Ja ok, maar toch heel anders dan bijvoorbeeld een kok of een bakker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
Op kantoor werk je voornamelijk ook met je handen, 't is maar even dat je het weet.
Je had het over fysiek zwaarder en minder zwaar werk moeten hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja ok, maar toch heel anders dan bijvoorbeeld een kok of een bakker.
Ik vond je idd altijd al overkomen als een trekker....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:15 schreef Barbapapamama het volgende:
onkruid trekken is wel leuk handwerk
of pallets stapelen
ik ben persoonlijk onkruidtrekker
Hallo ik quote jouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had het over fysiek zwaarder en minder zwaar werk moeten hebben
Wat deed je eerst dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:14 schreef kievit19 het volgende:
ik heb altijd met mijn handen gewerkt , en zit nu op kantoor.
ohja, in de telecom/glasvezeltechniek
ik zat altijd al in de telecom/glasvezeltechniek als monteurquote:
Ah zo, en wat doe je nu dan op kantoor?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:22 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik zat altijd al in de telecom/glasvezeltechniek als monteur
ik ben nu uitvoerder, dus ik stuur de jongens buiten aan. mooie vind ik wel dat je nog direct contact hebt met de monteurs ,blazer en lassersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah zo, en wat doe je nu dan op kantoor?
Oh ook leuk jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik ben nu uitvoerder, dus ik stuur de jongens buiten aan. mooie vind ik wel dat je nog direct contact hebt met de monteurs ,blazer en lassers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |