In een jurk naar een disco _______!!!!:Dquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak je geen zorgen hoor. Ik ken er nog genoeg waar nog hoop te vinden is!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik had dit topic nooit helemaal moeten doorkijken. Nu is mijn vertrouwen in de jeugd tot beneden het vriespunt gedaald.
Foto 1: okeequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver!
Er werd die avond inderdaad een vliegende neuk gegeven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Foto 1: okee
Foto 2:
Foto 3: WAT DE VLIEGENDE NEUK
Amen, God heeft onze gebeden verhoord. Hij schonk ons een zondvloed van goedkope, strakke sletten.quote:
Hoe leg je dat uit inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef H4ppy het volgende:
Pap mag ik alsjeblieft naar big dick ?
Die zijn inmiddels weggeneukt en weggezopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef msacras het volgende:
Wat een prachtfoto's. Mooie kinders, die zullen vast veel hersencellen hebben.
Kijk Leroy Fer.quote:
Nu je het zegt.quote:
Wat een kop heeft dat wijf. Even serieus het beeld wat ik van die vader krijg is, afgeragt petje, dikke pens, mouwlous wit shirt onderuit gezakt in de stoel drinkt heel de dag halve liters blikken bier en zit met een uitkering.quote:
Gevalletje barbiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk is het een soort school, voorbereiding voor het echte clubleven. Snap die ouders niet die hun kinderen op zo'n leeftijd gewoon daarheen laat gaan.
Het brengt wel humoristische plaatjes voort, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |