DJ MISTIQ vond het zeker ook tof
Je hebt ook gewoon BF3 in Minecraft hequote:
Zit te trillen achter mijn pc inderdaad. Je dacht toch niet dat ik serieus een fuck geef om wat jij zegt. Ik troll jou en jij blijft happen. Zoals Nelis zou zeggen: Ik vind helemaal mooiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij weet de weg toch ook? Een paar woordjes en Steffie word helemaal lijp![]()
droeftoetertje
Die eerstequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mistiq is te white voor die shit.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die eerste[ afbeelding ]
![]()
Wel genoeg witte boys in de house daar
quote:PSV vandaag 99 jaar!
Het is 31 augustus 2012. PSV bestaat vandaag exact 99 jaar. Een heuglijk feit om even bij stil te staan. PSV gaat het laatste jaar in op weg naar het 100-jarig bestaan en zal nu de basis moeten gaan leggen voor een sportief hoogtepunt bij het 100-jarig bestaan.
Ah ik heb net al mijn onderbroekje moeten verschonen, want oe oe ik scheet al 7 kleuren stront Stef.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit te trillen achter mijn pc inderdaad. Je dacht toch niet dat ik serieus een fuck geef om wat jij zegt. Ik troll jou en jij blijft happen. Zoals Nelis zou zeggen: Ik vind helemaal mooi
Benieuwd of de wedstrijd tegen Barca volgend jaar nog door gaatquote:
Denk het wel, is gewoon contractueel vastgelegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Benieuwd of de wedstrijd tegen Barca volgend jaar nog door gaat
Ja maar dat zijn wel meer dingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Denk het wel, is gewoon contractueel vastgelegd.
[ afbeelding ]
Je meent toch niet dat ik een discussie voer met jou? Ik post iets lomps en jij gaat er als een dolle stier op in is echt prachtig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ik heb net al mijn onderbroekje moeten verschonen, want oe oe ik scheet al 7 kleuren stront Stef.
En natuurlijk ben je weer aan het trollen. Dat weten we toch allemaal hier? Want als jij een discussie niet kan winnen, dan ben je aan het trollen.
23 jaar oud, en je nog steeds gedragen als een kind van 6 (ja 6 idd, maar ook maar net)
Jij komt er wel Stef
Haha ik ga er als een dolle stier op inquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat ik een discussie voer met jou? Ik post iets lomps en jij gaat er als een dolle stier op in is echt prachtig.
Iets zeggen over wat ik bereikt heb in het leven Bitch please maak wat van je eigen leven voor je iets over iemand anders zegt
Je wil echt nog 5 minuten blijven Nick gaat zodadelijk echt wat tops posten ik voel het gewoonquote:
En hoe was het eindproduct? 3 kilo schoon aan de haak?quote:
Ja dat doe je inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ik ga er als een dolle stier op in? Grappig ben je wel
![]()
Heb ik gezegd dat je al iets bereikt hebt dan? Zeg alleen dat jij er wel komt, hoe je dat oppakt moet je zelf weten.
Daarom moet ik de trein pakken en een keertje meegaan hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat doe je inderdaad.
Ga toch slapen je moet morgen weer "werken" beetje groenten verkopen daar in boxtel dit dat
Jij meent toch niet echt dat het serieus was he want dan moet je maar een keer naar de dokter gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom moet ik de trein pakken en een keertje meegaan he. OH WACHT, dat was trollen
.
Mwa morgen niet heel vroeg eruit, eerst even lekker poepen zo.
Kan niet. Dan krijgt Stef een harde plasserquote:
Mijn reacties zijn wel serieus? En dokter? Nah daar maak ik maar geen opmerking over, zou te makkelijk zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij meent toch niet echt dat het serieus was he want dan moet je maar een keer naar de dokter gaan
Ah nu ben je in een keer niet meer serieus zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan niet. Dan krijgt Stef een harde plasser
[..]
Mijn reacties zijn wel serieus? En dokter? Nah daar maak ik maar geen opmerking over, zou te makkelijk zijn
Nee, nu was ik aan het trollen stef. Zo kom ik er lekker makkelijk vanaf, zoals jij ook elke keer doetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah nu ben je in een keer niet meer serieus zeker
Nee ik ga ook slapen, heb morgen wel iets te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:24 schreef SoldMayor het volgende:
Nou zemmels zemmel lekker verder ik ga slapen.
Gast je hebt het echt niet door hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, nu was ik aan het trollen stef. Zo kom ik er lekker makkelijk vanaf, zoals jij ook elke keer doet![]()
Jammer he
Jawelquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast je hebt het echt niet door he.
Damn right! Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:57 schreef Rossdale het volgende:
EujZo te zien liggen de kinders nog op bed. Grote mensen tijd in dit topicje!
Vandaag naar een bruiloft, kan ik weer eens strak in pak gaan. Best leuk zo nu en dan
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:30 schreef PierreTT het volgende:
Ik las de vorige twee pagina's en realiseerde me dat ik weer 5 minuten van mijn leven weggegooid heb met het lezen van totaal onzinnige troep
Doe je niks aanquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Speelde jij nou ook dat NBA Jam?
Welke van die 5 most expensive cars in Forza heb jij trouwens?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Speelde jij nou ook dat NBA Jam?
Ik dacht de DB5,maar ondertussen heb ik ze allemaal geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welke van die 5 most expensive cars in Forza heb jij trouwens?
Is ook awesome, heeft ook nog dezelfde commentatorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht de DB5,maar ondertussen heb ik ze allemaal geloof ik
NBA Jam doet me echt weer denken aan de Super Nintendo,prachtig!
quote:
Vanmiddag als ik thuis ben kan ik wel even helpenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is ook awesome, heeft ook nog dezelfde commentator![]()
Deel die weelde trouwens
Je deed die Affinity met Nissan toch? Ik ben nou season aan het doen en krijg in die Nissan R2 Calsonic Skyline constant +100% affinity bonus
[..]
coopen? Ik heb m nog niet uitgespeeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga denk ik weer eens aan gears3 beginnen! ik kwam er gister achter dat dat toch wel mijn GOTY is....
Die blauwe ja, is de enige die ik hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:37 schreef PierreTT het volgende:
Calsonic Skyline is de R34 toch? Beter race je in de R2 met de Xanavi Nismo GT-R,de R35 dus
Ik kwam er gister per toeval achter, zat toevallig in die Calsonic Skyline en kreeg de ene na de andere race met +100% affinity, ben van 8 naar 15 gegaan ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanmiddag als ik thuis ben kan ik wel even helpenBen alleen pas rond 3 thuis. Ik doe niet echt affinity met Nissan,heb hem wel op level 20 nu. Maar BMW en Mazda ook op 19 al...
Ja, hoor. Maar welke difficulty speel je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
coopen? Ik heb m nog niet uitgespeeld
Wanneer? Insane?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga denk ik weer eens aan gears3 beginnen! ik kwam er gister achter dat dat toch wel mijn GOTY is....
Arcade mode met modifiers is Insane best te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, hoor. Maar welke difficulty speel je?
Volgens mij heb ik de vorige 2 op hardcore gespeeld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik kwam er gister per toeval achter, zat toevallig in die Calsonic Skyline en kreeg de ene na de andere race met +100% affinity, ben van 8 naar 15 gegaan ofzo
Wat een baas die rijst die doet Forza gewoon op hardcorequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de vorige 2 op hardcore gespeeld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat een baas die rijst die doet Forza gewoon op hardcore
Als iemand anders Arcade host op Insane mag dat welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ik wil dus wel insane, maar dat mag ik volgens mij nog nie
Implausibel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Enige nadeel is dat ik niet no life achter de xbox zitDus ik zal wel delen meespelen.....
Ik begin maandag weer en er is nog geen roosterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
Om 10.45 denken dat je college hebt,begint dat hele vak pas volgende week
Het is ook een grote puinhoop hierquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik begin maandag weer en er is nog geen rooster
Dat realiseerde ik me nadat ik het gepost had jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is ook een grote puinhoop hierTrouwens,hou die Xanavi in de R2. In de R1 ga je het afleggen op snelheid.
En daarbij,ik ga NBA Jam ook aanschaffen,kunnen we samen mooi doen
Daarom om 8 uur al voor het loket staan, anders te lange wachtrij. Was het met lege maag of mocht je wel gewoon ontbijten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:38 schreef Rossdale het volgende:
Nu weet ik weer wat bejaarden en werkelozen op een doordeweekse dag doen. Bij de dokter in de wachtkamer rondhangen. Te-ring wat een rij voor het bloedprikken
plas in hun kontquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
Bij mij begint maandag de stage, maar er is nog steeds niet bekend gemaakt wie je begeleider is en de goedkeuringen zijn er ook nog niet
Grapjas, hier zijn een paar honderd herkansingsmogelijkheden voor per jaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef Michhas het volgende:
Lekker
Dus jij zit het hele weekend met je baard in de boeken?
Ryan Babel, de man die het nergens heeft gered. Wat een beperkte spelerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax gaat helemaal loessoe vandaag. Vd Wiel voor 6 miljoen naar PSG en waarschijnlijk Lucas Anderssen en Ryan Babel erbij
Voor gratis en een contract voor een jaar is het prima. Zo dik zit Ajax namelijk niet in de spitsenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ryan Babel, de man die het nergens heeft gered. Wat een beperkte speler
Is een heel sterk gerucht zou het ook niet erg vinden. Ajax geeft hem de kans om terug in de picture te komen en wij hebben een multifunctionele aanvaller erbijquote:
Ach we kunnen alles gebruiken at this momentquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Tauchmeister het volgende:
"Multifunctioneel", die vent kan helemaal niks behalve hard rennen. Zat niet voor niks bij de amateurs van Hoffenheim.
Sja als je wordt gekocht door coach 1 en als die dan al snel wordt ontslagen kan dat gebeuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Tauchmeister het volgende:
"Multifunctioneel", die vent kan helemaal niks behalve hard rennen. Zat niet voor niks bij de amateurs van Hoffenheim.
Heb jij een uit kaart dan want anders ga je geen kaartje krijgen in het Ajax vakquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach we kunnen alles gebruiken at this momentGa trouwens wel naar de uit wedstrijd tegen dortmund. Lekker dichtbij.
Ik niet maar vrienden van mij wel dus koop kaartje via henquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij een uit kaart dan want anders ga je geen kaartje krijgen in het Ajax vak
Hoop voor je dat dat gaat lukken. Die regels zijn volgens mij aangescherpt na het beker debacle. Haal denk ik wel een passe partout voor de thuis wedstrijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik niet maar vrienden van mij wel dus koop kaartje via hen
Moet wel lukken, ben sowieso clubkaart houder. Dit jaar maar 100e voor de 3 wedstrijden toch? Baal er wel van dat we WEER tegen Real moeten, als we dan tegen een topploeg moeten geef ons dan Barca. Messi in het echt zien spelen lijkt me fantastischquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop voor je dat dat gaat lukken. Die regels zijn volgens mij aangescherpt na het beker debacle. Haal denk ik wel een passe partout voor de thuis wedstrijden
Ik betaal geloof ik 160 euro krijg ik straks te horen. Real is ook een schijt club hadden we vorig jaar thuis van moeten winnen maar toen keurde ze twee zuivere doelpunten af van Ajax. Zijn allemaal toch wel leuke wedstrijden maar ik zou het niet erg vinden om er uit te liggen. Laat PSV en Twente het oost blok maar afreizen in de Europa leauge.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet wel lukken, ben sowieso clubkaart houder. Dit jaar maar 100e voor de 3 wedstrijden toch? Baal er wel van dat we WEER tegen Real moeten, als we dan tegen een topploeg moeten geef ons dan Barca. Messi in het echt zien spelen lijkt me fantastisch
stef, ik zeg altijd maar: vrienden zijn de familie die je zelf kiest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik betaal geloof ik 160 euro krijg ik straks te horen. Real is ook een schijt club hadden we vorig jaar thuis van moeten winnen maar toen keurde ze twee zuivere doelpunten af van Ajax. Zijn allemaal toch wel leuke wedstrijden maar ik zou het niet erg vinden om er uit te liggen. Laat PSV en Twente het oost blok maar afreizen in de Europa leauge.
True story vaak ook beter dan je eigen familiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
stef, ik zeg altijd maar: vrienden zijn de familie die je zelf kiest.
onthou dat.
Hoezo? Is daar verschil tussen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Moet je wel die retail versie kopen, niet de XBLA
HAHAHAHA HET WAS EEN TROLL DAT HADDEN JIJ EN NICK ALLEBEI NIET DOOR XDXXXDquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
True story vaak ook beter dan je eigen familie
Als je daar van wint pak je de EL misschien nog ook. Die hebben nu alleen nog maar Cavani en Hamsik over.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:28 schreef SoldMayor het volgende:
Eerste tegenstander van PSV ook meteen Napoli.
In essentie volgens mij hetzelfde spel maar denk niet dat die twee versies met elkaar overweg kunnenquote:
Fuck, ik wilde namelijk de arcade halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
In essentie volgens mij hetzelfde spel maar denk niet dat die twee versies met elkaar overweg kunnen
ik hoorde dat je arrogant was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fuck, ik wilde namelijk de arcade halenHoezo zou dat niet werken dan?
moest lachen toen ik dat berichtje kreegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:09 schreef Rossdale het volgende:
BOOM SHAKALAKA!
Briljante gamereeks is dat
Ik lees wel dat de On Fire edition, de Arcade versie, meer updates en mogelijkheden heeft?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
In essentie volgens mij hetzelfde spel maar denk niet dat die twee versies met elkaar overweg kunnen
Echt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij irritant bent.
Ja. Ik wacht nog steeds op de nieuwe cd met Hildo cover-art, maar hij is er nog steeds niet. Irritant hoor.quote:
Sowieso toch de oermannen?quote:
Tja je kan het proberen maar ik denk niet dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fuck, ik wilde namelijk de arcade halenHoezo zou dat niet werken dan?
Als menigeen hier wat inspiratie voor wat nummers dropt (heb er nu 7 bedacht), komt hij dit weekend uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. Ik wacht nog steeds op de nieuwe cd met Hildo cover-art, maar hij is er nog steeds niet. Irritant hoor.
[quote]quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als menigeen hier wat inspiratie voor wat nummers dropt (heb er nu 7 bedacht), komt hij dit weekend uit.
Moet je Ross geen nieuwe topics laten aanmaken, want die verwijderd ze gewoonquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als menigeen hier wat inspiratie voor wat nummers dropt (heb er nu 7 bedacht), komt hij dit weekend uit.
Niets mis mee anders. Ajax heeft alleen Siggy en De Jong voor in de spits. De Jong is dan nog eigenlijk een middenvelder ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
'Transfervrije Babel biedt zich aan bij Ajax'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dusquote:
Je hebt er geen ene kut aan, maar wel mooi dat Ajax nu Lukas Andersen koopt. Weer geen eigen jeugd, maar gaat wel een topper wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets mis mee anders. Ajax heeft alleen Siggy en De Jong voor in de spits. De Jong is dan nog eigenlijk een middenvelder ook.
Ah de Ajax kenners hebben gesproken. Babel heeft altijd in de spits gespeeld in de jeugd maar uit nood op de vleugel moeten gaan spelen.quote:
En bij Liverpool ook niet in de spits gestaan, en volgens mij bij Hoffenheim ook niet? En die paar wedstrijden bij Oranje ook niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah de Ajax kenners hebben gesproken. Babel heeft altijd in de spits gespeeld in de jeugd maar uit nood op de vleugel moeten gaan spelen.
Wel heel snel afgezetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal reageren op zijn youtube page.
Bij liverpool hadden ze hem gehaald voor in de spits maar daar heeft hij nooit een kans gehad want die hadden toen Torresquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En bij Liverpool ook niet in de spits gestaan, en volgens mij bij Hoffenheim ook niet? En die paar wedstrijden bij Oranje ook niet.
Volgens mij maar juist goed dat ie niet in de spits heeft gestaan?
Ja juist daarom toch goed dat ie niet voor de spits positie is gegaan? Ze kunnen hem nu wel gebruiken denk ik aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij liverpool hadden ze hem gehaald voor in de spits maar daar heeft hij nooit een kans gehad want die hadden toen Torres.
Ach zie het wel als hij voor een schappelijk salaris komt spelen en je hebt een eenzijdige optie om zijn contract te verlengen kun je er bijna niet mee de mist in gaan. Hij is ook pas 25
Maar dat betekent niet dat hij niet prima in de spits kan. Hoop dat Mickey nog op rot dan ik helemaal blijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja juist daarom toch goed dat ie niet voor de spits positie is gegaan? Ze kunnen hem nu wel gebruiken denk ik aan de buitenkant.
Kost niks idd, maar gaat je ook niks opleveren waarschijnlijk
Ik denk dat Marco hem nu ook wel wil hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat hij niet prima in de spits kan. Hoop dat Mickey nog op rot dan ik helemaal blij
Blijven ook maar kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
David Villa voor 60 miljoen naar City
Dit is toch wel een toffe dag al die belachelijke geruchten
Dagen lang zit ik undercover!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:49 schreef Michhas het volgende:
6 pagina's aan voetbalgezwets en 2 pagina's waarop Nick en Stef elkaar zogenaamd lopen te 'trollen', zonder dat ze het van elkaar door hebben
Wat een kuttopic
Back me up Ross en Clifford
Is die twitterfeed er weer op de site van BBC? Heb me daar vorig jaar kapot om gelachenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Blijven ook maar kopen. Wel mooi van Nigel dat ie naar Milaan gaat, al zijn de meeste spelers wel weg bij AC
Dat voetbal is nog niet zo erg, maar die nietszeggende kutposts die 'getroll' moeten voorstellen mogen eigenlijk wel achterwege worden gelaten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:49 schreef Michhas het volgende:
6 pagina's aan voetbalgezwets en 2 pagina's waarop Nick en Stef elkaar zogenaamd lopen te 'trollen', zonder dat ze het van elkaar door hebben
Wat een kuttopic
Ah check bijna nooit iets van BBC, alleen MOTD somsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is die twitterfeed er weer op de site van BBC? Heb me daar vorig jaar kapot om gelachen
Inderdaad dan zal van der Vaart wel weg gaan of is dat al zeker?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Joao Moutinho naar de Spurs, perfecte aankoop
Van der Vaart is zeker wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad dan zal van der Vaart wel weg gaan of is dat al zeker?
Michel Bastos kan ook naar Fulham als Dempsey naar Liverpool gaat
Hmm vd Vaart moet schijnbaar rond de 16 miljoen opleverenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad dan zal van der Vaart wel weg gaan of is dat al zeker?
Michel Bastos kan ook naar Fulham als Dempsey naar Liverpool gaat
ah nu is ineens welquote:
13 miljoen euro schijnbaar (bild heeft meestal wel de juiste bronnen)quote:
Dat moet een fucking grap zijnquote:
quote:Bij VI Radio sprak @thijsslegers zojuist de verwachting uit dat Vukovic (naar Frankrijk) en Manolev vandaag nog een nieuwe club vinden #psv
Vanochtend was dat al rond, stond voorpagina op Nu.nlquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm vd Vaart moet schijnbaar rond de 16 miljoen opleverenHSV wil maar 11 miljoen geven (nja die zakenman dan, want HSV zelf heeft weinig centen)
[..]
ah nu is ineens wel?
Klopt maar mischien ook niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat moet een fucking grap zijn![]()
![]()
Jup 13.00 zie ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vanochtend was dat al rond, stond voorpagina op Nu.nl
Shit man heb je het gehoord Dwight Howard gaat gewoon naar de Lakersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:49 schreef Michhas het volgende:
Wat een kuttopic
Manolev heeft niet genoeg #swagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:11 schreef SoldMayor het volgende:
Manolev zou een mooie vervanger zijn voor Vd Wiel.
Ik heb je verdomme al 3 party invites gestuurd maar je komt niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Manolev heeft niet genoeg #swag
Is dit serieus jullie hobby? Is dit serieus waar jullie je druk om maken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dan valt Rafael misschien weer paar kilo af in Duitsland hij oogde toch wat dikkig tegen België
Het was een grapje.quote:
Potje fifa dan maar zemmel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb je verdomme al 3 party invites gestuurd maar je komt niet.![]()
"Hij oogde wat dikkig"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is dit serieus jullie hobby? Is dit serieus waar jullie je druk om maken?
Retarden.
Ja ik hoorde het. Ik hoop dat hij wel wat afvalt, want hij had echt een dikke pens gekregen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Shit man heb je het gehoord Dwight Howard gaat gewoon naar de Lakers
Jij oogde ook laatst wat dikkig Mich Michquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. Ik hoop dat hij wel wat afvalt, want hij had echt een dikke pens gekregen.
SHAQUIL O NEILL LICHAAMSCONTACT DRIEPUNTER KOBE BRYANT ATLANTA HAWKS DWAYNE WADE REBOUND LEBRON JAMES VANDERVAARTDIKKEPENSTEGENBELGIE OMG
Dat klopt, vooral tegen Belgie. Ik hoop dat ik eerst wat afval.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij oogde ook laatst wat dikkig Mich Mich
Jou hobby is Mass effect toch ga die anders spelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Retarden.
Laatst ook tegen Newcastle, ik zag dat de pens je belemmerde in je spel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat klopt, vooral tegen Belgie. Ik hoop dat ik eerst wat afval.
Dit kan ik natuurlijk niet serieus nemen schatje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou hobby is Mass effect toch ga die anders spelen
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Retarden.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Anita is veel te skinny. Maar blijf vooral in je eigen klets geloven
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt er geen ene kut aan, maar wel mooi dat Ajax nu Lukas Andersen koopt. Weer geen eigen jeugd, maar gaat wel een topper worden
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
'Transfervrije Babel biedt zich aan bij Ajax'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Joao Moutinho naar de Spurs, perfecte aankoop
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal reageren op zijn youtube page.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jesus fuckDit kan toch niet serieus zijn
Jij dus een beetje nog dunner worden in Thailand?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij oogde ook laatst wat dikkig Mich Mich
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jesus fuckDit kan toch niet serieus zijn
echt een gore kloquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die vieze dikzak daar rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |